Csak akkor fog világítani a hibajelző, ha folyamatosan nyomod a féket, és még így is kell neki pár másodperc, mire rájön.
Én meg most jöttem rá, ahogy nézem ezt a belinkelt biztosítószekrény képet, hogy miért cseréltem hiába izzót, meg lámpatestet a bálnámban... A franc sem gondolta, hogy a jobb oldali távolságinak külön biztije van, bassza meg... Nem égett, én meg.... Hülye S500 gyerek meg sem nézte a 13-as biztosítékot, csak ész nélkül cserélgetett mindent :)))))) Csak egy napom ment rá végül is :)))
Nekem nem lehet érezi a reggeli hidegindításnál,mert +16 fok van a garázsban. Ma reggel indítás után nem sokkal ismét kivillant az izzítójelző lámpa. Azóta már izzításkor nem világít,csak menet közben néha.
Köszönöm, holnap megnézem ! Honnan lehet azt érezni, hogy 1 db izzitógyertya nem müködik ? A diesel "céges " kocsikon csak nagyon hidegben panaszkodnak a kollegák, hogy nehezen indul a gép és többnyire az izzitógyetya a hibás.
Érthetelen, nem világit a visszajelző. Azt hiszem kénytelen leszek holnap a mestert zavarni. Lehet hogy beázott ez az utángyártott "kristály lámpa ". Egyre jobban erősödik bennem a meggyőződés, hogy még a szelepsapkából is a gyárit szabad csak megvenni.
Nem kimondottan,univerzális szivacs,inkább matt műanyagfelületekre való sztem mert van egy enyhe csiszoló hatása,térképzseben próbáltam az kemény müanyag ,ott nagyon jó eredménnyel.