De futómű, bölcső, kotmánymű (mert a bölcsőre van rögzítve), szervószivattyú a bal lámpa alatt (mert ez is útban van a bölcsőnek) ugrik alulról. Felülről akku és védőlemeze, vele az összes arra szerelt cuccal (ü.a. szűrő, izzítómodul, ecu), mert alatt van a váltótartó bak.
B45524D N3K1 többet tudna mondani, mert neki szét volt minden, így Ő talán tudja mi hogy fér-nem fér szerelés közben, he felölről kezd neki az ember. ;)
Nem csak a befujt levegő hömérséklete számit!Azért méri meg mert a nyomáshoz tartozik 1 hömérséklet és tulhevitést és az utóhütést nézi!A legegyserübb ha tudni szeretnéd hogy megfelelő e a töltet ha uj pollenszürőnél ful fokozaton megméred a kompreszorhoz legközelebb a szivócsővet és ha ott 6-8 fok a cső hőmérséklete akkor ok ha több akkor kevés ha kevesebb akkor sok a cucc benne!
Én mértem két éve, 1-es fokozaton mérve 2,1 fokt fújt be(olcsó kinti-benti digit hőmérő szerint) és azóta is tökéletesen teljesít, és még nem látta klímás, pedig 2 hét múlva lesz kilenc éves a drágám...(most le is kopogom gyorsan) Mondjuk azt észre vettem, hogy kicsit olajpárás a cső egy helyen a motor előtt, ahol van valami bizgentyű...
Az amúgy sem unatkozós estéim jól fognak telni ez elkövetkezendő pár hétben.
B45524D N3K1 az lenne a kérdésem, hogy mielőtt elkezted teljesen szétszedni a motort levetted az olajteknőt hogy felmérd a károkat, vagy egyből kivetted a mocit?
Csak azért hogy érdemes-e vele bohóckodni, abban bízva hogy új csapágyak bele, és goo tovább, vagy ébredjek fel, és hívjam a köszörűst?
A motorburkolót cserélte már valaki? Arra gondolok, ami közvetlenül a motort takarja felülről, és áll egy fekete kitinpáncélból :), alatta pedig habszivacsra emlékeztető cucc van. Na, ez a habszivacs jellegű rész teljesen elöregedett, mállik, morzsállik, a darabjai elkezdtek rásülni a mindenféle alkatrészekre.
Gondolom, szalonban lehet venni, sok-sok pénzért...
Azt tudom,hogy a klímás megszokta hőmérővel mérni,hogy mennyi a befúvott levegő hőmérséklete. Én is meg tudnám mérni,csak nem tudom, hogy egy egészséges klíma mennyit tud. Nem tudja valaki? Esetleg ha valaki megmérné közvetlenül a rácson,akkor össze tudnánk vetni,én gyengének találom!
Akkor én benne vagyok a maradék 10%-ban. :) Már azért is, mert télen remekül páramentesíti az ablakokat. (a 4 ember nyirkos időben hideg kocsiba beül és az ablakokra belülről függöny borul effektus ellen)
- Az egész műszerfalat ki kell bontanod, hogy hozzáférj a boxhoz. Mert ugye mögötte van. Ezt másképp nem is tudod megcsinálni. Nem magának a boxnak a cseréje macerás vagy hosszadalmas, hanem az előkészület, még hozzá nem férsz a dolgokhoz. Ha rászánod magad, hogy te magad csinálod, készülj fel rajzokkal, leírásokkal, hogy mit hogyan kell kibontani. Továbbá a bontáskor csinálj jó sok fényképet, hogy könnyebb legyen összerakni, ha elakadtál. Kb. egész napos meló. Ha van egy kis érzéked, nem kell feltétlenül szerelőhöz rohanni. Fejbe rakd össze a dolgokat először, hogy mit akarsz és hogyan, és utána essél neki. Sok sikert! :)
Az a baj hogy rendszerint az emberek 90%nem kapcsolja be télen a klimát és igy az oil kivándorol a kondiba!Ezért engedi el a hütőközeget ill azért mert az autoklimás nem is tölt utána olajat csak hütőközeget ami miatt nem fog szigetelni az olaj és egy év mulva ismét semmi nincs a rendszerbe!Te meg visszajáró tuti vendég vagy!
Hali, a generátor szíjtárcsát két éve cseréltük ki erre: 8200113636 (gyári, de nem a szabadonfutós). A vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgő trió pedig 5 éves, van bennük 60e km.
hidegindítás után percekig furcsa szörcsögő-csikorgó hangot hallottam 2 napja a klíma kompr - vízpumpa - generátor - vez. szíj - nagynyomású szivattyú "ötös" vonala irányából. Olyan volt, mint amikor egy kerti slag csőből levegősen köpködve jön ki a víz plusz még csikorgás is kísérte a jelenséget. Mi lehetett ez? Ma nem tapasztaltam.
Hibajelzés és kocsi alatti foltok nincsenek (2002 dci). Nem hosszbordás szíj megcsúszásos hang volt, az tuti.
15-20e a munkadíj + anyag (fűtőradiátor), ami kb. ugyanannyi. Továbbá a kárpitot fel kell hajtani, a fagyállótól tocsogó szivacsot kihajítani és venni helyette másikat.
Köszi szépen a választ. Ha ez lessz a hiba akkor meg tudod mondani kb. mennyíbe kerülhet?
Nem rég lett benne vezérléscsere, akkor fell lett töltve fagyálóval, és mintha fogyna belölle. Már egy keveset utánna kellett önteni, mert lement aszint az alsó jel alá.
Klímánál mennyire jellemző, hogy a szellőzőben lévő hőcserélő lyukad ki? Esetleg ott a burkolatok alatt a tűzfalnál van még valahol csőcsatlakozás is ahol a tömítés engedhet? Színezővel feltöltött rendszer és a motortérben nincs nyoma szivárgásnak, mégis elmegy a gáz.
Hol lehet ilyen hőcserélőt kapni, mert még a bárdi/unix webáruházban is csak az elülső hűtőradiátorát találom csak a kínálatban?
Szilárd halmazállapotú pirotechnikai cucc! Ne probálja senki szétszedni ,feszegetni...stb Én szilveszterkor hatástalanitottam 1 et nem gondoltam volna énsem hogy mire képes pedig hatástalanitottam anno párat!de ha 1xere elindul mind a 2 kör
Valószínű, hogy a tekerőnél érintkezési hiba van, vagy esetleg a befúvóventilátor ellenállása (4 fokozatos, elvileg kint van a boxban) ezen része megadta magát.
Ha vizes a padló vagy a kárpit, ahogy Gergo.bgy írja, lehet fagyállószivárgás. Ilyenkor valóban ki kell bontani az egész műszerfalat (alsót is), majd a belső fűtésboxot (fagyállót előtte leengedni) feltéve, ha ez a gáz. De ha így van, akkor azt a 4-es hibás ventifokozatot már meg is lehet nézni a tekerőnél, hátulján az érintkezőknél. ;)
Én szervízből gyári fagyállót vettem vezérléscsere után. Töményen 1 literes kiszerelésben lehet kapni, litere kb 1700 Ft, és felesben lehet higítani desztvízzel. :)
Biztos hogy marha drága és az is biztos, hogy én nem fogom kicserélni csak ezért. Az ég világon semmi gond nincs velük. Ütközéskor (bár ne legyen) ettől még csak el durran. :DD Ha meg nem, akkor meg nem kell majd cserélni. :D
A rendszer figyeli mig nem jelez ibát nem kel vele foglalkozni!Akkor van bibi ha giga méretű sóspára bombázta volna de ez nálunk nem áll fenn a 20 éves patron is indul ha kell!