AC két vezetékén kell feszültséget mérni indítózás közben, ha nem kapja meg, akkor könnyen lehet az AC relé, ha megkapja a feszültséget, akkor lehet az AC rossz, már ha egyáltalán benzinhiányban szenved. Érdemes az AC nyomócsövét levenni és pillanatra indítózni, hogy nyom-e benzint. Kellő körültekintéssel, lehetőleg az AC-tól messze szétvéve valahola csövet, pl. a motortérben, ott is olyan helyen ahol nem érheti szikra, hogy ne gyújtsd fel az autót, illetve ha a motortérben egy közös elosztócsőbe kúpos csatlakozással megy a cső, akkor oda kell figyelni, hogy ha szétszeded, akkor következő összerakáskor lehet engedni fogja a benzint, ez esetben egy kis gumiám paszta megoldja a problémát (pár száz Ft). Ha van a motortérben lévő injektorelosztó csőben egy szeleped, akkor azt a legegyszerűbb benyomni és nézni, hogy spricceli-e a benzint (tegyél alá/elé edényt) (Olyan, mint egy kerékszelep)
65536 Hsz-en vazolt probleman sikeresen tul vagyunk:) Szepen kipucoltuk az index kapcsolot. Leszigeteltuk az elegett vezeteket. Minden szuper gondolna az ember, es akar hatra is dolhetne szekeben....A mai nap ismet beszopatott minket a kis Corsa B. Harminc meter hianyzott a lakasunk parkolojaig, am elotte feladta a harcot. Az auto hirtelen megallt. Tobbszori inditasra nem indul/indult, csupan tekeri az onindito a motort. Amiket idaig ellenoriztem, probaltam: Akku jo, akkun megtisztitottam a sarukat, a gyujtaseloszto oxidalt erzekeloit atneztem, csiszatoltam, megutogettem a tankot hatha magahoz ter a rendszer, ellenoriztem a vezerlest es szepen mukodik, nincs szakadas, a benzinmutato jelez, valamint tegnap 7 litert tankoltam bele (jo uzemanyagot), igy kb. 12-14 liter lehet a tankban, vegul benzint ontottem a keverofejbe, ennek hatasara rovid ideig jarni kezdett a motor. Laikuskent az AC pumpa hibajara tippelek. Hogyan lehet lekapni a tankot es kivarazsolni az AC-t? Mik a trukkok? Esetleg a AC rele vagy bizti nem lehet a hunyo? 1.2 benzin, 1996 evjarat
Mi a véleményetek erről? Főleg versenyzők véleményét várom, és ha megteszitek annál egy kicsit többet, hogy jó vagy rossz :D Euroring: Opel Calibra Turbo elsőkerék; közel 200LE (már nem új) motorkímélő üzem max. 4ezer-4,5-as fordulatig (itt 16-170LE-t tud a motor új korában); eől gyári méretű 205/55-ös (R16) Minerva (tescos) gumi; hátul nem gyári méret 255/45-ös (R17) Michelin. Mindkettő nyárigumi, hőmérséklet kb. 15°C vagy alatta, aszfalt kb. szintén akkörül max. 20°C (véleményem szerint). Körök az egy órás edzés végére lementek az induló 1:44 környékéről 1:39-re (először voltam a pályán) On board video a második félórában készült, ebből vannak részletek félóra elejéről, közepéről, végéről. (Az első félórában én magam is éreztem, hogy nagyon nem akar menni a dolog.)
https://www.youtube.com/watch?v=skiQMs4BJx0
Ha valakinek szükséges a pontosabb véleményezéshez meg van a teljes videó, eljuttatom. Minden vélemény érdekel.
Valaki tudna segíteni g-astra ködlámpában? Tegnap óta nem működik. Nyomógombot benyomom, relé kattan, de se visszajelzés se izzó nem világít. Azóta vacakol, ami óta belefaragtam a jobb oldali hátsó ködlámpát is. Van ebben valami áramfigyelés? Tanácstalanul nézem a kapcsrajzot. (jelenleg csak a hátsó ködlámpa reléjéről él az egész kör)
opel astra 1,6i 75le motor valtó elado. vezerlot leszamitva komplett(onindito, generator, befecsi, gyujtas, valto stb rajta van) kabelkoteg le lett vagva kiszereleskor (a motorhoz tartozo resz rajta van de a kaszni iranyaba el lett vagva).
opel astra 1,4 Si 82le C14SE motor valtóval és feltengelyekkel elado. komplett(motorvezerlo onindito, generator, befecsi, gyujtas, valto )
A motort tartalekba vettem, de az auto összetört még mielott a motor belekerult volna.
Nem fog gondot okozni hogy a méretkülönbség miatt jobban fog pörögni a kerék? A hátsó tengely kalkulátor szerint 14mm-rel lesz lentebb ami a hasmagasságot egy kicsit befolyásolja, eddig mindig elől ért le a műanyag lökhárító alsó pereme (ez szerintem a gyártó hülyesége).
Az lenne a kérdésem hogy a hátsó tengelyre lehet e kisebb átmérőjű gumit rakatni, esetemben 145/80 R13 a gyári méret (Corsa B) és 145/70 R13 téli menne fel, elől 2 éves téli van 145/80 R13.
Koszi! Most mar latom mi a szitu. Siman kijott oldalra a kapcsolo :) Hogy en eddig erre nem jottem ra es nem vagtam a kis ful funkciojat :) Egyenlore ugy tunik mintha el lenne oxidalodva a barna vezetek csatlakozoja/saruja. Sotetebb szinu a tobbihez kepest. Csere, kontakt spray, a szetegett 3-4 cm-es barna vezetek zsugorcsovel valo leszigetelese, muszeres kimeres? Mi a kov.lepes?
Nem kell a kormányt levenni!! A kapcsoló oldalra kihúzható az oldalain lévő két tartó fül benyomása után. A barna színű vezeték minden esetben testkábel, ergo, annak "letesteltnek" kell lennie.
Hello! Legyszi segitsetek egy Cors B, 1.2 benzin, 96-os indexkapcsolot kicserelni! A kulso muanyag burkot eltavolitottam alul, felul.
A barna szinu vezetek egett meg (letestelt) es fustol amikor raadom a gyujtast. Latni a megporkolodott vezeteket. A kormanyt is le kell szedni hozza? Mar probaltam, es talaltam megfelelo torx vagy milyen kulcsot/fejet ami belemegy, csak nem birom kitekerni a csavarokat. Hianyzik az erokar. Ha sikerul a kormanyt leszednem mi jon sorrendben a kapcsolo kicserelesehez? Regebben elkezdett lotyogni a tavolsagi. Olykor magatol felkapcsolt, es nem "kattant" vissza a helyere csak lazan fityegett. Feltetelezem mostanra tette le a lantot a kapcsolo.
Sajnos jót nem tudok én se,de olyant akihez nem szabad menni azt igen.XVI kerültebe van egy barátom ismerőse oda vitte be,mert a srác nem volt itthon,kigyuladt a motor lámpa megijedt bevitte mert reklámozzák ezerforint a diagnosztika.Halom hibát irtak ki neki 240 000ft-os ár ajánlatot kapott.Inkább lerakta megvárta mig a srác haza jön áthozták hozzám,rádugtam az Op-Com-ot ki irta ahibákat,Kérdeztem ez azóta lett mióta nézték,azt válaszolta a tulaj nem törölték ki mert azt mondták addig nem törölhetö amig a rossz alakatrészeket nem cserélik.Nekem sikerült töröln,inditás után semi nem jött vissza,próba út után annyi jött turbó szabályzás vissza jelző hiba,kiderült az a vákum cső ami ráhúz az volt elöregedve,kilett cserélve fél éve azóta is jó.