A jobboldali főtengely szimeringet nézetted már? nekem onnan folyt szintén a vezérlés felől. Amit múltkor feltettél képet abból ez nem derül ki.
nekem olajos volt: vezérlés felőli alsó takarólemez, kormánymű, olajhűtő, és a blokk. Ehhez azért hozzátevődött még a féltengely gumiharang lecsúszása is asszem...
Először én is megijedtem, de nem volt nagy tragédia a dolog, 1500 Ft os főtengely szimering + munkadíj amit a vezérlés cserével egyfüst alatt megoldottak. Ez mindenestül nekem egész pontosan 47500 Ftba fájt
a csomagtérnyitó a hátsó ajtón lévő fiat jel -ha jól tudom-...az hogy a tökbe túd "leázni" ??? Matrica vagy mi a fene??? (mármint nyílván fémlapon műanyag plakett, de ragasztott???)
Mondta valaki, hogy max ha a turbot nem kímélték (hidegen gyilkolták, nem hagyták lehűlni). Mit kell itt érteni a lehűlés alatt? Használat után 5 perccig alapjáraton kell pötyögtetni?
Ha bejönne a rossz verzió, mondjuk a turbot nem kímélték (és legyen a 150LE-as verzió). Mit fogok/kell éreznem, hogy ez van, és mire lehet hosszú távon számítani? Turbó csere, felújítás?? Mekkora tételek lehetnek ezek kb.?
Azért meg kell küzdeni, hogy összehozz egy motorcserét! Népautónál egyébként 40k km a jellemző terminus. Te azon már túlvagy! Ja és a tsi nyugdíjas kishivatalnok autó, nem versenyzők használják tipikusan! :-)
Van a betétben egy elektromosan vezető elem, aminek az egyik vége a vezeték ami csatlakozik az autó elektronikájához. Amikor a betét lekopik az a tárcsán keresztül letestelődik és a műszerfalon kapcsolja a betétkopásra figyelmeztető lámpát.
Nos, ha kiderül, hogy honnan jön az olajam (ami összeganézta a motorterem a blokk vezérlés felöli oldalán, elöl és hátul is), ha egyáltalán a motorolaj szökik valahol, akkor legalább nekem lesz egy vw mércével is mérhető problémám... :-D
Hirtelen ötlettől vezérelve ma kicseréltettem a fékbetéteket.Nagyon jóárasítva - egy kolléga közreműködésével - megvettem őlet még decemberben.Valaki linkelt fékbetéteket pár napja. Én 12550-ért vettem őket.
Szerintem még simán elmentek volna 10e km-t. A kopásjelzőig is volt még némi anyag. A jobb első volt a legjobban elkopva - csakúgy mint a jobb első nyári gumi. A hátsók meg fura módon ferdén voltak elkopva...a jobb hátsóval jól meg is kínlódtak.
Rozsdásodik a kipuffdob. Nem visszük gépimosóba. Kényes a belseje és a küszöböt át kell ugrani. Kpzár nekem már csak évente egyszer ficánkol. Hátsólámpa beázása. Kopik a kormány. Volt, akinek tört a takarólemez a kézifékkarnál. Zsenge világítás.
távirányítós központi zár probléma alatt mit értetek?
Mi azt figyeltük meg a miénken, hogy csak nagyon közelről nyitja ki a kocsit, ami azért némileg idegesítő. Akartam is kérdezni, hogy van-e rá mód, hogy kicsit növeljük a távolságot? Zsír új elem van a távirányítóban.