Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140601

pöcskormányos alatt mit értesz? Hogy hiányoznak róla a hifi kezelőelemek? Vagy más? :-)

Előzmény: -carcass- (140600)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140600

Kár hogy a 150 lovas pöcskormányos.

Így a harmadikra szavazok - nem látszik kamu a felszereltségben. Ugyanaz a sorozat mint az enyém, így a digitklíma még problémás lehet...

Előzmény: Spiggy1 (140598)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140599

pontosabban 3 kocsi :-)

Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140598

konkrétan ezt a 2 kocsit nézegetem (egyenlőre még csak így neten át), hátha valaki már látta-ismeri és tud ezekről...

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_dynamic-7051493

 

120 lovas, flottás volt. km nem kevés, viszont az ára elég baráti, ergo ha költeni kell rá, még mindig akár jó pénzzel meguszhatónak festene

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_dynamic-7458806

 

150 lovas (ezért tetszik) Felszereltsége jónak fest, km futásra középállapot lehet -persze ha valós- :-)

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_dynamic-6604579

 

120 lovas, baráti km, valamiféle 1 éves gari is van rá -persze ki tudja mire és hogyan-. Árban ez már a teteje a történetnek, ennél többet nem igen akarok jelenleg autóra költeni...

 

szerintetek??

bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140597

DOT szám miatt én nem cserélnék gumit. Ha nem beton kemény és nincs kirepedezve akkor simán használnám.

 

Fiestán (amit ősszel adtunk el) conti téli volt 2004-ből és tökéletes volt (pedig két nyáron is fenn volt a kocsin), fogta az utat rendesen. Ha nem volt a kocsin rendesen volt tárolva, kb ennyi volt a titka.

Előzmény: matecrew (140595)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140596

Konkrétan az egekbe magasztalta :-)

 

Amúgy nincs benne semmi különös, faék motor alacsony teljesítménnyel naná hogy olcsó karbantartani és szinte örök életű.

Előzmény: zgi521 (140594)
matecrew Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140595

Sziasztok,

Sziasztok,

gondoltam mivel ráérek megosztok veletek pár dolgot az autóról.

Tavaly vettem áprilisban, 122ekm-rel 1.9mjet 16V Maranello piros, sport csomagos. A színéből adódóan baromi gyorsan koszolódik.

Gyárilag sötétített hátul,ezért sötétben tolataásnál nem látni semmit., nagyon  alacsony az autó ezért nagyon sok helyen leér az eleje.

Motorikusan rendben van, nem eszi az olajat. Mióta megvettem azóta csak prémiummal etetem, nem is nagyon kormos a kipufogóm. Az autóban nincs DPF. Kettős tömegű csre eddig nem jelentkezett, nem is hallok semmi rendellenességet onnan. Gondolom ez azért van mert az előző tulaj is csak ingázásra használta főúton.10ekm-ként cserélek olajat szűrőket. A motor 2000 fordulat alatt halott, relatíve pörgetni kell, hogy szedje a lábát. Olyan 2100 től már tól rendesen, van is hátbavágás,aztán hamar elfogy és jöhet a váltás…de ez egy régi konstrukció. Hdegen csörög zörög, bemelegedve vmivel jobb a helyzwet. Mikor megvettem az autót mindig azt hittem vmi baja van,mivel előtte nem volt dízelem. Azóta megszoktam. Az akku is még gyári benne (magneti) pont vmelyik nap mértem rá, de rendben van, remélem azért majd a minuszokat is bírni fogja. A textar betétek nyikorognak, viszont jól fognak. A klíma mizéria is elkerült eddig.

135ekm-komplett vezérlés, ékszíj csere, olaj meg ami kell

Tegnap értem a 145ekm-hez ezért megint olajcsere volt, Fuchs GT1 5w40 et kapott, Mann szűrőkkel. Kizárolag Mann szűrőket használok. Az olajszűrőnél azért használok Mann-t mert az pont olyan magas, hogy kényelmesen befér a helyére, a WIX Knecht…stb azok 1-2 cm-rel magsabbak ezért NEHEZEBB ŐKET BERAKNI.

A belső térben nem kopik a kormány, viszont nem zörgésmentes az utastér. A kézifékkernál nálam is letört az a műanyag takaró, hidegen ropog a kormány a kp-i zár is rakoncátlankodik néha. Napi 100km-t ingázok vele főúton ezért a fogyasztás baráti vagy talán azért mert nem is nyomom neki…J

Kb 100km órával járok melózni, így 4,8-4,9 L eszik, ez a kúton tankolva olyan 5,1 L-re jön ki. A téli gumi még a gyári rajta, jövőre sztem cserés lesz( DOT2007, Dunlop 3D)

A nyári gumik bicolor felnin vannak, Bridgestone S001, remélem 2 szezont még lefutnak. Eddig egyszer állítottak futóművet,mert rendellesen kptak az első gumik, azóta nem veszek észre a kopást.

nagyjából ennyi jutott az eszembe, ha valakinek kérdése van ne tartsa magában.

Szép napot!

zgi521 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140594

én is hallottam, utobb a gp egynegy nyolcszelepeset kifekezetten ajanlotta Novoth Tibi ;)

Előzmény: bajan122 (140592)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140593
Előzmény: bajan122 (140592)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140592

Totalcar legutóbbi égéstér műsorában a motor diagnoszta dícsérte a tjet motort. Ilyen is van.

gattaka12 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140591

 

 

Ilyen foschok ezek a Tsi ik? Annyit tudnék a dologról,hogy nekünk a bmp előtt volt egy VI.os TSI dsg vel,65km nél tökéletesen tette a dolgát női sofőrrel is-turbókimélet lexarva ugyi-sztem nem volt rossz gép,bár a váltó kivételével nem tartottam többre a Tjet ünknél.

Én valahogy nem hallottam 40 e nél motorcserékről-biztos van-Tjet Bravonál viszont még korábban is,ami a kis eladott darabszám okán a gófhoz képest jóval gyakoribb lehet ezek szerint.

Az biztos,hogy itthon a góf túl van fetisizálva......

http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/golf_2008/#0

Előzmény: dirige (140586)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140590

nagyobb hidegbe ahogy a kormányt tekered halk ropogást is hallani . Ez a szilentek hangja minden téli időszakba előjön és nem csak a szívon hanem 120 -as 150-est is érinti .

Lehet nem kifejezetten típushiba ...

Előzmény: Spiggy1 (140560)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140589

Igen, ragasztott és nem szereti ha sokat süti a Nap. Esetleg esővíz éri, bár szerintem a Nap lesz a hibás. A lényeg, hogy elég rondán csíkos lesz, majd szépen leesik. 

---

Olvass utána a turbó működésének - a totalcar is tele van vele - és akkor tiszta lesz a kép. A lényeg, hogy sokkal (de sokkal magasabb) fordulaton pörög, mint a motor. És melegebb is. 

Nem jó ha rögtön leállítod terhelés után, mert akkor megszűnik az olajnyomás is, nem lesz jó a kevés, meg tud égni stbstb.

Az okosok szerint fél perc elég neki, hogy saját alapjárati fordulatra lassuljon, akkor már le lehet állítani. 

Én kínosan figyelek rá, eddig a 121e km alatt bevált.

---

Hamar észre fogod venni ha nem működik. Olyan lesz mint egy döglött ló - vagy legalábbis döglődő. Gyakorlatilag szívó 90 lovas lesz belőle, nem fog gyorsulni. Illetve nem úgy mint illene neki...

Nem lesz pl padlózás után turbólyuk, mert nem történik semmi. A félig halott turbót nem tudom mi jellemzi, de nyilván ott is megváltozik a motor karaktere.

Összegszerűen olyan 150-200e között lehet az új ára ha jól emlékszem.

Vagy megjavíttatod profival - de nem sokan foglalkoznak vele, elég finom szerkezet.

Előzmény: Spiggy1 (140587)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140588

A jobboldali főtengely szimeringet nézetted már? nekem onnan folyt szintén a vezérlés felől. Amit múltkor feltettél képet abból ez nem derül ki.

 

nekem olajos volt: vezérlés felőli alsó takarólemez, kormánymű, olajhűtő, és a blokk. Ehhez azért hozzátevődött még a féltengely gumiharang lecsúszása is asszem...

 

Először én is megijedtem, de nem volt nagy tragédia a dolog, 1500 Ft os főtengely szimering + munkadíj amit a vezérlés cserével egyfüst alatt megoldottak. Ez mindenestül nekem egész pontosan 47500 Ftba fájt

Előzmény: mcI_2.0 (140580)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140587

a csomagtérnyitó a hátsó ajtón lévő fiat jel -ha jól tudom-...az hogy a tökbe túd "leázni" ??? Matrica vagy mi a fene??? (mármint nyílván fémlapon műanyag plakett, de ragasztott???)

 

Mondta valaki, hogy max ha a turbot nem kímélték (hidegen gyilkolták, nem hagyták lehűlni). Mit kell itt érteni a lehűlés alatt? Használat után 5 perccig alapjáraton kell pötyögtetni?

 

Ha bejönne a rossz verzió, mondjuk a turbot nem kímélték (és legyen a 150LE-as verzió). Mit fogok/kell éreznem, hogy ez van, és mire lehet hosszú távon számítani? Turbó csere, felújítás?? Mekkora tételek lehetnek ezek kb.?

 

Előzmény: Bravósgábor (140569)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140586

Nem eszik olyan forrón a kását! :-)

Azért meg kell küzdeni, hogy összehozz egy motorcserét! Népautónál egyébként 40k km a jellemző terminus. Te azon már túlvagy! Ja és a tsi nyugdíjas kishivatalnok autó, nem versenyzők használják tipikusan! :-)

Előzmény: mcI_2.0 (140580)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140585

Semmi hangja nincs - legalábbis én nem hallom.

Egyelőre elég puha...

Előzmény: Bravósgábor (140584)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140584

És jól fog ? Nem sípól ?

Előzmény: -carcass- (140582)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140583

Hát ja, van akinek éjjel is süt a Nap...;-D

Előzmény: mcI_2.0 (140579)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140582

Ez is Textar.

Előzmény: Bravósgábor (140578)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140581

Van a betétben egy elektromosan vezető elem, aminek az egyik vége a vezeték ami csatlakozik az autó elektronikájához. Amikor a betét lekopik az a tárcsán keresztül letestelődik és a műszerfalon kapcsolja a betétkopásra figyelmeztető lámpát.

Előzmény: szkorhetz (140577)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140580

Nos, ha kiderül, hogy honnan jön az olajam (ami összeganézta a motorterem a blokk vezérlés felöli oldalán, elöl és hátul is), ha egyáltalán a motorolaj szökik valahol, akkor legalább nekem lesz egy vw mércével is mérhető problémám... :-D

Előzmény: dirige (140575)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140579

Pfff, neked csak születni volt nehéz...

:-D

Előzmény: -carcass- (140573)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140578

magnett marelli ? Az van ilyesmi áron 

én Textart teszek tavasszal 

Előzmény: -carcass- (140576)
szkorhetz Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140577

Hogyan jelez a kopásjelző? Gondolom triviális, de sosem tudtam elképzelni.

 

Előzmény: -carcass- (140573)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140576

Jaja, a komplett cucc volt annyi.

Előzmény: Bravósgábor (140574)
dirige Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140575

Épp erre akartam kilikadni: bosszantóak, de nem végletesek. De hol vagyunk mi a NépautósTSI-s tömeges motorcserétől? El vagyunk maradva! :-)

Előzmény: mcI_2.0 (140571)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140574

ennyi volt a 4 fékre kompletten ? :-o 

Tényleg jó ár akkor ...

Előzmény: -carcass- (140573)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140573

Hirtelen ötlettől vezérelve ma kicseréltettem a fékbetéteket.Nagyon jóárasítva - egy kolléga közreműködésével - megvettem őlet még decemberben.Valaki linkelt fékbetéteket pár napja. Én 12550-ért vettem őket.

 

 

 

Szerintem még simán elmentek volna 10e km-t. A kopásjelzőig is volt még némi anyag. A jobb első volt a legjobban elkopva - csakúgy mint a jobb első nyári gumi. A hátsók meg fura módon ferdén voltak elkopva...a jobb hátsóval jól meg is kínlódtak.

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 140572

Ja, én a főtengelyre átszámoltra gondoltam... :-)

Előzmény: -carcass- (140565)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!