Azt nem tudom, de nálunk kb: 140ezer km szaladt bele 3 év alatt. A motorról lebontottam az olajteknőt. Belseje makulátlan tisztaságú 2003-as létére, semmi lerakódás, semmi fémreszelék.
Szépestét! Adott egy 2003-as 2.3-as F1AE motor istentudja kilóméterrel. Alapjáraton 0.5 bar olajnyomás vagyis világít az olajnyomás jelző lámpa, 1000-res fordulatnál viszont 4 bar, vagyis leszabályzási értékű az érték. Az olajszivattyút szétbontottam szemre semmi elváltozás. Valaki járt-e hasonló cipőben, van-e ezen a motoron valami előbbkopó olajat elereszthető alkatrész (vezérműláncfeszítő autómata, hidrotőke, turbó csapágy stb.)?
Lassan aktuális lesz a 240.000km-es szervíz. Mit kell, v mit érdemes kicserélni a gépen?
Továbbá van-e esetleg Pest környékén alkatrész beszerzésre vi tuti hely, mert a Levantex áraitól égnem áll a hajam!
(Pl. új váltóbowdent 82.900+Áfa áron szerettek volna eladni nekem, a szervíz 40.000+Áfa értékért beszerezte volna. Szerencsére menthető volt a jelenlegi, így az került vissza.)
+1 kérdés: A bal hátsó kerékcsapágyból szivárog az olaj. "Állítólag" csak kompletten lehet cserélni, de ennek így elég húzós ára lenne...
A legnagyobb sztori az volt amikor a váltótársam piros fűtőolajat beengedett egy bérház pinyójában. 7600 liter után megjelent egy térdig diesel szagú nagyanyó visitozva ,mondván a szomszéd pincefalon spriccel a "büdös olaj". Ugyan is 1 nappal korábban kiszerelték a tartályokat csere miatt. Nem fogod elhinni nem a tűzoltok senem a rendőrök voltak az elsök még csak nem is a katasztrófa elháritók.....hmmm...3 ujságiró. Lehet,hogy holnap hirérték leszel Liviatti ??Még én is elcserélem néha a buzi csapokat.
Előferdül, már engedtem be diesel bunkerba 2 ezer liter benyát ,igaz nagy cirkuszt csapott a kutas és kipumpáltatta az egésszet. Szerintem tankolj rá vihar sebessen 10-15 lityi dieselt és semmi gond. Legközelebb "heurékka! " felkiálltással tudasd a környezettel a malört , mondván késő -késő mondta a kakas és lelépett a kacsárol ! ,-))
Ez baromi drága , régi is jó lenne. Az asszony se 20 éves már ,mégis elbaszakszunk. ,-)) Csak müködjön ill. legyen meg minden darabja. Nem többszázezerre gondoltam igazán. de köszi és üdv.
Én hülye ma sikerült benzint tankolnom az Ivecomba. 12,95 liter ment bele. Majd teletettem gázolajjal. Kb 75 literes a tankom. Hazáig minden gond nélkül jöttem 100 km-t. Talán kevésbé füstölt.
Amúgy ha a kútpisztolyokon nem mindenféle hülye reklámokat tennének, talán levételkor nem cseréltem volna össze.
Kedves MTZ-ek, segitségetek kérem,mert keresek régi használt hydraulika csövet (csöveket) kidurrant tömlő is jó lenne. Árokásó EO 2621 a gép ,42-es villáskulcs megy a hollanderre. Csipegető kanalat is szivessen átvennék hozzá,bár hol legyen az országban.üdv.
14000Ft a tank (fémből), de meg kell néznem kb hány literes. Lehet 2 is van, bár az egyiket a sajátomra szántam mert azon valami bő 70 literes típusidegen tank van.
Felni szerintem az is akad, bár használható gumim nem biztos, hogy van hozzá.