A turbó benzin ugyan úgy nem melegszik be mint a dízel. Ugyan úgy árt neki a hidegen járatás (hideg olajjal nincs megfelelő kenése a turbónak, ha meg még nyomod is akkor a motor elégtelen kenése a magas nyomatékkal párosítva nagyon káros a csapágyakra, hengerekre, dugókra stb.) az érzékeny turbó miatt. Plussz rövid járatokba a fogyasztása tetemes.
Nem szeretnék tanácsokat adni, hogy milyen kocsit vegyél mert ezt te tudod. Azt tudom, hogy ilyen rövid távokra én szivót vennék (típus és méret attól függ mit szeretne az ember).
Szerintem már nincs is ilyen a kínálatban. Az benne az aranyaos, hogy a teljesítménye a Sporté, a nyomatéka a dinamiké. Beszéltem nemrég egy ilyen tulajával, rajongva dícsérte, 200k felett volt a futása.
Figyi, a Tjet bravok 1,8 ról indulnak, persze hogy alatta nem találsz normálisat. Ha nincs rá keret, akkor lehet megnézném a helyedben a Grande Puntokat, lehet jobban járnál vele. 150-200 ezer km feletti Bravot én nem vennék.
nyílván. A bajom, hogy ez a 150lovas ami van. 120-as is alig-alig, ami volt, arra itt azt irták többen, hogy felejtős, mert csereautó volt... van egy 120-as,flottás, gyanúsan olcsón, aztán utána nagy semmi...a szívókkal van tele minden, azt viszont erősen kevésnek érzem...
személy szerint évente 2-3 alkalommal használom a kocsit hosszú távon ( 100-200km-nél többet egyben), 2-3 havonta megyünk mondjuk egyben 50-100km-t, azon kívűl többnyire 5-10 km, városban... emiatt a tempomat nem szempont. Sokkal inkább szempont, hogy ha kimegyek a városból, akkor legyen erő előzéshez..emiatt "húz a szívem" a 150 lovas verzióhoz. Átírási költségben nincs nagy különbség, biztosítást és súlyadónak nevezett teljesítmény adot nem tudom (B6 vagy B7 van asszem, ott tán nagy difi nem lesz a biztosításban).
Számomra a multi kormány felesleges, sosem használom. A tempomat viszont fontos.
Nem tudok mit momdani róla. Meg kell nézni. Nem tudom a 150és dynamic motorja miben más mint a 120-asé vagy a 150 sporte. Ami biztos hogy ez ritka verzió. Minimálisan megy csakjobban mint a 120as (ppapír alapon) viszont drágább a biztosítás és az adó meg az atiras ( ezek egy éves összegéből meg van a 120as chipje és akkor már partiban lesznek). 150dynamicrol beszélek!
hát nem tudom, érdemes-e. A multi kormányon gondolom az audio gombok vannak, és tán tempomat kapcsoló(k). Ha ebben nincs ilyen, csak az audiom miatt szerintem felesleges lenne, főleg, hogy nem csak kormány cserét jelentene, még kábelezni is tuti kéne, gondolon nincs előkészítés...
és mi a vélemény a középsőről? az 150 LE-as. A multikormány persze tetszik, meg jó dolod, de lehet élni nélküle... persze látatlanban neház bármit mondani :-)
Az első egyébként 1.39M-ért volt eddig hirdetve, pár napja vitték lejjebb...
"Akkor most az enyémben 200 lehet? vagy az előző tulaj gyilkolta?"
Mindkettő? Egyikse? Első? Második?
Ebből nem derül ki. Attől is nyöszöröghet ha minden nap háromszor felparkoltak vele egy padkára. Meg attól is ha minden lámpánál versenyeztek vele. Vagy még millió egyéb dologtól.
A kuplung kapcsán meg 80-nál a csere azért erősen városi használatot feltételez, vagy falábú sofőrt.
Félreérthetően fogalmaztam. Úgy értettem, hogy ha egy bravo megkímélt akkor olyan mint amit leírtam 100 ezernél. Ettől még a tiéd is lehet jó, legfeljebb nem ő volt a család szeme fénye csak egy használtai tárgy.
Ha valaki bravokat néz akkor például a 100 ezernél nyöszörgő belsőből is lehet következtetni az előéletre.
Inkább az utóbbi. Miénk ugyebár 200 fölötti, és semi nyikorgás, nyöszögés, zörgés nincs. Húz mint az állat, szép hangja van, stb. Egy gond van, az pedig a lengéscsillapító, de azt vételkor tudtuk, h cserélni kell. Mi a vétel óta egyelőre csak a téli gumi szettet, első rendszámtábla keretet (300ft), első ablaktörlőket, meg az olajcserét költöttük az autóra. + nem kevés benzin ^^
Vannak hülyék na.... amúgy a kocsi ránézésre elmegy.
Azért azt a véleményed nem osztom, hogy minden 100 e kmt futott bravo hangtalan, ez nagyban függ attól, hogy ki volt a sofőr. Pl az enyém nem hangtalan 87000 km-el, itt ott valami mindig nyeszetül, kottyan, akad a váltó. A napokban vettem észre hogy valamikor jobbra kormányzáskor valami nyikorog aztán elhallgat.
Az hogy a km mennyire valós nem tudom, ránézésre nem utal semmi jel arra hogy több lenne benne, nem kopott rajta különösebben semmi, nem volt újrabőrözve a kormány, pedálokon se látszik, 17 es conti gumival vettem, gyári akksi volt benne, vezérlés cserénél is úgy nézett ki hogy még a gyári alkatrészek voltak benne.
Eddig 180 ezret költöttem rá mióta megvettem (kopó dolgok), minden apró szarral szerelőhöz viszem, most úgy nézem hogy a kuplungot is hamarosan cserélnem kell. kezd nem húzni a kocsi pályán, pedig a motor bőg.
Akkor most az enyémben 200 lehet? vagy az előző tulaj gyilkolta?
A 3. felejtős! Nálam is volt egy onnan cserére és ég és föld a sajátomhoz képest, és nem én vagyok az egyetlen akinél csereautó volt. Volt olyan is amiben nem volt víz.
Le vannak rúgva elég rendesen.
Általánosságban elmondható, hogy ami a kínálat allja az olyan is. Persze kifoghatsz jót, de kicsi rá az esély. A legolcsóbbnak olyan az ára, hogy autó neppereknek is érdemes lenne vele foglalkozni, mégsem adták még el. Ez azért nem túl bíztató. Ha az olcsóbbak közül veszel, akkor tuti fogsz rá költeni, ezzel kalkulálj. Ha alaposan megnézed, megnézeted akkor valószínű nem lesz vészes az összeg, de az hogy valamennyit kell az biztos.
Csak pár apróság:
Nem tudom milyennek kell lenni egy 150-200 ezrett futott bravonak. Azt viszont igen, hogy egy 100 ezeret futottban nem lötyög vagy kotyog semmi. Belül is minden a helyén van és nem zörög csörög sem a műszerfal, sem a motor. Feszes a futómú, valamint csönd van benne.
A kormány le lehet kopva akár 60 ezernél is, de ezen kívül nem lehet benne kopás.
A harmadik az fiat szabós csere kocsi valószínüleg, azért van időpont egyeztetés, meg 1 év gari.
Nyáron és is néztem ezeket de esélytelenek, a kereskedő maga mondta hogy leharcoltak, a képek régiek.
Az első kettő sem meggyőző, (az első gyanúsan olcsó, és manuális klíma van benne, holott autómata van a képen) én biztos keresnék tovább.
Én sportüléseset és tempomatosat keresnék, digit klíma helyett bőven elég a manuális, 100 e környéki km,
A használtautón a Tjetek a Fiat szabós csereautókkal kezdődnek 1,77 millióról alatt csak 90 es van illetve az a kettő amit te írál. Szóval a normális Tjetek 1,8 millától indulnak.