az a "baj" hogy az ilyen hírlapos melókhoz többnyire saját furgon kell. Nekem is volt olyan kollegaám anno az R lognál aki hajnalban ujságot hordott és mir ejönni kellett reggel 4 re pakolni pont lerakta az összes címet. Kezdett este 10 kor és végzett másnap délután 6 körül.
Sok hülye fillérb@szóval egyezkedni vitatkozni és folyamatosan azt hallgatni ,hogy a megbízója csak ennyit akar adni de te közbe tudod jól ,hogy nem csak a hülye speditőr a 300eurós fuvaron 100 Eurot akar keresni. Akkor ha szóváteszed a 60 npos fizut akkor felvannak háborodva és közlik ,hogy majd elviszi más!
egésznap a gép előtt ülni 26 évesen nem erre vágyom. Estérre a szemeim rákvörösek! Amikor van pörgés az úgy jó! De sokkl jobban szeretem ha úgy hívnak teelon ,hogy van munka... És kész felüdülés ha faterom helyett én mehetek a fuvarra.
A fuvarozás az egyettlen olyan speciális iparág ahol a költségek nőnek de az árak lefelé mennek:(
Tegnap beszéltem 1 kamionos céggel 0,8Eur ért mennek 1 km-öt nyergessel! Vicc és szánalom...
Köszi, kéklámpás itt is megvan, csak a környékünkön elég gyér a fuvarozó felhozatal, főleg belföldes. Akad egy-két billencses cég ugyan, de mivel minden 3.nap kiesik, neki nem jövedelmező valószínűleg.
Én napközben a timocom nevű csodás programmot nyomogatomsaját kis autón mozgatása érdekében! visszont a cég elvisz minden pénz ugyhogy egy kis zsebpénz reményében kereek valami éjszakai árúterítős melót!
De hát ritka nagyon! egyre erősebben gondolkodom azon is ,hogy befejezem a C+Et és elmegyek énis valami céghez nagy utóra!
Möglich íráaira keress rá, vagy őt keresd meg emilben. Hasonló cipőben jár mint te, ő is 24/48 ba csinálja/csinálta már nem tudom, de ő biztosan tud neked mesélni.
Az biztos, hogy csak fix fuvarok jöhetnek szóba, hogy 48 óra alatt vissza érj.
Igen, sok kérdés merült fel bennem is, épp ezért dobtam fel a dolgot, olyanoktól kapjak tanácsot akik ezt csinálják, benne dolgoznak. Lehet eleve halott ötlet, épp ezért kérdezek. De megfordult már a fejemben saját kocsi is, vállalkozóként... Más: a főállású 24-ben nagyrészt lehetőség nyílik aludni éjszaka, külömben tuti kibuknék!
24/48-ba dolgozol. Nem fogsz felbukni? Ha birni fogod, elég egy combos stau, baleset, nem érsz oda/haza, nem lesz veszélyben a főállásod?
De van még egy fontos dolog: Neked elsősorban beugrós meló kellene (sajna Nekem is csak az van) nem hozzád fog igazodni a fuvar :( Nekem is d.u. csörög a telefon, hogy hajnal 2-kor indulás ...
Remélem összejön valami, de igy elsőre ez reménytelennek tűnik :(
Sziasztok. Új hozzászóló vagyok itt a fórumon, bár régóta figyelem az eseményeket... Rólam talán annyit érdemes tudni, pár évvel ezelött belföldön áruterítéssel kerestem a kenyerem, majd egy nemzetközibe fuvarozó cégnél folytattam a pályafutásom. Már pár éve megszakadt ez a vonal, mással hivatásom van, viszont elgondolkodtam ebben a pompás gazdasági helyzetben, hogy esetleg ha mód lenne rá másodállásban visszaülnék autóra dolgozni. Pár kérdés merült fel bennem ez mennyire lenne kivitelezhető. A munkaidő beosztásom 24/48. Tehát 1 nap meló, másik kettő szabad. Ebben a két napban gondolkodom és főleg a kisautós kollégáktól érdeklődnék mennyire lehet kivitelezhető ebben a 2 napban furgonra ülni, és nemzetközibe (persze nem angliába, spanyolba...) menni, úgy hogy időre vissza is érjek. Tételezzük fel kedd reggel 7-kor leadom a melót, felülök az autóra megkezdem a fuvart stb...Kivitelezhető hogy én kedd-szerdai napban letudom a kanyart úgy hogy csütörtök reggel 7-re a melóhelyen kezdjek? Válaszokat, segítségeket előre is köszönöm, érveljetek nyugodtan, mert kiskocsin nem dolgoztam, csak tacho kötelesen, így ezt a részt nem ismerem. Jó gurit.
Amennyiben nemzetközibe jártok és szeretnétek a lehető legjobb kedvezménnyel tankolni, keressétek az AS24 Tankservice Kft-t, vagy én is szívesen adok tanácsot. Kis és közepes cégeknek, most még egyszerűbb a kártyaigénylés!
szeva max 4,5 órát lehet veztni egy húzamban aztán 45 perc kötelező pihenőt kell tartani legalább utánna,,,,, ezt a pihenőidőt fel lehet bontni a 4,5 óra vezetési időn belöl két részre az első minimum 15 perc a második pihenőnek legalább 30 percnek kell lenni (de így eggyűtesen a két vezetési idő nem haladhatja meg a 4,5 órát)a te példád második felének esetében a 3 óra vezetés útán legalább15 perc pihenő majd csak 1,5 óra vezetésidő ezt követően legalább 30 perc pihenő és így tovább .................szerény tudásom szerint így helyes de ezt nem kioktatás képpen írtam de vannak itt öreg veteránok akik ezt jobban le tudják írni ha nem lenne igazam.......
Most igen telepen belül mozgatok, átcsoportosítjuk a nagy kockabálákat! ha meg majd ugy alakul és beindul szerintem akkor a beszállításba is beszállunk!Én megmondom összintén most még örülök neki, sokat kell tolatni, lehetősségnek nagyon jó! a Cég majd nyit egy kamion mosót is, tartály mosást fog végezni, csak belül, szerintem ott is leszek majd, kell a változatosság! Beáll kapu le, azt amig a gép végez duma! Én meg egy titkárnő, mi bajom lehet? xD az asszony megne tudja! És ha nem válik be, vagy nem ugy jönnek össze a dolgok már nem azt mondom, hogy Ati vagyok, hanem van egy kis tapasztalattom, ha nem is rutinom, de tudom mi hogyan is van!
Helló! Hát ha kávézni állsz meg nem kell kinyomat, ez hülyeség! Iszol kávét pihenőidőben! 4,5 óra vezetés utána 45 perc pihi és go tovább, vagy 3 óra után 15 perc, megint 3 óra és 30 perc, és ugy tovább!
Kinyomat akkor kell, ha mondjuk Stauban álsz, és elfogy a vezetési idő, és rögzited a hátuljára, meg iylennek, de amugy nem szokás!
szép gép.de kérdezni szeretnék valamit,ha vezetési idő alatt megállok pl.kávézni,akkor kell-e nyomtatni a tachoval vagy nem?az igazat megvalva én még nem hallottam ilyen szabályról.