Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Továbbra is keresem az alábbit, egyébként ez mire való?
Már bocs a hülye kérdésért, de egy darab műanyag doboz, aminek van egy S-alakú csöve és két gumi fogja közre, de gyári funkcióját nem láttam, mintha valami töltelék műanyagdoboz lenne, mert üres is, biztos van értelme csak számomra nem világos annyira.
Szerintem ez háború egy gyűszűnyi vízben, meglehet, többeknek uncsi már.
Senki nem bántotta a Maseratit, a vita az a történetben, hogy a Porschét a Maser alá pozicionáltad.
Teljesen mindegy neked, hogy a német bringa a gyorsabb, a keményebb, hogy számos versenypályán verhetetlen rekordot tart, hogy tizenötször annyit adnak el belőle, ezek mind tények, de nem számít, semmi sem számít, csak nyomod a sódert.
Én meg szeretem az alátámasztható észérveket, de nem szeretem az ekkora szemellenzőket.
Tudom miről beszéltem, ahogy írtam is, és belinkelted ez:
"A Maserati nem Porsche vagy Jaguar kategória, azaz nem lefelé kellene terjeszkedni."
Ez az én véleményem, mármint hogy ezt nem kellene, és nem az hogy nem terjeszkedik lefelé vagy sem(az eldöntött tény Fiatéknál), én csak a saját véleményem írom le!Te nem tudod miről beszéltél, a vita köztünk a Porsche überfaszaságán (a véleményed szerint), és a Maserati-Porsche típusválasztékán, ill. veresenytársakkénti szembeállításán volt.Véleményem most is az, egyelőre nem közvetlen kategóriatársak, max. vannak olyan típusaik amik azonos vásárló közönséget szólíthatnak meg.Ha lefelé terjeszkedik(ahogy évekkel ezelőtt a Porsche tette), akkor azzá válhatnak,amit én nem tekintek jó iránynak.(Alfa, Lancia elpusztítása miatt, de akár a Maserati image vesztése miatt is így gondolom,ma a márka a keveseknek megfizethető kategória,ha lefelé terjeszkednek, akkor már nem az.Ez akárhogy is nézzük, presztízsromboló erejű dolog.Így történt korábban a Jaguárral is, ezt is írtam lásd:X-Type) ).Viszont itt jön majd közbe az,ami jó magyar közmondással élve sokat akar a szarka nem bírja a farka effektus lép életbe, azaz amit már granturismo is írt, akkor viszont azonnal kellenének a hibridek, és ütős dízelmotorok is, ahhoz hogy a kategóriatársakkal (akkor akár már a Porsche is majd az lehet ) szemben fel tudják venni a kesztyűt.No és persze akkor kellene egy jó Cayenne alternatíva is végre, de ezt is évek óta ígérik.
Szóval tudom miről beszéltem!:D
A minimum szerintem az, hogy te tudj normális, emberi hangon beszélni, gondolkodni, értekezni, ezt kértem a korábbi hsz-ben tőled, de most is megpróbálod a saját igazad bizonygatni, ismét kioktató stílusban!:D
Nem arról szólt a vita, hogy a Maserati akar-e lefelé terjeszkedni, vagy sem(
Szerintem meg olvass vissza.
Miért is kellene a Maseratinak lefelé terjeszkednie???Éppenhogy nem, a luxus kategóriában a Maseratival avval tudnának feljebb kerülni, ha Bentley, vagy Aston Martin árszegmensben kínálnának több típust, változatot(pl:SUV).Ehelyett most ott tartanak, hogy kb jól felszerelt 7-es BMW árszínvonalon kezdődő autókat gyártanak-ami nagyon helyes-kb az 50-60 milliós szegmensig.Értéke, presztízse van a márkának, ezt nem kéne lerombolni, kb a Ferrarival mozog egy szinten.A Maserati nem Porsche vagy Jaguar kategória, azaz nem lefelé kellene terjeszkedni.
Így van! Ezt írtam a 63649 sz hozzászólásomban.A bibi még az lehet hogy így nem csak a Lanciat temetik, hanem az Alfa sírját is simán megágyazhatják, mert a Maserati sportosabb image-e miatt akár az Alfát is simán kigolyózhatja.De megintcsak azt látni, hogy a Fiat kapkodva próbál a piac által teremtett helyzetekre reagálni.És bizony, már nekem is megfordult a fejemben, hogy előbb-utóbb nehogy a Fiat saját magát nyírja ki,és megszűnhet akár ő maga is.Ha most az amerikai piacon fordulna trend, a Chrysler újabb veszteséget termelne, akkor a Fiatnak annyi lehet.Az elmaradt modellfejlesztések miatt egyra több szegmensből szorul ki fokozatosan, ahová írtózatos erőfeszítések árán lehet majd csak visszatérni,főleg erős, marketing politikával.Na ezt viszont tudjuk, hogy a Fiatnak kb 20 éve ez nem az erőssége...
Nem értem miben rak rendes nagy pontot az eszmefuttatásod végére.Nem arról szólt a vita, hogy a Maserati akar-e lefelé terjeszkedni, vagy sem(csak mint olaszautó rajongónak ennek nem örülök, mert ahogy ezt korábban írtam, ez az Alfa vagy a Lancia rovására megy),hanem arról, hogy szerinted a Porsche az über fasza sportautó, az én véleményem szerint pedig nem az, és arról hogy a Maserati nem kimondottan "csak" sportautó, hanem luxus,sportos granturismo.A véleményünk ebben különbözött, a lefelé terjeszkedést senki sem vitatta.De ahogy azt is észrevettem ahogy "részedről ennyi" kijelentés egy nagy "hasba akasztó duma" ,te az a típusú ember vagy,aki nem bírja és tudja elviselni mások véleményét kicsit sem, és rohadtul meg vagy győződve arról hogy csakis neked lehet mindenben igazad.Volt igazság abban amit leírtál, de az erőszakos, provokatív embereket meg én nem tudom elviselni, amilyen éppen te vagy!(már bocs hogy le kell írnom, de néha elgondolkodhatnál, akkor talán nem különböznél össza rendszerességgel itt jópár emberrel, pl ahogy korábban probodoyval is.A Topic nem erről szól.A vitáknak,eszmecseréknek mindenhol helye van, de mint az előző beszólógatás jellegű megjegyzéseket erősen mellőzni kellene, én sem tettem ilyet. ) Az viszont valóban elgondolkodtató, hogy az előző megjegyzésedből kiindulva még mindig nem fordult meg benned ez a dolog teljesen, különben nem szítanád a dolgot ismét.A melldöngetés nem biztos hogy azt bizonyítja, hogy igazad is van.Vannak politikusaink akik ilyenek,nem kell tőlük eltanulni!:D:D
Így van sajnos!Itt mondásként csak benzin motoros autókról írnak, ha így lesz, maximum az M-es BMW-knek lehet vetélytársa kis dbszámban.Ha viszont lesz dízel is, akkor azzal tányleg pontot tehet a Lancia sorsáramert 14 millió körüli áron érdekes lenne ha valaki Lanciat venne Maserati helyett.Mondjuk így az Alfát is nehéz helyzetbe tudja hozni, sőt a sportos karaktere miatt még csak azt hozza majd igazán!Így már ebben a felállásban is -erősen-kérdéses lehet egy 166 utód.
A tükröket megoldottam, most a kék autón piros tükrök vannak. Na nem szépek, de majd bekékítem.....
Rolót kérem, köszönöm, megveszem. A szállítási határidő is jó, de ha véletlen előbb jössz, szólj. Egyébként van két kalaptartóm, de az meg neked már nem kell.........
Nem motoros tükőr és a motoros tükör kompletten egyezik. Az ajtoról egyben levéve fel lehet rakni egyiket a másik helyére. A vezetékköteg a kis háromszögig ki van húzva.
Ha kell nekem van nagyon baráti áron egy teljes roló szett kappába hátra. Ugyan nincs hozzá kalaptartó csak rolók, de szépek és működnek. Karácsony körül megyek félegyházára apósékhoz, elviszem ha kell!
Eladtad a 600-ast? Ó. Dinamikus nyitottban csak a továbbfejlesztései jobbak nála, nüansznyival. Én imádom.
Persze van feljebb, de akkor is hutlen lettél. :DDD