Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ambassador Kappa Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63658

Továbbra is keresem az alábbit, egyébként ez mire való?

Már bocs a hülye kérdésért, de egy darab műanyag doboz, aminek van egy S-alakú csöve és két gumi fogja közre, de gyári funkcióját nem láttam, mintha valami töltelék műanyagdoboz lenne, mert üres is, biztos van értelme csak számomra nem világos annyira.

Előzmény: Ambassador Kappa (63602)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63657

Szerintem ez háború egy gyűszűnyi vízben, meglehet, többeknek uncsi már.

 

Senki nem bántotta a Maseratit, a vita az a történetben, hogy a Porschét a Maser alá pozicionáltad.

Teljesen mindegy neked, hogy a német bringa a gyorsabb, a keményebb, hogy számos versenypályán verhetetlen rekordot tart, hogy tizenötször annyit adnak el belőle, ezek mind tények, de nem számít, semmi sem számít, csak nyomod a sódert.

 

Én meg szeretem az alátámasztható észérveket, de nem szeretem  az ekkora szemellenzőket.

 

Ez van.

 

Üdv.

 

 

Előzmény: kappa_tds (63656)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63656

"A minimum az, hogy tudd, hogy miről beszéltél."


Tudom miről beszéltem, ahogy írtam is, és belinkelted ez:

"A Maserati nem Porsche vagy Jaguar kategória, azaz nem lefelé kellene terjeszkedni."

 Ez az én véleményem, mármint hogy ezt nem kellene, és nem az hogy nem terjeszkedik lefelé vagy sem(az eldöntött tény Fiatéknál), én csak a saját véleményem írom le!Te nem tudod miről beszéltél, a vita köztünk a Porsche überfaszaságán (a véleményed szerint), és a Maserati-Porsche típusválasztékán, ill. veresenytársakkénti szembeállításán volt.Véleményem most is az, egyelőre nem közvetlen kategóriatársak, max. vannak olyan típusaik amik azonos vásárló közönséget szólíthatnak meg.Ha lefelé terjeszkedik(ahogy évekkel ezelőtt a Porsche tette), akkor azzá válhatnak,amit én nem tekintek jó iránynak.(Alfa, Lancia elpusztítása miatt, de akár a Maserati image vesztése miatt is így gondolom,ma a márka a keveseknek megfizethető kategória,ha lefelé terjeszkednek, akkor már nem az.Ez akárhogy is  nézzük, presztízsromboló erejű dolog.Így történt korábban a Jaguárral is, ezt is írtam lásd:X-Type) ).Viszont itt jön majd közbe az,ami jó magyar közmondással élve sokat akar a szarka nem bírja  a farka effektus lép életbe, azaz amit már granturismo is írt, akkor viszont azonnal kellenének a hibridek, és ütős dízelmotorok is, ahhoz hogy a kategóriatársakkal (akkor akár már a Porsche is majd az lehet ) szemben fel tudják venni a  kesztyűt.No és persze akkor kellene egy jó Cayenne alternatíva is végre, de ezt is évek óta ígérik.

Szóval tudom miről beszéltem!:D

A minimum szerintem az, hogy te tudj normális, emberi hangon beszélni, gondolkodni, értekezni, ezt kértem a korábbi hsz-ben tőled, de most is megpróbálod a saját igazad bizonygatni, ismét kioktató stílusban!:D

 

Üdv

Előzmény: BmS1 (63655)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63655

Nem arról szólt  a vita, hogy a Maserati akar-e lefelé terjeszkedni, vagy sem(

 

 

 

Szerintem meg olvass vissza.

 

 

Miért is kellene a Maseratinak lefelé terjeszkednie???Éppenhogy nem, a luxus kategóriában a Maseratival avval tudnának feljebb kerülni, ha Bentley, vagy Aston Martin árszegmensben kínálnának több típust, változatot(pl:SUV).Ehelyett most ott tartanak, hogy kb jól felszerelt 7-es BMW árszínvonalon kezdődő autókat gyártanak-ami nagyon helyes-kb az 50-60 milliós szegmensig.Értéke, presztízse van a márkának, ezt nem kéne lerombolni, kb a Ferrarival mozog egy szinten.A Maserati nem Porsche vagy Jaguar kategória, azaz nem lefelé kellene terjeszkedni.

(63479)

 

 

A minimum az, hogy tudd, hogy miről beszéltél.

 

 

üdv

 

 

 

Előzmény: kappa_tds (63653)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63654

Így van! Ezt írtam a 63649 sz hozzászólásomban.A bibi még az lehet hogy így nem csak a Lanciat temetik, hanem az Alfa sírját is simán megágyazhatják, mert a Maserati sportosabb image-e miatt akár az Alfát is simán kigolyózhatja.De megintcsak azt látni, hogy a Fiat kapkodva próbál a piac által teremtett helyzetekre reagálni.És bizony, már nekem is megfordult a fejemben, hogy előbb-utóbb nehogy a Fiat saját magát nyírja ki,és megszűnhet akár ő maga is.Ha most az amerikai piacon fordulna trend, a Chrysler újabb veszteséget termelne, akkor a Fiatnak annyi lehet.Az elmaradt modellfejlesztések miatt egyra több szegmensből szorul ki fokozatosan, ahová írtózatos erőfeszítések árán lehet majd csak visszatérni,főleg erős, marketing politikával.Na ezt viszont tudjuk, hogy a Fiatnak kb 20 éve ez nem az erőssége...

Előzmény: granturismo (63651)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63653

Nem értem miben rak rendes nagy pontot az eszmefuttatásod végére.Nem arról szólt  a vita, hogy a Maserati akar-e lefelé terjeszkedni, vagy sem(csak mint olaszautó rajongónak ennek nem örülök, mert ahogy ezt korábban írtam, ez az Alfa vagy a Lancia rovására megy),hanem arról, hogy szerinted a Porsche az über fasza sportautó, az én véleményem szerint pedig nem az, és arról hogy a Maserati nem kimondottan "csak" sportautó, hanem luxus,sportos granturismo.A véleményünk ebben különbözött, a lefelé terjeszkedést senki sem vitatta.De ahogy azt is észrevettem ahogy "részedről ennyi" kijelentés egy nagy "hasba akasztó duma" ,te az a típusú ember vagy,aki nem bírja és tudja elviselni mások véleményét kicsit sem, és rohadtul meg vagy győződve arról hogy csakis neked lehet mindenben igazad.Volt igazság abban amit leírtál, de az erőszakos, provokatív embereket meg én nem tudom elviselni, amilyen éppen te vagy!(már bocs hogy le kell írnom, de néha elgondolkodhatnál, akkor talán nem különböznél össza rendszerességgel itt jópár emberrel, pl ahogy korábban probodoyval is.A Topic nem erről szól.A vitáknak,eszmecseréknek mindenhol helye van, de mint az előző beszólógatás jellegű megjegyzéseket erősen mellőzni kellene, én sem tettem ilyet. ) Az viszont valóban elgondolkodtató, hogy az előző megjegyzésedből kiindulva még mindig nem fordult meg benned ez a dolog teljesen, különben nem szítanád a dolgot ismét.A melldöngetés nem biztos hogy azt bizonyítja, hogy igazad is van.Vannak politikusaink akik ilyenek,nem kell tőlük eltanulni!:D:D

Előzmény: BmS1 (63650)
granturismo Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63652

Én egyébként úgy gondolom, hogy jelenlegi formájában maga a komplett Fiat a nem lesz a 6 túlélő között.

Még kell hozzá egy házasság. Érdekes, hogy kivel.

Előzmény: granturismo (63651)
granturismo Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63651

Hanja. Nemcsak temetik a Lanciát de már töltik be a réseket ami utána keletkezik.

Csak jó diesel motorok kellenének és hibridek.

Előzmény: BmS1 (63650)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63650

A lefelé nem terjeszkedő Maserati:

 

Ez azért elég rendes nagy pontot tesz a pár nappal ezelőtti  Maserati-Porsche kis eszmefuttatások végére ..:-DD

 

 

üdv

Előzmény: JAMIE222 (63642)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63649

Így van sajnos!Itt mondásként csak benzin motoros autókról írnak, ha így lesz, maximum az M-es BMW-knek lehet vetélytársa kis dbszámban.Ha viszont lesz dízel is, akkor azzal tányleg pontot tehet a Lancia sorsáramert 14 millió körüli áron érdekes lenne ha valaki Lanciat venne Maserati helyett.Mondjuk így az Alfát is nehéz helyzetbe tudja hozni, sőt a sportos karaktere miatt még csak azt hozza majd igazán!Így már ebben a felállásban is -erősen-kérdéses lehet egy 166 utód.

Előzmény: JAMIE222 (63642)
sooty Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63648

Igazatok van, de TI is tudjátok, hogy a legbonyolultabb rész a viasszacsapó szelep.

Majd én nézem az órát, valaki meg indítózik.

 

Előzmény: tomsojer (63646)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63647

Na tessék, közben Te is...

Előzmény: BmS1 (63645)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63646

 Meg egy visszacsapó-szelep is kell bele. Mert így mindig amikor nem sürítőütemben

mozog a dugattyú, lefog menni nullára. De ha építesz bele egy szelepet, akkor

3-4 sürítési ütem után kb. a hiteles értéket kapod.

 (...meg ahogy írtad is kiherélni a fúvókatartót, rúgó, emelőtőke és a porlasztócsúcsban

a "tű" nyugodtan kiugorhat belőle, én még megszoktam egy kicsit vágni flex-el a bent

maradt porlasztócsúcsot, hogy nagyobb furat legyen, ahol feltölti a mérőórát) 

Előzmény: sooty (63640)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63645

A kompresszió mérődből (ha jól látom) hiányzik egy nagyon fontos elem: a visszacsapó szelep...

 

Ez így nem működhet, nem fogsz mást látni, mint azt hogy a mutató kileng - visszaesik. (szvsz)

 

üdv.

Előzmény: sooty (63643)
sooty Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63644

Sokat nem várok tőle. Abban reménykedem, hogy azt megmutatja, ha valamelyik henger nagyon rossz......

Azt várom, hogy lesz egy két kiugróan alacsony eredmény ami miatt szívat.

 

Előzmény: BmS1 (63641)
sooty Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63643

És akkor még egy dolog, ötleteket várok.

Jelenségek:

 

1.,Szerintem túl könnyen forog a motor önindítózás közben. Egy 1.4es benzinessel hasonlítottam, semmivel sem forog nehezebben.

 

2., Motor egy pillanatra indul.

 

3., ha beindul, pár másodperc után megfolytja magát. Amikor jár a motor, gázra nem reagál.

4., vezérlést kicsit ide, kicsi oda állítva sem változik semmi.

 

Jelenleg teljesen passzol a motor a saját elektronikájával, ecu, imo, a hozzátartozó.

 

Elektromos hibát nem ír, minden kiegészítő egység le van kötve.

 

Mi lehet ami miatt nem indul.......... Hétvégén kompresszió mérés lesz. Nem tudok már másra gondolni, csk valami mechanikai hibára.

JAMIE222 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63642

A lefelé nem terjeszkedő Maserati:

 

 

Hamarosan érkezik a Quattroporte kistesója

A Maserati már a jövő év elején bemutathatja a Ghiblit, mely az 5-ös BMW-t és a Mercedes E-osztályt hívja ki. Tovább »

forrás: totalcar.hu

BmS1 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63641

Még nem teszteltem.

 

 

Ne legyen igazam, de szvsz. csalódni fogsz :-((

Előzmény: sooty (63640)
sooty Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63640

Mai fejlesztés:

Csináltam egy kompresszió mérőt. Ilyen lett. A befecskendezőt még szét kell szerelni, ki kell venni a belselyét.Még nem teszteltem.

 

sooty Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63639

A tükröket megoldottam, most a kék autón piros tükrök vannak. Na nem szépek, de majd bekékítem.....

 

 

Rolót kérem, köszönöm, megveszem. A szállítási határidő is jó, de ha véletlen előbb jössz, szólj. Egyébként van két kalaptartóm, de az meg neked már nem kell.........

 

 

Előzmény: Alfás Theo (63637)
DVlad Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63638
Igazán megérdemli.
És a fiad is! :DDD
Előzmény: BmS1 (63636)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63637

Nem motoros tükőr és a motoros tükör kompletten egyezik. Az ajtoról egyben levéve fel lehet rakni egyiket a másik helyére. A vezetékköteg a kis háromszögig ki van húzva.

 

Ha kell nekem van nagyon baráti áron egy teljes roló szett kappába hátra. Ugyan nincs hozzá kalaptartó csak rolók, de szépek és működnek. Karácsony körül megyek félegyházára apósékhoz, elviszem ha kell!

 

Előzmény: sooty (63628)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63636

Eladtad a 600-ast?

 

Nem létezik !!   A fiam nyűvi :-DD

Előzmény: DVlad (63633)
SAABSKY Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63635

Sooty!

 

Holnap meg nézem, a rolót,ha van írok!

 

Üdv

Előzmény: sooty (63624)
Pepi 517 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63634

Bocsi, a kérdésed az volt hogy csere szavatos é,nem az hogy 2-ből berhelsz.

Előzmény: sooty (63628)
DVlad Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63633
Eladtad a 600-ast? Ó. Dinamikus nyitottban csak a továbbfejlesztései jobbak nála, nüansznyival. Én imádom.
Persze van feljebb, de akkor is hutlen lettél. :DDD
Előzmény: BmS1 (63623)
sutto Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63632

azt sajna nem ismerem, anno ebbe eléggé belerágtam magam, ugye nekem már záráskor automatán be is csukodnak a tükrük hála alvarezek...

Előzmény: granturismo (63631)
granturismo Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63631

Naja, de hogy a Coupe-ban meg egy harmadik fajta van...

Előzmény: sutto (63630)
sutto Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63630

bár roncsolással a manuálisból lehet elektromosat csinálni....  a préselt részt kell lecsiszolni.... és akkor ki lehet venni..

Előzmény: sutto (63629)
sutto Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63629

Én anno cseréltem és sajna festetni kell ha motorosat akarsz..

  manuális

 

motoros

 

Előzmény: sooty (63628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!