Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 46934

Szia!

Köszi, nem is tudtam, hogy van ilyen festék, pedig már festegettem ezt-azt.

Ez egy Peugeot robogó, lehet olaszból való, 5-6-7(?) éve megvan, már nem is tudom, olyan régen, de tök jó!

Előzmény: Tade15 (46933)
Tade15 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46933

Sima lökhárító festékkel szokták festeni.Van spré verzió (ha úgy tetszik spray).Van literre is autó festék boltban,ha van pisztojod,vagy meg tudod fújatni valakivel azzal jobban jársz,erősebb.Milyen motor ez pontosan? Az Olaszból érkező motorok 90%-án ki vannak fakulva a műanyagok rendesen.

Előzmény: B45524D N3K1 (46926)
_MrB_ Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46932

Nem hinném, hogy akkora hülyeséget írt... Tény, van egy dci a családban, tény, olvastam az olaj ajánlást a gyár által, és a tiltást is...

Előzmény: DCI MÁGUS (46930)
Garfield007 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46931

Kedves Mágus, egy dolgot tarts figyelembe, itt is sokkal több a read-only, mint a valóban írogató topik tag. Visszafogott önbizalommal rendelkező grafománok is feltüntek itt már az évek során, nem kevesen. Mindenkitől csak az a kérésem, hogy legalább ne vezessük félre az érdeklődöket, még ha segíteni is szeretnénk...

Nem baj, ha nem érted mi a bajom a kezdő hsz.-eddel.

DE

ad1. sajna ez egy nyílt fórum és akkor írok ide, amikor szeretnék. 

ad2. a következő személyeskedésed után megkérdezzük a moderaturát, hogy egy eddig csendes fórumban a hangnemed megengedhető-e. Deal?

 

 

Előzmény: DCI MÁGUS (46930)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46930

Kedves Garfield szerintem már elég sokan unják  a probálkozásaidat nem neked szolt a dolog !! Te önts amit akarsz bele  ! Jó lenne ha akkor szolitanál meg ha valami értelmeset is tudsz hozzáfüzni a dologhoz!köszönöm!

Előzmény: Garfield007 (46929)
Garfield007 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46929

Egyik linked sem ad magyarazatot erre:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=116923175&t=9027813

Valamint a benne szereplo 5w30-ra, amit a Thalia kezelesie dci eseten kimondottan tilt...

 

Ujdonsag ezekben a leirasokban sincs, bar teny, hogy az erdeklodok inkabb ebbol okosodjanak...

Előzmény: DCI MÁGUS (46927)
korg_ns Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46928

köszönöm megnézem

 

Enyém is fa alatt áll már lassan 2 éve

Előzmény: ifjpapa (46907)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46927
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46926

Tud-e valaki ajánlani olyan matt fekete, műanyagra való festéksprét, ami legalább 1-2 szezont föntmarad a robogóm műanyag elemén?

Sajnos elkezdett leperegni és így sokkal csúnyább, mint mikor megvettem.

(Most derült ki kb. 5 év után, hogy festve volt, de szerintem nem gyárilag.)

Kössz!

Gergo.bgy Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46925

Köszi, link elmentve a többi közé. Remélem nem lesz rá szükség.    

Előzmény: B45524D N3K1 (46924)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46924

Neeem, csak nem akartam senkit reklámozni, mert még azt hiszitek közöm van hozzá ...

... pedig dehogy!

szakál-metál , innen már guglizható!

(sajnos én is csak akkor találtam meg amikor már kész volt az autó, de a csapágyaim innen valók, csak nem én vettem!)

Előzmény: Gergo.bgy (46923)
Gergo.bgy Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46923

Üdv, 

 

- A literes kiszerelésűn, amit én vettem, azon sem volt, hogy hány fokos. Gyakorlatilag semmi infó nincs rajta a szokásosokon kívül.

 

 

 

Utánajárás során kiderült, hogy 36 vagy 39 fokos, már nem emlékszem, de szerintem 36. Szóval ez sem túl tömény. Színe zöld. Egyébként szerintem csináld azt, amit a kollega mondott, 1l tömény, aztán a többi mehet a 5l-ből, amíg meg nem telik. 

 

B45524D N3K1 válasz | megnéz | könyvjelző2012.04.24 11:41:27 © (46914)

 

- Titok, hogy melyik webáruház? ;) 

Előzmény: dx man (46919)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46922

Készítetettem hozzá egy mérő kütyüt.

Ez sajnos nem tudja szimulálni a pumpa helyére szerelt állapotát, de meg tudtam figyelni, mikor nyit a szabályzó szelep.

(Egy sikba köszörült vaslap, erre föl tudtam csavarozni a pumpát, mintha a helyére raktam volna, a lapba lett fúrva egy átmenő furat, abba menet, amibe betekertem egy nyomásmérő órát a pumpa kimeneti nyílásával szemben,  [sima levegős] és olajba lógatva, megtekertem egy akksis fúróval.) Az óra mellett kiengedett olaj mennyiséggel csökkentettem az ellenállását (különböző mélyen tekertem be az órát).

Szóval az érdekelt, hogy mikor nyit a szelep, visszazár-e, akad, nem akad, stb. sajnos nem tudom hány méter, milyen átmérőjű cső, milyen magasra vezetve szimulálja a motor olaj-járatait ... :-(

Jó lenne tudni, hogy mikor jó a pumpa kiszerelt állapotban, tehát mikor mit/mennyit kell mérni ...

 

A főtengely csapágyaknak annyi baja volt, amit a fémszemcsék okoztak, volt pár ami csíkos volt belül körkörösen abban a sávban, ahol belép az olaj, de volt amelyiken semmi sem volt.

Persze összeszerelve hibátlanok voltak!

 

Hajtókar csapágyak is amelyik nem lógott, abból is kettő közepéből hiányzott egy-egy darab, föl volt szakadva!

 

E-mail-om átment?

 

Vezérlésed helyén van/volt? attól is kopoghat!

 

üdv

 

 

 

Előzmény: somagabor (46921)
somagabor Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46921

Hogy érted a "megmérted mennyit tud-ot"?

 

Különösebben én sem akarom szétszedni, de ha már lenn van a teknő, gondoltam amit lehet karbantartok.

 

Egyébbként a főtengely csapágyakkal mi a helyzet?

Azok is olyan gyengék mint a hajtókar csapágyak?

Neked azok milyen állapotban voltak?

 

Mondjuk attól mentsen meg a Renault istene hogy ki kelljen vennem a főtengelyt, de azért nem árt tudni hogy mire számítson ez ember. :-)

 

 

Előzmény: B45524D N3K1 (46920)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46920

Én átmostam gázolajjal, de nekem kicsit fémes volt az olaj.

Az olajgombák úgy általában kb 0,5 bar alatt kapcsolnak, nem tudom nálunk pontosan hogy van, de hallotam olyat, hogy 1.6 HDi comp viszonyít a fordulatszámhoz, nemtom igaz-e.

 

Én is akartam utólag olajnyomásmérőt bele, de mire kialakult volna az elképzelés, addigra összeraktam és erre már nem akartam várni ...

 

A pumpa fogaskereke,  úgy néztem zsugorkötéssel van rajta, vagy valami hasonló (ragasztás), nem tűnt túl szerelhető fajtának, bár minden szétszedhető, én nem bántottam.

Megmértem mennyit tud, mikor nyit a szelep rajta és így nem botottam szét.

 

Előzmény: somagabor (46917)
dx man Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46919

Hali, pontosan mi a tömény típusa vagy neve? Renault Boutique ez is? Milyen infó van a flakonon?

Csak telefonon érdeklődtem a Renyónál, ott -45 fokot mondtak, de olyan bizonytalanul hangzott a válasz. A színét illetően meg végképp nincs infóm.

Előzmény: nagya2 (46918)
nagya2 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46918

Hali!

Én töményet vettem 3 litert, és hozzá raktam még vizet.

(mivel marad benne régi fagyálló igy elég bőven)

Üdv Nagya

Előzmény: dx man (46912)
somagabor Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46917

Nem a kis fogaskereket néztem, hanem a nagyot, ami a pumpa tengelye.

Megnézem jobban, mert nem tűnik valami bíztatónak.

 

Érdemes azt leszedni és átmosni benzinnel?

Nem tudom hogy az olajnyomás visszajelző mennyire megbízható.

Ha az elkezd világítani akkor már valószínű 0 a nyomás, de ha kevés az se tuti.

Jó lenne rámérni, de ahhoz előbb össze kell rakni a vasat, de nem szívesen szedném szét még egyszer emiatt. :-)

 

 

 

Előzmény: B45524D N3K1 (46913)
talicskas Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46916

Kösz! Akkor szellőztetem. Más lehetőségem úgy sincs, szétszedetni még egyszer nem fogom!

Előzmény: meanmachine85 (46909)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46915

Én megvenném mindkettőt. A tömény mind bele+ az 5 literből ami belemegy. És marad 0.7 liter utánönteni. Bár sose kelljen! :)

Előzmény: dx man (46912)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46914

Küldtem egy mélt nem privát címről !!!

Előzmény: somagabor (46911)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46913

Kijön a nívópálca, egy gumi "O" gyűrű rögzíti és tömít is, csak be van dugva és fönt a közös nyomótér rögzítő csavarjához van csavarozva.

Olajpumpa kereket a szíjtárcsa csavar meghúzásával szorítod neki a főtengely első sonkájának, így veszi át a hajtást.

:-(

(Én tettem alá egy kis Loctit -ot.)

:-)

 

Előzmény: somagabor (46910)
dx man Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46912

Sziasztok,

Vezérlés és vízpumpa csere miatt fagyálló hűtőfolyadékot kell vennem.

Van előkevert GLACEOL RX Type D, ami csak -21°C-ig jó (új cikkszám: 77 11 428 130).

5 literes kanna, 4990 pénz a Renyónál.

Vagy van 1literes tömény -45°C 1900 pénz.

Érdekelne, hogyTi mit javasoltok, ki milyet töltött 1.5dci-be. ELvileg 5,3l a hűtőkör folyadékigénye. KÖszönöm.

somagabor Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46911

Ja, és hol az a webáruház?

Előzmény: B45524D N3K1 (46893)
somagabor Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46910

Második felvonás.

Tegnap lekerült a teknő, de a hajtókar csapágyakat már nem volt idegzetem kiszedni.

Az eddigi diagnózis vegyes érzésekkel tölt el.

Egyrészt sehol egy fém szemcse, és vizuálisan minden a legnagyobb rendben. Az összes hajtókar úgy áll a helyén mint ha most rakták volna össze a gyárban. Semmi lógás, kizárólag az a minimális tengely irányú mozgás.

Csere lesz így is úgy is, ha már kibányászom, de nem örülnék neki ha nem itt lenne a probléma.

Na de biztosat majd csak a kiszerelés után.

 

Ja egy kérdés, az olajnívó pálca tartója kijön a teknőből?

Már teljesen körbe tudom forgatni, de ki nem akar jönni az istenért sem.

Nem is lenne baj ha nem jönne ki, de nem fog szivárogni ott az olaj?

 

Ja, és még anno kérdezted hogy az olajpumpa fogaskerék mozoghat-e a tengelyen.

Hát nem tudom, de nekem is mozog. :-) Van egy kis lógása, de a tengelyt forgatja. Szerintem ez normális.

 

Este folyt köv...

 

 

Előzmény: B45524D N3K1 (46900)
meanmachine85 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 46909

helló!

még nem teljesen, szellőztetni kell de nem tudom megoldani mert nincs garázsom , csak néha a szüleimnél.. lecseréltem az illatositót is mert már összekötötte az agyam annak az illatát a fagyálló szagával.. :)

kikell száradni ateljesen sztem a box. műanyagának, sztem az is magába szivhatta..

Előzmény: talicskas (46903)
Tade15 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 46908

Elég kivenni a jobb oldali darabot,ahol pollen szűrőt kell cserélni.

Előzmény: ifjpapa (46907)
ifjpapa Creative Commons License 2012.04.23 0 0 46907

Szia

 

A tűzfal mögött középen van egy nagy vízelvezető, kb 4 centi az átmérője. Nekem ez többször eldugult (csillag garázs, nyáron fa alatt) végül a gumi dugót kiszedtem, azóta oké.

...ja: le kell szerelni az ablaktörlő karokat, utána férsz hozzá...

üdv.ifjpapa

Előzmény: korg_ns (46896)
lao13 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 46906

Hello!

 

Én is megnézem hátha találok valamit.(pls ,.adatok!)

 

Előzmény: virmik (46902)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.23 0 0 46905

Szia!

 

Ha elküldöd az autó adatait, megnézem, hátha találok valamit hozzá a gépemen, bár nagyon kevés cuccom van, mert lényegében az enyémhez vannak leírások, de tartalmaznak más típust is.

(évjárat, típus, motorkód...stb kellene, iiletve, hogy milyen extrákkal szerelt a verda pl: klíma, elekromos tükör...stb)

Előzmény: virmik (46902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!