1 hónapja küzdök, keresek kutatok a hengerzár vezérlésének bekötésén hogy a riasztóról vezérelhető legyen, de nem sikerül az igazság, a kék narancs vezeték a hengerzárt mintha kis megszakítással vezérelné...
Ezért a gyári kulcsal zárok és a beriasztok a riasztóval. kicsit körülményes és szerettem volna csak 1 távirányitórol vezérelni.
Nincs köztetek valaki aki tudná a megoldást mien vezetékeket kellene hova, hogyan?
tudom vigyem riasztóshoz de arra nincs most (kedvem(kessem)
Előre is köszönöm.
A riasztóm amúgy nem tudja a retesz vezérlést ezért gondoltam egy késleltett relével megoldást keresni de egyenlőre nem tudom kimérni mi vezérli a reteszelést
Sziasztok, van egy gepárd riasztó az autómban, az egyik távot elfelejtette, a tartalékkal használlom, a táv jó megmérték, hogy tudnám ujra társítani? a táv 4 gombos van pánik és hang nélküli nyitás gomb is, kérem aki tud segítsen, nem mennék szerelőhöz, köszönöm
LOPSTOP reléjéhez / rendszeréhez van valakinek elfogadható bekötési rajza, vagy leírása (nekem a lábkiosztás is elegendő lenne talán)? (Beraton kft. régi terméke)
drMinit 16760-as hozzászólásában található kép elég silány minőségű sajnos, abból nem sokra megyek. Jelen esetben nem a beépítésre lenne szükségem, hanem a kiszerelésre (mivel a nyáklap fele totálisan eloxidálódott) oly módon, hogy egy másikat szerelek majd bele helyette.
Igen tudom vigyem be egy riasztószerelő műhelybe és megcsinálják nekem. Na mármost evvel csak két baj van. Minden bizalmam elveszett a beszerelőműhelyeket tekintve, amit tudok magam csinálok ill. a másik, jelenleg nem indítható az autó. :)
Enforcer SLI 840C-4 típusú riasztóhoz keresnék bekötési rajzot. Régebben került hozzám a cucc, csak azóta elkallódtak a papírjai. Valaki tudna nekem segíteni?
Sziasztok! Lett egy kocsink, Dobermann típusú riasztó van benne. Valószínűleg le van némítva, riasztásnál ugyanis villog, de egyébként csendben van. Maga a hangszóró egyébként működik, le lett tesztelve. Kérdésem a következő, ebben kérek segítséget: hogy lehet "visszarakni" a hangot a riasztóra? A gyártó ugye eltűnt és most a Google sem túl segítőkész. Előre is köszönök bármi segítséget.
még annó mikor vettem a kocsim már bele rakatta az első tulaj. Mostanában pedig egyre érdekesebb dolgokat művel. Nem indítható autó, pedig a távirányítot érzékeli... stb.
Megtaláltam a kis dobozt, látom hogy két fekete kábel ami bele megy a csatlakozóba el van égve.
Jól gondolom, hogy amilyen védelemre nekem szükségem van, az megoldható RFID-s transponderrel? (javítsatok ki, ha fogalomzavarban szenvedek)
Azt szeretném megoldani, hogy már az autóba beszállva csak úgy lehessen indítani a motort, hogy a belül elrejtett vevő egység közelébe rakom a transzpondert.
Ha az indítás megtörtént, akkor járó motornál ha kiszállok, akkor csak az újbóli transzponder közelítéssel lehet megakadályozni, hogy mondjuk 2 per múlva leálljon a kocsi motorja.
Újraindításnál pedig újra közelítés a rejtet vevőegység felé.
Más funkcióra nincsen szükség. A gyári távirányító, riasztó -némi kiegészítéssel- és a gyári immobilizer teszi a dolgát.
Jó úton járok, ha azt gondolom, hogy megfizethető áron ez megoldható?
Záráskor,nyitáskor rendesen adja a hang jelzéseket-csipog-.
Viszont ha be zárom és az egyik zár gombot nyitva tartom-nem működik az ajtóban a zár motorja- és bár mennyi időmulva ki nyitom az ajtót a sziréna néma marad.
VW Ventoról van szó, a problémám a következő: a képen látható távirányítóval rendelkezem, sajnos a riasztó típusát nemtudom, központi működik tökéletesen, de hiába fordítom a kulcsot, nemindít. Akku nem túl jó állapotú, de 12V alá nem esik. Ha a behúzót akkuról működtetem akkor forgat és beindul a motor. Biztosítéktáblán relék jók..
Üdv. Urak Trax silver light r riasztó van a kocsiban. Este megszólalt és eddig nem hallott módon szólt. Folyamatosan pittyegett kb 1 percig. A leden semmi visszajelzés nem mutatkozott. Esetleg valami ötlet valakinek? Köszi
Sziasztok! Skoda Fabiámba Spal AS90 típusú riasztó van. Eddig záráskor csak az index villogott 3x. Azonban most volt szervizben, ahol levették az akkusarukat. Utána záráskor már a 3 villogás után csipogott 3-szor. Ezt szerettem volna kikapcsolni, így kerestem is leírást. Találtam is, de annyit sikerült elérnem hogy gyújtás levétele után az első záráskor nem csipog. Ha mégegyszer kinyitom és újra bezárom újra csipog.
Hogy lehet ezt teljesen kikapcsolni? Köszi a segítséget!
Tanácsotokat szeretném kérni riasztó választásban, főleg DrMinit véleményére lennék kíváncsi. Adott egy autó, gyári bicskakulcsos távirányítós központizárral, gondolom gyári immobiliserrel, és pont...ennyi van benne.
Kezdettől fogva csak a komplett (mechanikus + elektronikus) védelmi rendszereket nézegetem. A Pajzs nálam kizárva, ugrókódos távirányítóra alapoznak. CarŐr, Intelliguard csak elektronikus.
Megbízhatónak csak az RFID rendszert tartom, így két esélyes termék maradt, a Cerberos és a Blue16.
Egyelőre ezek közül nem tudok választani:
Blue16 mellett szól az ára, RFID, a kompaktsága, motortérzár védi az egységet, indítástiltás, és az utastér figyelése. Viszont ebben az árban még nincs váltózár, ami kulcsosban már körülményes (főleg az Asszonynak, az elektronikus Defend Lock pedig nagyon drága) és a kuplungot sem védi semmi, így vontatással vihető...feltéve ha beválalja valaki a szirénázva vontatást a városon át. :D Ja és a bowdenvágós motortérzár sem szimpi.
Cerberos mellett szól sztem az utastérben történő hatástalanítás, indítástiltás, motortérzár, váltózár, kuplungzár és mindezt elektronikusan, kényelmesen, biztonságos RFID kártyával védve. Minden kütyüt a motortérzár véd, ez rendben is van, viszont továbbra sem védi semmi az utasteret. A sok mechanikus védelem pedig karbantartást, kenést igényel és ki tudja mennyit bírnak, hány indítást-leállítást.
A Blue16-ot valószínű, hogy önmagában szereltetém, esetleg kapna később egy Sefa gsm kártyát.
Ha a Cerberost választanám, akkor arra gondoltam, hogy szereltetnék be egy Caesar CT-401-est csak az utastér védelmére. A meglévő rendszerek kényelmét továbbra is szeretném megtartani, hiszen nem egyedül használom az autót, ezért a 401-es mindenképp a gyári távirányítóról működne, és nem kötném be a rablásgátlás funkciót. Az index villogtatás se kellene, hiszen már most is villog a kp.zárra. A motortiltás szintén nem kerülne bekötésre, arra ott a Cerberos. Tényleg csak az ajtónyitásra, utastérbe bejutásra riasztana. Tudom, hogy a gyári táv miatt nem sokat érne a riasztó, de sztem ezek használata így együtt elég ahhoz, hogy könnyebb prédát keressenek a tolvajok.
Szóval mi a véleményetek? Nagyon túlaggódom a dolgot? :D
Úgy értettem fontosabb a megbízható zárvezérlés mint a szirénázás és egyéb funkciók. Plusz pont, hogy nem csak biztonságosabb, de kényelmesebb is mint a távirányító.
Arról nem is beszélve hogy ebben a topikban is meg máshol is azt mantrázzák hogy a távirányítós holmikat milyen könnyű kijátszani.
Sajnos ez így igaz.
Itt, igaz egy másik topikban, az egyik hangadója vagyok ezen dolognak, tudom iről beszélsz!
Viszont mivel "naponta szerelem az ilyen és ehhez hasonló transponderes rfid-s eszközöket, és mert te azt írtad, hogy nem is a védelem miatt, hanem inkább a központi zár működtetése miatt keresel eszközt, szóval ezért mertem azt mondani a felvetésedre hogy abban az esetben én távirányítást ajánlok....
Védelemre, sajnos tény, hogy nem alkalmasak a távirányítással rendelkező eszközök,
- habár egy hagyományos beszerelés mellett, (Mert azért valljunk meg sajnos az ilyen rfid-s készülékeket is leginkább igy szerelik) és így ezek a transponderes készülékek sem a legjobb védelmi mutatókkal rendelkeznek.
Az a baj hogy egy "hagyományos beszerelés esetén a különböző védelmi eszközöket még mindig, és szinte mindenki a műszerfal alá szereli be, a már jól ismert és kiismert beszerelési fogásokkal.
Így viszont könnyebbséget adunk a tolvajoknak, mert ezt mát rég kiismerték, és az ilyen beszereléssel rendelkező készülékeket másodpercek alatt iktatják ki!!
A készülékkel egyébként nincs különösebb gond, ajánlható!
- szélvédő sarkánál kulcstartó elhúzásával ajtókat nyitni-zárni, - sosem nem merül le az elem, - ezek az rfid jeladók kb feleakkorák mint egy távirányító. Arról nem is beszélve hogy ebben a topikban is meg máshol is azt mantrázzák hogy a távirányítós holmikat milyen könnyű kijátszani.
Volt távirányítós riasztóm kocsiban is motorban is, most okkal rakaszkodom az rfid-hoz.
Igazából már csak a pontos márka-tipus a kérdés.
Nyilván nem szereltetek be az autó az árának negyedét kitevő Blue16 M100-at, de ha az általam kérdezett konkrét tipusra sok a panasz és van elérhető árú alternatíva azt megfogadom.