Sokat kéne rajta alakítani rajta a nagyobb kerekek miatt, inkább akkor készíteni kéne új alvázat és ara átrakni a váltót a motort és úgy már jó volna!!
Nem feltétlen kell a vázon szükiteni. A nyomtávot növeled egy kicsit, anyit amenyit a nagyobb kerekek engednek, hogy szántáskor ne feküdjön fel a barázdára!!!
Most házzal kapcsolatban azon gondolkozunk hogy lehet veszünk egy mobilházat meg egy telket,mert arra is kiadnák a pénzt,ma voltunk bent a párom gyámjánál érdeklődni!
Végül is rá lehetne csak akkor nagyon bukna előrre!Az első kerekek helyére meg nem tudok nagyobbat tenni mert akkor beleérne a vázba!Sokat agyaltam rajta hogy átalakítom ilyen ráülős kis 4kerekű traktornak!Hátra mennének az 5.00x12es kerekek előrre pedig a 4.00x8asok,csak akkor a vázat elől össze kellene szűkiteni hogy a kerekek elforduljanak,meg a motort átrakni az elejébe,csinálni rá egy kis frankó motorháztetőt....stb!Annyira sok munka nem lett volna vele,csak akkor a fűnyíró részét nem tudtam volna használni!
dehogy haragszom, inkább köszi ! akkor azt hiszem le kell szednem a deknit mert valószinű a tengely kicsúszott a regulátorból . mikor megvettem szántottam vele jól működött ,szántás után feltettem a kapákat és akkor tapasztaltam nem áll vissza alapjáratra .
Sziasztok még új vagyok ezen a fórumon. 375 os briggs spirt kapához keresek hajtókart és dugót? Tudok hozzá neten venni valahol? Előre is köszi a segítséget.
Igen váltós a masina. Egy robi rekord 250 T. 3 előre 1 hátra fokozattal. 3 nyélen kenettem a földnek most, jó lassan had örölje át rendesen, mert a száraz rögöket alig tudta szétverni.
Már bocs hogy én válaszolok és nem tőllem kérdezted!Amit te mondassz azt úgy hívják hogy regulátor(gázszabályzó rendszer)!Ennek két fajtája létezik kapálógép motoroknál,van a levegős és van a mehanikus(röpsúlyos)!A levegős megoldású nagyon egyszerű és nem igazán romlik el,mert a lendkerék előtt elhelyezett léglapát szapályozza a gázt!A másik pedig a blokkon belül van és röpsúlyos ez a briggs motoroknál egybe van az olajfelverő kerékkel és így néz ki:szerintem a Hondában sem sokkal külömbözhet!
Szia , én is kérdeznék tőled valamit a Honda F400-l kapcsolatban úgy hallom neked régóta van én meg most vettem nem ismerem igazán . az ékszíjtárcsák felöli oldalon van egy hosszú gázmozgató kar ami a blokkból kijövő tengelyen van rajta .ha gázon van a motor akkor
a kart a rudazat az ellenkező irányba mozgatja . alapjáraton vissza kellne mennie az ékszíjtácsa és a kipufogó oldalára .nálam nem megy fordulaton marad a motor .
megoldottam ugyan mechaniusan raktam rá egy ellensúlyt ,de gondolom nem ez a megoldás .
a kérdésem az lenne a tengelyt valami rugó feszíti vissza a blokkon belül alaphelyzetre,
Üdv!Mindenféle képpen ősszel kellene szántás előtt!Az meg rajtatok múlik hogy mennyit akartok hektáronként!Jó vastagon is meg lehet szórni,de gondolom istáló trágyára gondoltál!?Nagyapám pl minden éveb kiviteti a birkatrágyát a földjére és elég vastagon van rajta!
Azt elfelejtettem odaírni, hogy itt szántást műveltem el. Egy hete kb ki lett szántva, kicsit dolgozott rajta a fagy és azt műveltem el. De a tetején a kiszáradt rögöket hiába forditotta le az eke, nem tudott még eléggé átnedvesedni, néha rántott akkoráka majd elszáltam :D
A felső 10-15 centit dolgozza át ami nekünk pont jó. Arról nem is beszélve,hogy jó morzsás talajszerkezetet csinál, meg egy kicsit nedves is volt itt- ott és ott a rotával csak galacsinolná... Mi, ha kemény és fel kell törni ott használunk rotát. A többi helyen elmunkáláshoz szinte mindenhol ilyen pálcás hengerthasználunk.