Vaterás és egyéb licitnövelés portálok linkelése nem megengedett - törléssel, tiltással jár.
Irányár megadása kötelező!
Nem segítünk a lopott fotós cuccok eladásában!
Kérjük, minden gyári számmal rendelkező termék mellé, amit eladásra kínálsz,
add meg az eszköz sorozatszámát. A szám utolsó karakterét kicsillagozhatod.
A sorozatszám nélküli hirdetéseket töröljük, a feladót pedig egy hétig
kitiltjuk az adok-veszek topikokból.
Vásárolj körültekintően!
A fórum felhasználói általában nem vállalt valós identitású személyek, így
beazonosításuk nem mindig lehetséges. Figyelj erre a vásárlásoknál és
csereügyleteknél!
Lehetőleg utánvéttel fizess, vagy vedd fel személyesen a kapcsolatot az
eladóval, mielőtt előleget utalsz át!
Ha mégis csalás áldozatává válsz, tegyél rendőrségi feljelentést! A csalók
gyakran kézre kerülnek, de a vizsgálat sokáig húzódhat.
A következő problémám van, hátha tud valaki segíteni: Adott egy frissen beszerzett Tokina RMC 35-105 tolózoom. Amin a következő felirat virít CLOSE FOCUS Mire való ez az állító gyűrű, és miért csak kb. 60-ig van végtelen, afölött full homály?
A magam részéről mikor hogy:).A legtöbbször fejben, olyan ritkán exponálok, hogy csak terápiás célból vehettem be digitáliszt.De nem segít.Nincs több kép.Mármint kép.
Igaz,csak az ember hajlamos azzal hitegetni magát, hogy több gomb-több tudás(a gépben)-több lehetőség(a júzernek)-jobb képek a végén.Aztán persze mindig kiderül, hogy kevesebb gomb-kevesebb technó-több odafigyelés-nagyobb koncentráció-jobb képek.Még akkor is ha néha nem olyan éles, nem annyira jól exponált.Csak jó.
Semmi AF, semmi kütyü, semmi motor (max. rugós), oszt mégis éles, komponált, jó. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy túl sok a gomb, meg a villany a gépemben.
hát m ir gondoltam ... mások munkáinak-ákombákomainak beemelése saját alkotásunkba ... annak a súlya a végeredményben, a végeredmény pozicionálása a művészet tengerében
Az első 1-2 képet látva eszembe jutott egyik mesterem dohogása: "...grafitti fotózással nem lehet maradandót alkotni, közhelyes lesz" - aztán ahogy haladtam a képekkel ez a kissé kétkedő érzésem szép lassan eloszlott...
Az ajánlás elolvasását a végére szoktam hagyni, most is így tettem, így nem tudtam előre, hogy Szardínián járunk a képekkel, azaz mégis hamar leesett a tantusz, mert pár éve Észak-Szardínián a Hold völgyében járva láttam a völgy minden érdekesebb vagy fontosabb szikláját ilyen módon kidekorálva. A stílus és a közérzet ott is hasonló volt - kissé ambivalens élmény volt egy több ezer éve kultikus helyként szolgáló területen modern nomádokkal és murálokkal találkozni az alkonyi fényben.
Mint egy óvatos ismerkedésből kiderült (a környező barlangokból hosszú hajú, meglehetősen lepusztult külsejű alakok jöttek elő, ültek egy tábortűz köré és látva, hogy a sziklarajzokat fotózom, kedves kézlengetésekkel hívtak maguk közé), a Hold völgyének alkalmi barlanglakói gyakorlatozó murálfestő művészinasok voltak.
Szardíniáról bennem ez az alkonyfényes-tábortüzes murálélmény maradt meg legélénkebben, a kiállítást látva újra ott éreztem magam ugyanolyan furcsa élményként megélve a mai és az ősi életmód és művészet keveredését.
A kiállítás helyszínéül szolgáló falvakban nem voltam, de már tudom, hogy legközelebb nem hagyhatom ki :-)