Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dirige Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140647

Ez absz megfelel az általad leírtaknak!

http://youtu.be/zRov8nNjrKM

Előzmény: dirige (140646)
dirige Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140646

Ehhez mit szólnál? :-

 

http://youtu.be/jKtAR74A3MI

Előzmény: bajan122 (140640)
piros madááár Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140645
http://fiat-bravo.autobazar.eu/14-tjet-16v-150k-sport-turbo-id4828812.html
az ar alkukepes:-) ez fullos.
Előzmény: piros madááár (140644)
piros madááár Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140644
Hat erre a futasteljesitmenyre kar autot venni :-) ha meg csak ennyit hasznalod vegyel valami jo eros nagykobcentiset:-)arra a par szaz km legalabb elvezetes lesz.

en velemenyem: ha mar veszel es gondolom ennel a futasteljesitmenynel nem egy ket evre veszed vegyel 150.jol felszereltet. Mindig fogsz talalgatni ha nemlesz valami benne. Nekem 150van/volt mostamra 205.000van benne turbo gyari olajat nemfogyaszt es hajtva volt.3 palyanapot is tulelt.most hugom hasznalja pesten 8.5atlag fogyival.nyaron sokat klimazik es nemigazan tudja hasznalni akkor 9.0liter. Probaltam a 120 is nekem nemjon be.

nemtudom mennyi a regado ilyenre kulfoldrol nincs ertelme behozni?
Előzmény: Spiggy1 (140617)
vinjo Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140643

Nekem meg a Stiloé van fenn, ezt adták hozzá gyárilag. Úgy tudom a 15"-os stilo felni csak a Sportokra nem megy fel a nagyobb fékbetétek miatt. (NEM sportcsomagosokról beszélek, azokra jó!)

Előzmény: GazCamp3r (140553)
vinjo Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140642

Sajnos nem tudom a számát.

Előzmény: smith (140552)
vinjo Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140641

Passz. A gumibetét, amit javaslok mindenkinek cserekor, VW gruppés.

Előzmény: zgi521 (140540)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140640

Az biztos. Citroen hidegen kis gáz mellett is 16-20 litert nyel ( mondjuk automata). Igaz kb 2 kilométer utann már visszaáll a fogyi és meleget is fúj. De az tuti h a bravo sokkal kevesebbet fogyaszt.

 

Pontositok: én magamnak kiskobcentis szivot vennék városi rovidtavra ( abból is vannak jatekosak) vagy ha loero kell akkor meg minimum 3 ( inkább v6 v. V8 mint soros)literest hisz úgy sem megyek sokat.

Előzmény: dirige (140639)
dirige Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140639

2 literes szívó, mire bemelegszik, szippant akkorát, hogy ihaj! Nincs igazán különbség - szerintem - fogyiban a 2 literes benyás és a mienk között. Ha van, abban mi vagyunk a győztesek.

Prius..........

Előzmény: -carcass- (140636)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140638

Multikormány a gombokkal,  kormánykapcsoló az átvezető spirállal, pár méter vezeték. FES megtanítani a BC-nek.

Előzmény: -carcass- (140634)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 140637

Én azt írtam, hogy arra a használatra egy turbós motor kevésbé alkalmas: sokat fogyaszt és szervízigényesebb mostoha körülmények között. Ő olyan kocsikat néz amik már minimum 120-140 ezret futottak így ha a vétel után a leírtak szerint fogja használni akkor jó eséllyel rövid időn belül egy turbó hibába belenézhet. Folytonos hideg járat mellett a motor nyilván nem megy hamar tönkre, de mondjuk 30-40 ezer után már észrevehetően változni fog a hangja és az olajat is könnyen csipegetheti. A mértékek nyilván függnek a pedálhasználattól.

Előzmény: dirige (140632)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140636

Ilyen távra én se vennék turbós vasat. Vegyél valami nagyobb szívó benzinest - 2.0 mondjuk. Abban is megvan ~120LE

A biztosításban se lesz nagy különbség - piti áron van mind.

Előzmény: Spiggy1 (140617)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140635

Így van. Viszonylag lassan szoktam hozzá, de aztán végül mégis sikerült.:-)

Különben lehet élni nélküle, csak így üresen már olyan furán néz ki.

Ja, meg felni. Motor.... :-)

Így megy ez. :-)

Én meg azon filóztam, hogy idén - miután a fűtést rendbe rakattam - bevállalok egy fóliázást. Persze előtte még kell egy garnitúra nyári gumi.

Előzmény: dirige (140631)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140634

Ha Te mondod ... muszáj elhinnem...;-)

És ha nincs? Nem kekec vagyok, csak érdekel, hogy akkor is érdemes vagy az már tényleg sok meló?

És egyáltalán - mi az hogy minden adott hozzá? Gondolom nem szerszámokra utalsz...

Előzmény: exrészletjankó (140630)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140633

Na, ezért nem ülök én 5-ös bömösbe, mert becsap! :-)

Előzmény: Törölt nick (140625)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140632

bajan csak azt akarta leírni, hogy valamivel minden motort ki lehet nyírni. Nem megy az olyan könnyen, kell hozzá szándék és tehetség! :-)))  Ez egy megbízható, strapabíró motor. A mai olajak kevesebb mint 0,8 sec alatt feltöltik a rendszert. Gyakorlatilag mire beindítod, mindenhol van olaj és nyomás. Nyilván néhány percig nem kell lámpától-lámpázni.

Előzmény: Spiggy1 (140626)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140631

Abszolút igény és ízlés kérdése. Az van előttem a legtöbbet. Én egyébként is kormány-és lámpabuzoid vagyok... Ja, meg felni. Motor.... :-)

Előzmény: -carcass- (140628)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140630

Ha meg van minden hozzá, simán kivitelezhető a csere.

Előzmény: -carcass- (140628)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140629

Nem olyan nagy valami, a stilomba 1-2 óra alatt beszereltem.

Előzmény: Spiggy1 (140615)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140628

Igen, az.

Nem tudom megér e annyi kínlódást a kormány...

Előzmény: dirige (140614)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140627

A turbó benzin ugyan úgy nem melegszik be mint a dízel. Ugyan úgy árt neki a hidegen járatás (hideg olajjal nincs megfelelő kenése a turbónak, ha meg még nyomod is akkor a motor elégtelen kenése a magas nyomatékkal párosítva nagyon káros a csapágyakra, hengerekre, dugókra stb.) az érzékeny turbó miatt. Plussz rövid járatokba a fogyasztása tetemes.

 

Nem szeretnék tanácsokat adni, hogy milyen kocsit vegyél mert ezt te tudod. Azt tudom, hogy ilyen rövid távokra én szivót vennék (típus és méret attól függ mit szeretne az ember).

Előzmény: Spiggy1 (140626)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140626

nah ez most új...miért nem? díesel nem való, az rendben, tudom miért...turbós benzinessel mi a gond?? :)

Előzmény: bajan122 (140620)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140625

Ja attól függ mit :D

 

Pont azon gondolkodtam, hogy mindig akkor érzem a Bravon hogy valami nem stimmel amikor visszaülök a 5 ös BMW - ből ..... :DDDD

Előzmény: dirige (140624)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140624

Le-he-tet-len!! :-)))))))

Előzmény: Törölt nick (140619)
dirige Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140623

Szerintem már nincs is ilyen a kínálatban. Az benne az aranyaos, hogy a teljesítménye a Sporté, a nyomatéka a dinamiké. Beszéltem nemrég egy ilyen tulajával, rajongva dícsérte, 200k felett volt a futása.

Előzmény: bajan122 (140616)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140622

Figyi, a Tjet bravok 1,8 ról indulnak, persze hogy alatta nem találsz normálisat. Ha nincs rá keret, akkor lehet megnézném a helyedben a Grande Puntokat, lehet jobban járnál vele. 150-200 ezer km feletti Bravot én nem vennék.

Előzmény: Spiggy1 (140621)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140621

nyílván. A bajom, hogy ez a 150lovas ami van. 120-as is alig-alig, ami volt, arra itt azt irták többen, hogy felejtős, mert csereautó volt... van egy 120-as,flottás, gyanúsan olcsón, aztán utána nagy semmi...a szívókkal van tele minden, azt viszont erősen kevésnek érzem...

Előzmény: Törölt nick (140619)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140620

Erre a célra csak szívó benzines autót vennék. Turbosnak nem való a rovidtav.

Előzmény: Spiggy1 (140617)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140619

Előzésekhez bőven elég a 120 lovas is

Előzmény: Spiggy1 (140617)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 140618

30-40 év közötti nőtől vettem, én inkább erre fognám...

 

Puntonál (szintén női tulajok voltak) is 100 ezernél volt kuplung csere, azért ezen nem lepődök meg.

 

 

Előzmény: bajan122 (140612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!