Hat erre a futasteljesitmenyre kar autot venni :-) ha meg csak ennyit hasznalod vegyel valami jo eros nagykobcentiset:-)arra a par szaz km legalabb elvezetes lesz.
en velemenyem: ha mar veszel es gondolom ennel a futasteljesitmenynel nem egy ket evre veszed vegyel 150.jol felszereltet. Mindig fogsz talalgatni ha nemlesz valami benne. Nekem 150van/volt mostamra 205.000van benne turbo gyari olajat nemfogyaszt es hajtva volt.3 palyanapot is tulelt.most hugom hasznalja pesten 8.5atlag fogyival.nyaron sokat klimazik es nemigazan tudja hasznalni akkor 9.0liter. Probaltam a 120 is nekem nemjon be.
nemtudom mennyi a regado ilyenre kulfoldrol nincs ertelme behozni?
Nekem meg a Stiloé van fenn, ezt adták hozzá gyárilag. Úgy tudom a 15"-os stilo felni csak a Sportokra nem megy fel a nagyobb fékbetétek miatt. (NEM sportcsomagosokról beszélek, azokra jó!)
Az biztos. Citroen hidegen kis gáz mellett is 16-20 litert nyel ( mondjuk automata). Igaz kb 2 kilométer utann már visszaáll a fogyi és meleget is fúj. De az tuti h a bravo sokkal kevesebbet fogyaszt.
Pontositok: én magamnak kiskobcentis szivot vennék városi rovidtavra ( abból is vannak jatekosak) vagy ha loero kell akkor meg minimum 3 ( inkább v6 v. V8 mint soros)literest hisz úgy sem megyek sokat.
2 literes szívó, mire bemelegszik, szippant akkorát, hogy ihaj! Nincs igazán különbség - szerintem - fogyiban a 2 literes benyás és a mienk között. Ha van, abban mi vagyunk a győztesek.
Én azt írtam, hogy arra a használatra egy turbós motor kevésbé alkalmas: sokat fogyaszt és szervízigényesebb mostoha körülmények között. Ő olyan kocsikat néz amik már minimum 120-140 ezret futottak így ha a vétel után a leírtak szerint fogja használni akkor jó eséllyel rövid időn belül egy turbó hibába belenézhet. Folytonos hideg járat mellett a motor nyilván nem megy hamar tönkre, de mondjuk 30-40 ezer után már észrevehetően változni fog a hangja és az olajat is könnyen csipegetheti. A mértékek nyilván függnek a pedálhasználattól.
bajan csak azt akarta leírni, hogy valamivel minden motort ki lehet nyírni. Nem megy az olyan könnyen, kell hozzá szándék és tehetség! :-))) Ez egy megbízható, strapabíró motor. A mai olajak kevesebb mint 0,8 sec alatt feltöltik a rendszert. Gyakorlatilag mire beindítod, mindenhol van olaj és nyomás. Nyilván néhány percig nem kell lámpától-lámpázni.
A turbó benzin ugyan úgy nem melegszik be mint a dízel. Ugyan úgy árt neki a hidegen járatás (hideg olajjal nincs megfelelő kenése a turbónak, ha meg még nyomod is akkor a motor elégtelen kenése a magas nyomatékkal párosítva nagyon káros a csapágyakra, hengerekre, dugókra stb.) az érzékeny turbó miatt. Plussz rövid járatokba a fogyasztása tetemes.
Nem szeretnék tanácsokat adni, hogy milyen kocsit vegyél mert ezt te tudod. Azt tudom, hogy ilyen rövid távokra én szivót vennék (típus és méret attól függ mit szeretne az ember).
Szerintem már nincs is ilyen a kínálatban. Az benne az aranyaos, hogy a teljesítménye a Sporté, a nyomatéka a dinamiké. Beszéltem nemrég egy ilyen tulajával, rajongva dícsérte, 200k felett volt a futása.
Figyi, a Tjet bravok 1,8 ról indulnak, persze hogy alatta nem találsz normálisat. Ha nincs rá keret, akkor lehet megnézném a helyedben a Grande Puntokat, lehet jobban járnál vele. 150-200 ezer km feletti Bravot én nem vennék.
nyílván. A bajom, hogy ez a 150lovas ami van. 120-as is alig-alig, ami volt, arra itt azt irták többen, hogy felejtős, mert csereautó volt... van egy 120-as,flottás, gyanúsan olcsón, aztán utána nagy semmi...a szívókkal van tele minden, azt viszont erősen kevésnek érzem...