Keresés

Részletes keresés

Dzsudzsi Creative Commons License 2001.12.04 0 0 88
Hali!

Valahol azt olvastam, hogy ha elinditod a motort, akkor fel kell melegednie rendesen, a kipufogóknak is, mert akkor marad benne viz, az meg nem tesz nekik jót. Mondjuk télen én is megjáratom majd, mert nem tudok meglenni a hangja nélkül... :))

A "tokos huzal" tényleg húzós!! :))

Biztos lehet rá szerezni bowdent, meg kell nézni a hivatalos kereskedőnél ( azthiszem Kistarcsa ), meg van még Nagykanizsán, akiről én tudok. Nem tudom miért nem tudták megoldani egy fémrúddal, a 125-ös czetkán igy van.
Mondjuk nekem eddig csak egyszer kellett bowden, a 125-ösre, gázbowden felbommlott, megszorult a hazafelé vezető úton.... vagy 3/4-ed gáz vagy semmi.... Úgyhogy azt az utat is a vészleállitoval tettem meg. Váltás iyg nézett ki : gyújtás le, váltás, gyújtás rá.... A faluban igencsak furcsán néztek rám... :)

Cső!
Dzsudzsi

Jawa350-630 Creative Commons License 2001.12.04 0 0 87
Üdv!

Hát igen, eldiskurálunk, de jelenleg ez az ami a géphez vonz esténként engem...
Igen a téli letétel igen aktuális már így december tájékán én is elhelyeztem a KTM-emet a pince sötét zugában és csak egy átjáratásra veszem elő a téli szezon közepén, olyankor feltolom az udvarra és próbálok nyolcasokat leírni vele (a hóba :-) ), aztán 10 perc után visszaviszem, hadd pihenjen.

Azon gondolkodtam, hogy kicseréljem-e a bovdeneket? (apám simson star-jának gépkönyvében "tokos huzal", majd leestem a székről mikor megláttam) Ha igen akkor lehet-e szerezni rá (pl.:hátsó fékbovden ami ugye nem olyan huzalos mint MZ-n meg mindenhol máshol) vagy passzolnak más még gyártás alatt lévő járgányokéval, esetleg MZ egyéb.

Ja a múlt héten nagynehezen rávettem a pesti kollégista haveromat, hogy ugyan má' haladjon át az O utcába beszaglászni a boltba de az délután 3-kor zárva volt [...] na mindegy majd talán ezen a héten.

Üdv!

Dzsudzsi Creative Commons License 2001.12.04 0 0 86
Hali!

Ittvan még az újabb generáció is, csak nem tudunk hozzászólni a vitákhoz. Vagy legfeljebb annyit, hogy 638-ason 3.50-es a hátsó kerék, de nem ez volt a kérdés.
Amúgy a motorom meg november 1. óta pihen a melléképületben... :)

Cső!
Dzsudzsi

U.I.: Majd ha elkészül az újabbik gyújtás, akkor irok. :)

CsA Creative Commons License 2001.12.04 0 0 85
Jawa mkp. tulajok és extulajok!

Az új generációk képviselői hová tüntek? :-(
Azé' a csepptankos szekció jól eldiskurálgat(unk) itt, igaz Jawa350-630?
Nehogy má' a MÉH-telepen végezzék a jó 634, 638, stb. típusok! :-(
Semmi újság a kockább gépekkel?

CsA
(Cz 175 typ 450, '68)

CsA Creative Commons License 2001.12.04 0 0 84
Jawa350-630!

Nem fáradozás, inkább élvezet. Csak néhány lomon kell átszökkeni, a helyéről kitolni már egy kicsit komplikáltabb lenne. Ha a szülőknél ebédelünk, mindig leugrok a garázsba, és belesek a lepedő alá, mi az ábra a géppel. Lehet, hogy nekem a forgalmiból volt ismerős a gumiabroncs mérete, este majd megnézem, hogy az én forgalmimban mi van, ha el nem felejtem.
Vizsgaidőszak? Azt ne komáltam. Később se lesz jobb a helyzet: munkahely, plusszmunka, továbbképzés, stb. A téli leállítással járó felkészítést még mindig nem sikerült elvégeznem, pedig már a hav is leesett ergo tél van.
A tank esetében én is a sóderen gondolkozom, bár az enyémben nincs túl sok rozsda, de azért nem az igazi. Meg ké'k kérdezni a veterános topic-ban is...

CsA
(Cz 175 typ 450, '68)

Előzmény: Jawa350-630 (83)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.12.03 0 0 83
Üdv!

CSA! Köszi szépen a fáradozást, a hátsó gumiméretre annyi jelzést találtam, hogy megszereztem a motor forgalmiját (nem egy utolsó dolog) amiben ez állt, idézem: gumiabroncsok mérete és darabszáma: 325-350X16 2 darab. Ebből következtettem rá, viszont az enyémen is 325-ös volt amikor megkaptam, de kérdés, hogy biztos befér-e a 350-es, na mindegy.

A restaurálási project most kissé belassult a vizsgaidőszakra való tekintettel...

...de azért nem hagyom a dolgot. Hétvégén előhozom a vázat (motor már kész) és letakarítom, hogy festhető ill. festésre előkészíthető állapotban legyen az alkatrészekkel együtt. A tankot is ki kellene takarítanom valahogy (rozsdahegyek vannak belül), mit javasolsz sóderes eljárás, egyéb?
Aztán a krómozni való alkatrészeket válogatom szét és takarítom le, ebből egyelőre csak a felni van meg. Hát ezt tervezem a következő hónapra (nem sietem el a dolgot) a téli estékre. Csak ezután kezdek foglalkozni az elektronikus rendszerrel (bekötések stb.)

Üdv!

CsA Creative Commons License 2001.12.03 0 0 82
Jawa350-630!
Na, kibányásztam egy kissé a gépet, és zseblámpável megnéztem a hátsó gumimat. Ugyanaz a Barum 3,25-16 van, ami elől is. Pedig akkor is az rémlik, hogy a gyári az 3,25-16 elől és 3,50-16 hátul. De hogy ezt honnan veszem?
Hogy halad a restaurálási project?
CsA
(Cz 175 typ 450, ’68)
Előzmény: Jawa350-630 (80)
CsA Creative Commons License 2001.11.30 0 0 81
Jawa350-630!
Én anno 1:25 keverékkel jártam, a'sszem az a gyári előírás. Bejáratáshoz pedig 1:16 vagy 1:20, már nem emlékszem pontosan, de az is lehet , hogy a bejáratás első szakaszában 1:16, utána meg egy darabig még 1:20.
Én házilag kevertem 92-es benzinnel, ha jól emlékszem Shell 2T-vel. Télire 91-es vagy 95-ös keverékkel töltöm fel a tankot. Az alacsony sűrítési viszony miatt szerintem a 91-es is bőven elegendő.
Melyik olaj lehet a legmegfelelőbb ezekhez az öreg szerkezetekhez a mostani 2T olajok közül, ki mit mond?
CsA
(Cz 175 typ 450, '68)
Előzmény: Jawa350-630 (80)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.29 0 0 80
CSA!

Köszi az infót! Én sem akarok nagyobb kereket venni csak nehogy ráfaragjak, hogy túl nagyot veszek és nem fér be, de ami most benne volt az is 3.25-ös volt és alig volt hézag jobbról balról úgyhogy akkora lesz benne és kész.

Jó hogy említetted a keveréket! Egészen pontosan milyen keverék kell ebbe a Jawa-ba? (350-es 360-as típus - 1968) Mit ír elő a gyár?

Előre is kösz!

Üdv!

Előzmény: CsA (79)
CsA Creative Commons License 2001.11.29 0 0 79
Jawa350-630!
A kerékméretet illetően nekem is ez ugrik be. Én nem is teszek fel mást, az én tempómhoz (bár sem sebességnek sem tempónak nem nevezhető egyesek szerint - lásd lentebb) tökéletesen elég.
Nekem szerencsém volt, mert akitől vettük az is garázsban tartotta, és időnként beindította, meg gondolom, hogy ápolta is. Amikor használtam, akkor vizes/koszos sose lett, szépen rendben tartottam, pasztáztam, stb.. Amikor megkezdte a pihenését, előtte a fényezett részeket leápoltam, a krómot lefújtam krómvédővel, az akkut kivettem (11 éve, azóta kuka), a hengerbe a'sszem öntöttem olajat - de átforgatni az idén nyárig nem tudtam, mert a berúgótengelyt anno sikerült lekapni, de vissza már nem ment. A tankban nem maradt túl sok nafta, az sajnos belülről egy kicsit rozsdásodott. Valami sóderfélét fogok bele tenni, azzal rázogatni, majd vízzel milliószor kiöblíteni. Egy szűrő természetesen felugrik az új benzincsőre. Ez után pedig telenyomom 25-ös házi keverékkel.
CsA
Előzmény: Jawa350-630 (78)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.28 0 0 78
Üdv!

Én elhiszem, hogy a garázs jó dolog, de hidd el ez nem elég, az enyém is garázsban volt én is tanúsíthatom (magamnak). 20 év egy helyben állás az akkor is megrohasztja ha fűtött szobában tartottuk (némi pára még ott is van)! Csak ha persze nem nyúlunk hozzá. Azt kellett volna csinálni, hogy félévente elindítani, menni vele egy kört az udvarban (átolajozódnak az alkatrészek), átkenni krómtisztítóval, a festett részeket is leápolni és akkor tényleg örökös mint a szegénység.
Nekem van fényképem a régi állapotáról ami 4 hónappal ezelőtt volt majd alkalmadtán beteszem ide, de a krómozás még félben van az új állapot még "nem állt be".

Egy kérdés:

Tudja valaki, hogy a 350-es 360-as (1968) típusú Jawa-nak a hátsó kereke milyen széles lehet max ami még elfér gyár szerint úgy emlékszem 3.25 és 3.50" - meg tud ebben valaki erősíteni?
Kösz

Üdv!

CsA Creative Commons License 2001.11.28 0 0 77
Krómoztatás...
Ha mocsok lennék és lenne fényképem róla, akkor beszúrhatnám a gépem kerekének a képét... Ha a port letörölném róla, a légy is seggre esne a felnin :-) (gyári króm...)
Mon'gyuk az "egyszer volt Pannóniám" kerekét meg hiába smirgliztem volna, max. elfogyott volna a kerék, tehát 1-1. Hát igen, egy garázs csodákra (lenne) képes :-O
Ha egyszer nálam lesz a céges digi gép, akkor majd lekapom a Cz-t és beszúrom a képeket (vagy egy linket). Hasonlókra buzdítok mindenkit.
CsA
(Cz 175 typ 450, '68)
Alexander21 Creative Commons License 2001.11.25 0 0 76
Sziasztok!

Nagy Sándor vagyok,Szabadszálláson lakom.Nagyon örülök,hogy megtaláltam ezt a fórumot!Sok hasznos dolgot olvastam benne,és remélem még több tudásanyag és tapasztalat halmozodik itt fel!
Nemrégiben sikerült beszereznem egy CZ 350-et,
a 634 tipusú vashengerest,sajnos a motor hiányos.
Alkatrészeket keresnék hozzá, elsősorban a motorblokk két szélső deknije hiányzik, és az ülés! Ha véletlen valaki tudna nekem ezeknek a beszerzésében segíteni, akkor kérem keressen meg emailban! Van alkatrészem Jawa 350 blokhoz, 638 tipusú! Sajna maga a blokk használhatatlan mert a forgattyusház szétfagyott, de a többi része talán még jó valamire!

Üdv!
Alexander

Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.25 0 0 75
Ja bocs elírtam: a küllő darabja 80 Ft 800 helyett és a várakozási idő általában 3-4 hét!

Üdv!

Előzmény: Jawa350-630 (74)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.25 0 0 74
Üdv!

Én is a kerékkel voltam meglőve, de ha krómozni viszed mindenképp ki kell küllőznöd, már csak azért is mert a dob az aluminium és azt nem lehet krómozni. (belemártogatós eljárással dolgoznak) Pontosan most akarom krómoztatni én is a 350-esemet (1968). Kereket én is sokat kerestem, de csak kályha-eztüsttel lekenteket vagy olyanokat mint az enyém, rozsdásokat kínáltak... Nekem is 16-os kellett volna 36 küllős. Én két napig csiszolgattam az enyémet mire sima lett és a belsejéből is eltűntek a rozsagödrök. Krómozás előtt egyébként általában igen agresszív savval lesavazzák a tárgyakat (krómozott felületeket is fémtisztára tisztít!) de azért érdemes lepucolni annyira amennyire házi eljárással lehet. (csiszólópapír rozsdamaró stb.) Az enyém is össze volt állva de a küllő-anya az réz a küllő pedig vas, úgyhony nagyon nem tud összerohadni, kicsit olajjal be kell folyatni és akkor szépen ki lehet küllőzni, visszaküllőzni pedig már tényleg a szakember dolga (már csak a centírozás miatt is). Minden jót!

Ja és figyelem! Itt a székesfehérvári cím!

Galvántechnik KFT
Úrhidai Út.
Tel.: 22/363-220 v. 363-540
6-14h

négyzetdecimétere 3500 Ft-tól
6000,- Kipuff
4000,- Felni
2400,- Kormány
800,- Küllő per db

Üdv!

vargamisi Creative Commons License 2001.11.24 0 0 73
Sziasztok!Most szeretném krómoztatni Jawa 350-esemet.1963-as szép kis darab.Ha valaki tudna egy jó krómozóüzemet és megbízhatót Budapesten az irjon légyszíves vissza.És érdekelne hogyha kereket akarok krómoztatni akkor szét kell-e szednem az egészet darabokra vagy az mar a szakember dolga?Eléggé össze van álva a kerék és a küllő, esetleg újjat kéne vennem?Ha valaki tud egy első és hátsó kereket ajánlani azt megköszönném, 16-colos kéne, dobfékes 1963-as Jawa 350-hez.De ha lehet már ne kelljen krómoztatni:)Előre is köszönöm mindenki segítségét!Sziasztok!
NZ 350 Creative Commons License 2001.11.24 0 0 72
Üdv!
Pécsen is krómoznak.A minőség elég vegyes.Már krómoztattam ott és ritkán voltam elégedett az elvégzett munkával.Ha alácsiszolva vittem jó lett, viszont csiszolás nélkül egyszerűen rámentek a rozsdára!Két hét után lemorzsoltam a krómot a lemezről.Viszont pozitív, hogy minden alkatrészt visszakapok.A címet nem tudom.Pécsen a hőerőművet kell keresni.A krómozó ott van mellette.
Előzmény: Jawa350-630 (70)
Schnitt Creative Commons License 2001.11.23 0 0 71
Fehérváron pontosan hol, és mi a neve/telefonja?

Ja, mégvalami: Tegnap voltam a központi antikváriumban, (Bp, valahol a Vámház körúton) és láttam egy könyvetz valami ilyen címmel: Hogyan szereld motorkerékpárodat

Belelapoztam, olyanok voltak, hogy modern motorok (1989-es kiadású könyv): valami babetta, néhány MZ, és jawa 350-638
Egész korrekt szerelési útmutató volt benne, ha valakit érdekel, érdemes megnézni. Valami 1000 Huf volt az ára.

Előzmény: Jawa350-630 (70)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.22 0 0 70
Üdv!

A krómoztatással kapcsolatban szólnék... Én is most készülök krómoztatni a kipufogókat a kipuff.könyököket, felniket és más aprólékokat, két címet szereztem az egyik Székesfehérváron a másik Tatabányán van. A Székesfehérváriakkal léptem kapcsolatba, azt mondták, hogy nagyban csinálják a dolgot, bármilyen állapotban oda lehet vinni a dolgokat (azért persze sárosan stb. nem) de ők két bázisú savfűrdővel, vízzel forró levegővel készítik elő a rezezésre majd a krómozásra az alkatrészeket. Ft/négyzet-dm formában dolgoznak, de pontos árat még nem kértem tőlük egy felni kb.: 3000-5000, a kipuff több természetesen de hát a jó munkát meg kell fizetni...

Üdv!

NZ 350 Creative Commons License 2001.11.20 0 0 69
Üdv!
Eltoltam.
CZ 175

CZ 175

CZ 250

Előzmény: NZ 350 (68)
NZ 350 Creative Commons License 2001.11.20 0 0 68
NZ 350 Creative Commons License 2001.11.20 0 0 67
Üdv!
Nekem Szakmáron krómoztak.Szakmár Kalocsa és Kiskunhalas között van.Csak alácsiszolva érdemes odavinni a vasakat.Úgy tudom hogy ők nem csiszolnak.Kecskeméten krómoznak, csak nem tudom a címet.
Mél ment!
Előzmény: arnoldf (66)
arnoldf Creative Commons License 2001.11.20 0 0 66
Egy kérdés: Hol érdemes krómoztatni? (Pest, Kecskemét KKHalas környéke jön szóba) Milyen előkészületeket kell elkövetni az anyagon ami krómozásra vár (Azon ami még nem volt krómozva, illetve ami hajdanában krómos volt)? Vagy akik ezzel foglalkoznak azok megcsinálják az előkészületeket is?

Pár link:
http://jawa-500-ohc.euweb.cz/
http://www.jawamania.cz/a_technika/technika.htm
http://members.ams.chello.nl/dgrootc/
http://sweb.cz/jawa500/vypocetka/fotoalbum.htm

Arnold

Előzmény: NZ 350 (60)
arnoldf Creative Commons License 2001.11.20 0 0 65
Üdv!

Jawa350-630:Hétvégén hazamegyek (Pesten tanulok) összeszedem a cuccokat, amik vannak gépen, és írok mit találtam. Szervizkönyvek vannak, de nem tudom pontosan mihez. Van nyomtatott is, ha masnem lefénymásoljuk.
Sajna dinamonk nekünk is csak egy van, ugymint fesszabájzó. :( Elektromos alkatrész sajna nagyon csinnyán van csak.

Az
Ó utcának azt a _végét_ keresd amelyik közelebb a Toldi mozihoz (Asszem a Bajcsy-Zs utcában van a mozi).

Előzmény: Jawa350-630 (62)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.18 0 0 64
Üdv!

Igazából a fényképgyűjteményedre gondoltam ,de a motorjaid is érdekelnek, nagyon jók a fényképek, kár, hogy nem tudod közzétenni őket. Én a Jawakért vagyok oda, egyszer szeretnék beszerezni egy 500-ast is. (most csak egy 350-est "csiszolgatok")

Üdv!

NZ 350 Creative Commons License 2001.11.18 0 0 63
Üdv!
"komplett gyűjteményed van?"
JAWA motorokat nem gyüjtök.Én egy fanatikus DKW rajongó vagyok.DKW-ban a katonai változatokat gyüjtöm.Persze más tipus is van a háznál.
A készlet:
2db DKW NZ350/1-es.Ezt nevezik "sivataginak".
1db DKW NZ350-es katonai.
1db DKW NZ250-es Katonai.Jelenleg még darabokban.
2db DKW SB200-as.Felújításra várnak.
1db BMW R12-es.750-es oldalkocsis katonai.Most készül.
2db Csepel 125-ös.Csak az egyik van kész.
1db Pannónia T5/H+Motorkuli.Ezzel járok túrázni.
Van még 2db Csepel de ezek nagyon hiányosak.
Autóban egy 1968-as Opel Rekord"C"-t használok.
Kilenc éve járok rendszeresen találkozókra.Több mint 500 fényképem van.Sajna nem tudom felrakni őket/még nem/.
Üdv!
Előzmény: Jawa350-630 (62)
Jawa350-630 Creative Commons License 2001.11.18 0 0 62
Üdv!

Arnoldf! Én is nagy 350-mániás vagyok, hasonló cipőben járok mint te. (lásd 44-es és egyéb hozzászólások) Én is egy 20 éve lerakott 350-est teszek rendbe teljes egészében, viszont nagyon ki vagyok számolva az alkatrészekkel, abszolút nincs pótalkatrészem semmihez. A szerencsém, hogy minden olyan állapotban van (a motorban), hogy semmi gond vele, a többi alkatrészt meg újrakrómoztatom, és festetem. Jó lehet neked, hogy egy "félautónyi" alkatrészt tudtál szerválni hozzá! Engem dinamó, fesszabályzó, ja és szervízkönyv és egyéb dokumentációk nagyon érdekelnének, mert azt nem tudtam szerezni hozzá. A baj, hogy 340 Km-re lakom Szegedtől.

NZ 350! Eszméletlen durva jók a képek amiket felraktál, komplett gyűjteményed van? Nagyon jók az 500-as Jawak képei is, meg a régi veteránok is!

Ja és egy számomra fontos kérdés! (elsősorban a Pestiektől) Mondta valaki, hogy az O utcában vannak alkatrészek, de nagy az az utca, nemigen van időm keresgélni (messze lakom Pesttől is), ha valaki tudja, hogy pontosan hol van (házszám esetleg telefonszám), annak nagyon örülnék!

Előre is kösz!

Üdv!

NZ 350 Creative Commons License 2001.11.18 0 0 61
Előzmény: NZ 350 (60)
NZ 350 Creative Commons License 2001.11.18 0 0 60
Üdv!
Csináld meg szépre és gyere el a Kiskunhalasi veterános bulira.Mint említettem nekem is van eladó 250-es és 350-es cuccom/komplett motor is/.
A hiányzó alu takaró is megvan.Az 500-as JAWA húzós dolog.Milyent szeretnél OHV-t vagy OHC-t?
Csepelen volt egy OHV.A csehek hozták és 600000Ft kértek érte.Úgy tudom hogy elvitték!Egyébként Kiskunhalastól 50Km-re lakom.
Előzmény: arnoldf (59)
arnoldf Creative Commons License 2001.11.17 0 0 59
Sziasztok!

Örömmel látom, hogy létrehoztatátok ezt a topic-ot. Öcsém (17), és én (23) nagy 350 mániások vagyunk. Tesóm van teljesen beőrülve a mociktól, én inkább az olasz autók (most: Lancia Dedra 2000ie )rabja vagyok. Sajnos többek között evégett a mocira nem sok szabadidőm jut, de nagyon szeretem. Szóval nemrég tettünk szert egy rettentő romos 350-esre 1970-ből (5e Ft-ért :-). Nyáron szétszedte tesóm, rendberakta, hülyéskedtünk vele egy pár hétig, de megadta magát.Előtte nem ültem ekkora motoron. Háát mit mondjak meghatározó élmény volt. Főleg mikor először beindult. A két kipufgóból dőlt a fehér füst, telenyomta úgy az udvart, hogy nem láttunk a füsttől semmit. És a hangja...Aztán mikor végre olyan stabilan járt, hogy menni is lehetett vele párszáz métert...Fantasztikus...Sztori: Nyáron mint említettem volt szereljük. Csumi olajos vagyok, félmeztelen, amúgy vékonyabb szikár fajta srác. Beindul. Fel a mocira, heccből be a városba (Kiskunhalas). Hát mit ne mondjak néztek ám! Csörgő csatoggó, füstöt okádó romos nagy motoron egy vékony retkes félmeztelen srác igénytelen bukóban száguldozik mint akinek elment az esze. A Szeged-Fehérvár buszjárat sofőrje nagy meglepetésében reflektorozott, röhögött, mutogatott. Az idősebbek csodálkoztak a motor láttán,a fiatalok meg ordibáltak ki az autók ablakán, hogy "ez az, gyerünk, nyomjad neki!" Aztán főtengely, léptetővilla kiderült teljesen használhatatlan állapotú. (3,4-ből rendszeresen kiugrott) Beindult az alkatrészvadaszat. Legutóbbi alkalommal Szegedről hoztunk el egy fél autónyi 250,350-es alkatrészt. Ez is érdekes volt. Családi ünnepségre mentünk Kistelekre. Díszmagyarban persze.
Autó frissen takarítva, csillog-villog. Tesóm kitalálja, hogy ugorjunk át Szegedre. Megérkezünk.
Az alak röhög mint a fakutya, hogy ezzel az autóval, ilyen szerelésben akarjuk elvinni a cuccokat. Elvittuk. Két hátsó ülés ledöntve, pléddel letakarva az igy keletkezett hatalmas csomagtartó alja. Úgy képzeljétek el, 1 komplett 250-es jawat (sok alkatrésze megegyezik a 350-esével), es kb váz kerekek hijján mégegy komplettet, és ezen túl töménytelen alkatrészt bepakoltuk. Persze tiszta rozsda, sár, retek az egész, de ez orvosolható.
Szóval ha valakinek van érkezése a dologhoz, akkor tudunk csereberélni. Most leginkább a karburátorra való takaró alu idom kellene mert az hiányzik egyedül ahhoz, hogy egy komplett hiánytalan 350-est össze tudjunk rakni.
Ezen túl ami a net-en fellelhető ezekről a mocikról azt nagyrészt felleltük. Szervizkönyvek, képek, stb. Valamikor kiteszem ezeket egy honlapra a közeljövőben. Illetve lenne egy kérdésem: Valaki tud nem aranyárban eladó 500-as jawat. Romos lenne a legjobb, mert az nyilván olcsóbb. Esetleg ha van kinn, Csehben, Szlovakiaban valakinek ismerőse, aki járatosabb a témaban, és email-ban fel lehet vele venni a kapcsolatot legyszi irjon! Öcsém álmainak netovábbja lenne egy ilyen moci, és gondoltam valahogy szerzek egyet mire 18 lesz.

Arnold

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!