Egy skoda felicia (2000-es) boldog tulajdonosa voltam addig, amíg le nem állt. Hazavontatás és némi bütykölés után a következőt tapasztaltam: nem kap áramot az üzemanyag szivattyú. Ha a szivargyújtóról biztosítom a szükséges energiát, akkor indul és működik. A biztosítéktáblán az R5 jelzésű relé behúz, a 4-es biztosítékon van áram, az üzemanyag szivattyú 4-es csatlakozásán van test.
Kérdésem: hol keressem a hátramenő vezetéket, illetve tud-e valaki elektronikus formában szerelési kézikönyvet küldeni ?
Én megnézném a rugótányér-rugó viszonylatot, hogy nem a rugó pattanik-e valami miatt ki a helyéről.
Még csak vaktában lövöldözve: féltengelycsukló, féktakaró lemez, lengőkar szilent.
Kérj meg valakit, hogy tekergesse álló helyben a kormányt, te meg tapogasd olyan helyen az alkatrészeket, ahol nem csíped oda a kezed. Sokszor tapintásra lehet csak megmondani, mi kopog, mert a hallásodat megtéveszti, hogy a többi alkatrész elvezeti a hangot.
Még mindig jelentkezik a probléma, ami a következő:
1.3 MPI feliciáról van szó. A kormány balra tekerésekor az utolsó negyed fordulat előtt egy erős koppanás-reccsenés hallható érezhető. Utána a kormányt még tudom végállásba fordítani, szóval ez a hang/érzés csak 1 adott ponton jelentkezik.
A szélső kormánygömbfejeket ellenőriztem, rendben vannak, lengéscsillapító mérés volt (egyé okból) az rendben van. Mi okozhatja még a hibát? Hol keresgéljek?
Nem elektromos, hanem manuális, egy univerzális elektromos motor van hozzá ami ráépíthető, bár szerintem gyenge és kicsi a nyomatéka, ha érdekel odaadom, csak elő kell keressem.
nézzél valakit aki ért a pioneer rádióhoz: 1 perc alatt ráhangolja ,bármilyen gyatra antennára. Használati u. -ban is le van irva. Persze én sem tudtam eligazodni rajta.
Nekem közvetlenül a vastag antennavezetéken ment mégegy vékony vezeték, de lehet, hogy akkor az előző tulaj kicserélte az antennát. Lehetséges, hogy a tiédben fantomtáppal van megoldva az antennaerősítő táplálása.
Nem emlékszel milyen szinű volt a vezeték?Mert van ott nekem egy pár vékony vezeték,és nem akarok próbálgatni nehogy kiüssek valamit.Az antenna vezeték bemegy a műszerfal alá,és szerintem nincs hozzákötve a vékony vezeték,az egész mindenséget meg nem akarom kiszedni.
Nem biztos, hogy katalizátor. Nézd meg a kipufogótartó gumiharangokat, lehet, hogy elöregedtek; vagy szétcsúszott a hátsó dobod (nálam már 2x előfordult, thx to Magyar Közút Zrt). Utóbbi esetben lazítsd fel a bilincset, kicsit vissza kell ütögetni a dobot, és visszahúzni.
Az utolsó két alkalommal, kis távot autózva megálláskor észleltem, hogy az autó közepe tájáról, alulról csörömpölő, zörgő hang jön. Induláskor nem hallatszott. Még nem néztem alá, de kb a sofőr ülés alól jön. Gondolom, a katalizátor. Egyéb tünet nincs, jól megy, nem rángat, nem zabál, stb.
Általában egyéb tünete is van annak, ha szétmegy a katalizátor?
Lehet, hogy csak valamelyik hővédő lemez szabadult el?
Ha már ablakemelő. Minap leesett az ablaktekerőm. Csuktam be az ajtót és potty, ott termett a lábamnál. Azóta hiába teszem vissza, mindig leesik. Nézegettem de lövésem nincs mit kellene tennem, hogy rápattanjon. Hiába nyomom rá erővel semmi. Mi a teendő ilyenkor?
Természetesen át lehet! Én kb. 2 hete csináltam az enyémben. Minden megvan hozzá, kárpiton ki kell vágni egy lukat és nekem le kellett cserélni az emelő szerkezetet is.
A kérdésem az lenne,hogy az elektromos ablakemelőt át lehet-e kézire szerelni? Csinált-e már valaki ilyet? megvannak az ajtón a rögzítési pontok? Valaki tud valamit segíteni azt előre is kösz. Esetleg más ötlet?
Nekem akkor csinált egyszer ilyet, amikor üres volt a tank, és gyorsítottam...még csak egy hónapja jártam vele, és még nem tudtam kitapasztalni a szintmérőt, azóta, ha már közelít a mutató a piroshoz, már megyek is tankolni :)