külsőre nagyobb a Bravo, viszont ennek ellenére a hátsó lábtér tényleg egy vicc. Egyébként a korábbi Fiatom nekem is a 4. évtől kezdett egyre több problémával idegesíteni. Komoly baja nem volt, mindig pöcre indult, csak sok apró idegesítő dolog volt. A legjobban azt szerettem, amikor a kocsi lezárása után felkapcsolt a rádió és lemerítette reggelre az aksit.
A Bravo az importőri akcióval (350e engedmény a benzinesekre, illetve 500e a dizelekre v. sport csomag) + 1 év ingyen cascóval igen jó árban van. A nyers 40km-es 120LE-s T-jet tesztautó 4 személlyel érzésre jobban gyorsult, mint amikor egyedül ülök a már 4000km-es 1.6 CRDI-mmel, ezen meg is lepődtem. Elég sokáig mustráltam a Bravót is, ha tényleg jól összerakták az olaszok egyedül praktikussági hátrányai vannak a Cee'ddel szemben: a hátsó lábtér az akkora mint a Grande Puntóé, illetve igen alacsonyan van az ülés hátul, emiatt a hátsó sor felnőttnek nem kényelmes. A csomagtartója viszont nagyobb. Vannak viszont olyan extrák, amik a Cee'dben nincsnenek, az általad említett Hill holder is jó dolog lehet, plusz a kétzónás klima, Blue&Me, 6-os váltó, rendelhető teljes pótkerék, illetve az alap kanyarkövető ködfényszóró se lehet rossz dolog. Kivül-belül a formavilág fényévekkel veri a Cee'det. Ami engem nagyon zavart az a kormánykerék alatt lenyúló műanyag lemez: én szeretek magasan ülni, de magas pozicioban mindig bevertem a térdemet ki és beszállásnál. A 3 év már importőri gari? Idáig csak 1 szalon vállalt be a saját szakállára plusz 1 évet.
Persze a tuti a turbós benzines, de költséges mulatság a javítása, ezért tudni kell, hány évre tervezed. Pörgős, de nem olyan nyomatékos, mint a CRDi. A fogyasztás megint csak magasabb. Cserébe egy gyönyörű autó, városban és hosszú távon is használható.
Elöször én is kombit szerettem volna,mert néha sokat pakolok az autóba,de aztán rájüttem ,hogy beférek a sima ceedbe is és túl sokat kellet volna várni a kombira.Átnéztem a konkurencia ajánlatait,de pl: a fiatba egyáltalán nem fértem volna be.
Én is nézegettem a fiatokat,de nekem a Bravo kisebbnek tünt mint a ceed.Én valahogy nem vagyok oda az olasz autoékért.Biztos,hogy 3-5 évig nem lesz baja és utána?
Nekem egyszer volt Fiat-om. Egyszer, és utoljára. Mindenesetre az off Bravo gyönyörű. Az általad prezentál ár is kellemes. Nekem akko sem kell többá olasz, attól függetlenül sem, hogy most miben ülök.. Jobb, vagy nem jobb, olcsóbb, vagy drágább, Szűkösebb hátul vagy sem, : FIAT=Fehler In Alle Teilen :-D Hangsúlyozom, ez az én véleményem.
Hja, majdnem elfelejtettem, gratis: A Riegler Tatabányán átvert egy jégkáros új auóval. Míg élek, nem felejtem el nekik viszonozni a kedvességüket.
Ha már szóba került itt a javítófesték... Hétvégén meghúztam egy kicsit a kocsimat. :( Nem fértem el egy szűk helyen, az ott parkoló autó kiálló, fekete műanyag lökhárítója hozzáért a jobb hátsó ajtóhoz és sárvédőhöz. Rajta maradt a fényezésen a fekete műanyag nyom, a fényezés csak ponton jött le, a galvanizált rétegig. Most akarom vinni szervízbe amúgy is, kérhetek ott akkor ilyen javítófestéket? Csak végighúzom rajta és kész?
köszi a bíztatást, de még 2 évig a Focus 1-emet nyüstölöm szerintem, de már nyitott szemmel járok, eddig a Ceed és a Bravo került a kosárba, amiből majd válogatok, bár kíváncsi leszek az új Focus-ra is a 3-asra.
5 ajtósban én is Bravot vettem volna, de nekem kombi kellett :) Abban meg a cee'd verhetetlen.
Amúgy pedig Stilom volt, tehát nem vagyok részrehajló, de csak a minőségérzet alapján nem érdemes dönteni, ebből a Bravo többet mutat. Én mégis nagyon jól érzem magam a cee'd-ben, mert nem a minőségérzet érdekel, hanem a többi, abban pedig nagyon jó.
A mostani FIATok nagyon jó autók, nem fogod megbánni.
Majdnem minden nap olvasom a fórumot és a Ceed nagy kedvencem, de most OFF-olok egy nagyot, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre/reakciótokra. Kollégám vett egy új Fiat Bravot, kipróbáltam, tetszik. Nyilván lehet benne nem tetsző dolgokat találni, de miben nem. Amiért írok az az, hogy eddig a Ceed-et sokkal jobb ár/érték arányú kocsinak véltem, mint a Bravo-t. De kíváncsiságból kértem egy árajánlatot az egyik Fiat kereskedéstől. Paraméterek:
- 1,4 T-Jet 120 LE motor
- Dynamic felszereltség, de most ajándékba adják a Sport csomagot és a 17-es könnyűfém felniket
- Maranello piros metál szín
- A CD tudjon MP3-at is
Nos, akit érdekel megnézheti valamelyik Fiat honlapon, hogy ez egy igen jó felszereltség, ESP-vel (ebben van kipörgésgátló, hill holder = lejtőn induláskor nem gurul hátra ha 1-esben van a gép, stb), a sport csomagban pedig csodaszép belső piros betétekkel, bőr kormány váltó kézifékkar. A moci 1750-nél adja le a max nyomatékát, tehát a turbó miatt elég rugalmas, így talán a dízel Ceed-el érdemes hasonlítani, de legalább az 1,6-os benzinnel.
És a slusszpoén, hogy mindezt most pecsétes árajánlaton odaadták volna 4.013.000 Ft-ért, 3 év garival, 1 év ingyen casco-val. Azért szerintem ez nagyon korrekt ajánlat. Várom a reakciótokat, mert engem meglepett.
Ami nem tetszik a Bravo-ban, hogy nehéz a hátralátás, állati vastagok a C oszlopok, és a hátsó sorban kicsi a hely, bár gyerekeknek elég :o))). Viszont a kocsi sokkal minőségibb benyomást kelt mint a Ceed (többször tesztvezettem), a belső formavilág és anyagminőség, összbenyomás (sport csomag kárpittal!!!) fényévekkel a Ceed előtt. Most nem a Ceed-et fikázom, mert a szívem csücske!!! De szeretem az objektivitást.....
- Megkéredezném ismét, hátha valaki..: "Apróság, de nekem nem nagyon nyílik a vonószem nyílás fedele. Kézikönyv szerint alól kéne nyomni, és kipattan. Hát nekem nem pattan.."
- Hétvégén mentem 500km -t. Átlagfogyasztás 6.5l a fed.comp. szerint. De gyanús, mert a pill. fogyasztás mérő, mindig "nagy" értéket mutatott, bár valószínűleg - főleg csak akkor néztem, amikor nyomtam neki.. (Ja, és ez városon kívüli út volt..)
Kérlek mond meg melyik Pesti szervízben hajlandók bemondásra javítani, ugyanis nem lehet egyértelműen, mindig "prudukálni" a hibát.
Magyarán: pl. az ülés kotyogás hol egy jobbkanyarnál, hol egy fékezésnél jön elő, de nem mindig. Ez pedig a szervízben kevés. Az AC pumpa szütyörgésemet sem hallották meg, csak a visszahívás után...
Nekem anno 13 nap alatt volt meg a kocsi . igaz volt a készleten de annyi elönyöm volt amikor leszállitották már dobtuk be a mühelybe és rámoltam egyből szét benne mindent:) ez volt áprilisban most már 21000 km van benne és sztem jó választás volt akkor.
Korábban a bézs és az ezüst színt favorizáltuk, de a helyszínen volt egy Piston Grey SW és nagyon megtetszett a színe, élőben nem olyan sötét mint a katalógusban.
Jó döntés! :))) Össze kellene írni, hogy ki, mit, mikor, hol rendelt, és figyelni, hogy melyik kereskedő milyen. Én egy 1.6 SW EX + ECS-t rendeltem kedden a Délpestnél.
Nekem még háromezer sincs a kocsiban és már van három kőfelverődésem. Sajnos abból az egyik az ablakon. Az elsőnél nagyon rosszul esett de aztán megnyugodtam. A szélvédő meg Casco-s lesz. Nem biztos, hogy emésztened kell magad. Kaphatsz követ akár az első kilóméteren is.