Ha saccolnom kellett volna,akkor lehet többet mondtam volna arra,hogy neked mennyibe van. :) Nagyon szép lett,de ennyiért eladhatatlan. Értem én,hogy kenyérre nem kell a pénz csak 18" garnitúrára... :)
Nekem Nokian téli gumim volt, nagyon jó minőségű! Akkora kerekek és tükörradiál gumik után érdemes ránézetni a futóműre. Nekem a Karcsi csinálta meg, amit kellett, gyári alkatrészekkel. A gumit is meg kellene nála majd kérdezni.
Én is szerettem volna vmi 'újjal' kimenni de még el sem hoztam a beépíteni szánt dolgokat-elab,ülésfűt.-nemhogy beszerelni:-(Semmit nem csináltam a Típuson,kivéve,hogy jól összesaraztam:-)Talán a gyári díszrácsom elkészül szombatra..talán...minden +van csak 1/függőleges/krómcsík hiányzik,pénteken kell érte mennem.
Biztosan nagyon szépen fog állni rajta ez a garnitúra/is/,már előre irigykedem:-)
Örülök,hogy így látod ezeket a találkozókat sztem is ezek csak magunk és az autóink javára válnak.Örülünk a másik sikerének és örülünk ha a mienket dicsérik.Nem túlzok sztem,ha azt mondom barátságok születtek a találkozóval és ha már 'csak'ennyit elértünk vele már megérte.Boldog vagyok ha esetenként körbenézek és látom,hogy a kezdeti 'erőzéseim'nem voltak hiábavalóak a találkozóval kapcsolatban.Remélni sem mertem,hogy megvalósul ez a havi rendszeresség,de nektek köszönhetően sikerült.
Minden alkalommal amikor személyesen találkozunk megköszönöm hogy eljöttök,most ezúton is Köszönöm Nektek,hogy összehoztuk ezt a remek társaságot!
MBE320: Gyári csirkeitató, téli gumik vannak rajta, de annak szerintem már felejtősek (erre szokták mondani, hogy "egy szezonra még jó" -csak azt nem teszik hozzá, hogy akkor az az autó utolsó szezonja is :) . A múltkor írtam, hogy az egyik felnin van egy kis szépséghiba. Most megnéztem közelebbről, olyan mintha valami fehér ragasztószerűség maradt volna rajta, elkezdtem kaparászni és lejön. Nem tudom mi lehet, de arról is csináltam képet. Az egész cókmókot németo.-ból kaptam, itthon még nem futottak, mivel az én gépemre nem jók.
Kérdezem a tisztelt fórumozókat, hogy hogyan/hol lehet megszabadulni az ilyen elhasznált gumiktól?
Mellesleg ez a gumitéma lassan nekem is aktuális, mert vettem új gyári 7"-es csirkeitatót, arra szeretnék majd nyárigumit venni (124-es). A télik 6,5-esen vannak, ezzel tökéletesen fut az autó, de a tapadása nem olyan jó, mint a vásárláskor rajta lévő gokartkerekekkel (az valami 8x17-es volt vagy mi, brutálisan nézett ki, de halálfélelmem volt vele a sz*r nyomvályús magyar utakon). Gondoltam, hogy a 7-es elfogadható kompromisszum lesz, csak azt meg sehol nem kaptam használtan (megbízhatót).
most látom, hogy most meg a túl nagy képek miatt nyavalyog a zindex. Átméretezés...
Ma vittem ki hozza a gumikat es a szelepeket... ropteben csinaltam az egyikrol kepet! Meg a finom polirozas elott vannak! Tudom hogy neked is ilyenek vannak ebben a meretben! Azt elhiszem hogy nagyon varod! En mar szombatra szeretnem feltenni! Udvozlom ezeket a havi talalkozokat, mert osztonoz hogy mindig csinaljak vagy szepitsek valamit az auton! Lehet a kovetkezore mar a futomu is alakerul az auto ala! Bar most a lokharitok nem lesznek keszen szombatra.
Új vagyok még itt, de már régóta olvasom a topikot. Megerősödött bennem az elhatározás, hogy Opelről Mercire váltsak. Nehéz dönteni. 2 tipus maradt fenn a rostán.
1. 124-es benzines vagy dízel- erről azt olvastam, hogy elnyűhetetlen, olcsó, olcsó hozzá az alkatrész, kényelmes. Alapvetően benzines párti vagyok, de ez esetben a dízeltől sem zárkóznék el.
2. C180 -nagyon tetszik, valamivel drágább, de ha nincs más különbség akkor nem sajnálnék többet áldozni rá.
Kérdések:
-a 124-es legnagyobb előnye talán az, hogy még jó minőségű anyagból készült, vajon az újabb tipusok mint pl. a C180-as ezen a téren elmarad, vagy tartja a szintet?
-a 124-es talán kevesebb elektronikával készült, ha így van akkor ez megbízhatóság szempontjából mekkora előny a másikkal szemben?
-fogyasztásban van szerintetek számottevő különbség?