nah ma elvitték a 150 LE-as T-Jet Dynamicot,amit ide belinkeltem egy hete kb. Le volt szervezve, hogy hétfőn megyünk megnézni (1.390.000 Ft volt az irányár)... Így nem kell menni. Hát nem tudom mi lesz...T-Jet Bravo 1,8-as magasságtól, vagy akkor inkább családi autó vonalon egy Jetta/Octavia kicsit gyengébb motorral, de nagyobb mérettel... pfff, hihetetlen :-)
Az az igazság, hogy mindíg eljutunk az alapkérdéshez: ha van egy típus, amelyikkel egyes tulajok minden gond nélkül elmentek 200k km-t, miért adná el olcsón? Bolond? Olyan ez mint 10-15 éve a q jó állapotú Passat, amit behoztak 50k km-rel és töredékáron adták a piaci árhoz képest.
Lehetséges következtetések:
1. Minden német passatos bolond (???),
2. Azért adja ilyen olcsón, hogy szegény magyar nepper keressen rajta.
Mi a pöcsöt csinálna az ember 2,5 millával, mármint autófronton. Egyébként meg úgy hat havi rezsi. Ahogy a mondás tartja: "eladták a zongorát, hogy legyen vasárnap húsleves"...
Egyszer már írtam és akkor mewoval vitáztunk is rajta, de szerintem autós telefon kihangosítót nem az szereltet be a kocsiba aki évi 8 ezer km-et megy (már úgy általánosságban).
Ennek én a felét se hinném el! 2008.01-től 51k km. Kevés. Én alig járok vele és 62k van benne (2008.05.). Szerintem a vezetőülés el van kopva. Ha valaki nehezen ül be, alkati okok miatt, az én vagyok! :-( De nyoma sincs kopásnak. Ez szerintem egy 100+-os autó.
Már vagy 3 hónapja, csak nem akartam itt reklámozni. Modnjuk a szándék annyira komoly csak, hogy talán a legdrágább tjet a korosztájában, de még így is van rá érdeklődő. Ha 200-at engednék belőle már nem lenne meg.
Nagyon szeretem, csak nincs rá szükségem. Folyton veszít az értékéből miközben csak áll a garázsban.Tavasztól őszig bicikli és motor, télen meg teherautó, ha a családostól megyünk akkor meg a nejem egyterűje a közlekedési eszköz. Szerintem a bravoba jelenleg évente max 3000 km megy és annak fele azért hogy néha használjam.
Ugyan akkor nagyon sajnálom eladni, így nem esik nehezemre a telefonban alkudozókat elküldeni a fenébe. Ha eladom sosem lesz már ilyen jó autóm (egész más dolgok váltak fontossá az elmúlt 5 évben).
az enyem 2007 oktobereben jott le gyartasrol es en majuskorul vettem. szallitani nem sokat kell ha szlovakiabol veszed :-) mondjuk a feheret amire kuldtem linket ismerem o az elso tulaj. gond az hogy regit nehez jot talalni es nem sokat adjak el mivel a bravo easy vagy minek nevezik mar klimaval a 120le kb 3,5milla ujban.en is vacilalok hogy eladjam vagy sem. mert sokba van bar nemkoltottem ra igazan meg a futomu is eredeti es nem kopog nem uszik az uton es mar 200ezret letekert. van egy alfam 159 ami szinten ma elerte a 200.000 na azt meg meg ugysem akarom eladni mint a bravot.de kellene egy nagyobb csaladi auto es melle valami amivel en tudok rohangalni es teljesitmeny orientalt vagyok.min egy 200LE re palyaznek most nem nagy tomeggben :-)
gambl r kocsija szeeep ritka szinu.ha jo aron van meggondolando az a regisztracios dij nem veszes tobbre tippeltem.
en a 150 le tobbre tartom nekem nem fogy az olaj sem, nemfustol,poccre indul hidegben is,belul apolt :-) hugom jar vele mar tavaly majus ota es azota csak a hutot csereltuk mert kilyukadt 5 ev alatt :-) meg vett bele hatso fekbetet. nagyon szereti.nyoma sincs a futasnak rajta.
Ha erdekel kuldj emailt es kuldok kepet meg barmire valaszolok ami erdekel.