Arckönyvre tettek fel képeket. LRTE csoportra keress rá. Vagy ha nem látható, akkor jelölj be engem és hozzáadlak a csoporthoz. Persze, ha fent vagy fészbúkon :)
Ahhoz képest, hogy milyen gyors a felfogásod, ez most elég sokára esett le. :-)))
De tán már itt is volt róla szó, hogy a meghibásodások magas száma miatt, a márkaképviseletek szórják a figyelmezetető leveleket a Drága Üffeleknek, hogy csak óvatosan duhajkoggyanak. :-)
Belebaszcsyztak egy sztenderd Tranzit motort a marhák.
Kenési probléma szerintem, ami a kocsi előző életéből származhatott,mivel a diffi csapágyai közül az egyiken berágódások vannak,valamint a bolygókerekek némelyik fogán is akadnak lepattogzódások.Ezek mind kenés hiányra,illetve nem megfelelő kenőanyag használatra vezethetőek vissza.
Megvan tehát a diagnózis. És azt lehet tudni, hogy mitől pusztult el a csapágy? Fáradás, gyártási hiba, kenésprobléma, összeszerelési bibi, "csakúgy"? Gyári volt a csapágy?
És még történt egy olyan, hogy ugye nem indult a Bukfenc.
Hát, ugye, rutinosan, mindjárt műszaki problémára gyanakodtunk. A szerelő fél év alatt rájött az orbitális problémahalmazra: Nevezetesen, ahogy a sárban feküdt az autó, a bal ajtó alatt lévő csővezetékrendszerben a megdagadó sár, szépen összenyomta az egyik gőzolaj távvezetéket. Hát valóban nem pöffent át rajta úgy a cucc, mint a Kék Áramlaton, tehát ezt kicserélve, krehálva, de indul. Aztán felfedeztük, hogy a légtömegmérő is nyakig sáros. Egy másikat belepróbálunk, de esélyes hogy ez is megmakkant.
Szerintem, amikor hozták haza Tunéziából a GES-esek, beleejtették a Földközi tengerbe. :-)))
Anikóéknál már ott figyel az összes szükséges alkatrész, elvileg szerda délelött berakom a nagyját, utána átviharzok az Auto Eldorádoba, ott helyre kerül a lengőkar felfüggesztés és egy új lengőkar is készül, elvileg szombatra lesz paripa.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szombaton nem szerelünk, csak nem nagyon lesz mit, maximum teszek egy tesztkört és lesz mit heftölni :)
"Én beraktam a JÓT, és szépen tartja, hidegben, amikor a gáz összemén, még éppenik jó. Na."
Először is: eltanultam tőled a szelektív olvasási képességet, így rohadtul nem olvastam, hogy gázrugóról van szó, bennem csak a lengőkar körüli polémia maradt meg. Emiatt általánosságban nyilatkoztam a méretezésről.
Másodszor meg: sámán vagy. Mágus. Ilyen képességek birtokában nem a mérnökökkel kell diskurálni, hanem gyorsan összerakni a büfékocsit, oszt' megmutatni a népeknek, mert lassan nyakunkon a tavasz. Persze engem csak akkor érdekel, ha LED-es lesz a beltérvilágítás. :)
Ha 30%-kal több, akkor rúg, mint egy ló. Ha kevesebb, akkor nem tartja meg. Én beraktam a JÓT, és szépen tartja, hidegben, amikor a gáz összemén, még éppenik jó. Na.
"Adatokat kért, szorzásosztásstb. ÉS az egészre +30% Biztonsági Tartalék. Há' mondok, ezért járatták a szülei drága iskolákba, hogy saccolgassunk? Nahát, vettem kétfélét saccra. Egyik jó is lett, oszt örülök. 30% plusssz! Anyááááém! :-)"
Fúróuram!
A mérnök nem hülye ám, max. nem érted! :)
A 30% az a bizonytalansági tényező, amit pl. az alkatrészeket, nyersanyagokat biztosító gyártók raknak a történet mögé. A számítások alapját képező fizika pár évszada működik és célszerű megfontolni, hogy eddig még mindig rosszul járt az, aki Newtonnal b*szakodott. A gixer ott van, hogy a szerencsétlen mérnök hiába számol anyagállandókkal, ha Sanyi bá a helyi öntödében nem úgy önti a vasat, ahogy az meg vagyon írva, a kínai nem úgy extrudál, a hőkezelő nem úgy hőkezel, a pék meg odaégeti a kenyeret. Szóval a sok hülye miatt, akik a matériát adják, a mérnöknek ráhagyással kell dolgozni.
Aztán benne van még az is, hogy te becsszóval állítod, hogy mondjuk max. másfél tonna és max. 80 km/h. De ismeri ám a mérnök az ilyet, tudja jól, hogy lesz abból két tonna és 100 km/h óra is, és ha nem akarja, hogy a következő héten visszamenjél rinyálni, hogy "há' elromlott, mer' kiszakadt, mer' sz*r volt, mer' ennek ki kellett volna bírni", akkor kénytelen rádobni +30%-ot. De legalább őszinte. :)
Mióta érdekelnek a torták? Van egy cukrász ismerős ha gondolod elmondja ... Ehhez nem kell ennyi hülyeséget becsatolgatni.. Mit kezdesz torta ügyben a nyereggel meg valami terepjáró szerűséggel ??? :))
A hülyéje... Ha az össze légzsák berobbant akkor most vakaródzhat... Ennyire nem lehetnek hülyék az emberek... Vagy mégis? Gondolom meg se fordult a fejében , hogy az autó honnan is tudhatja , hogy éppen baleset van..
Mivel sok hülyeséget hordok magammal*, gondoltam erre a traktorgumisra, csak két akadály van. Kis átmérős kellene, ellenben széles, hogy ne foglaljon sok helyet. A másik pedig, hogy mocskosbüdös az autóban, főleg nyáron.
Beragadt szántás sarába, féloldalasan, alá tettek egy hatalmas traktorbelsőt - majd elkezdték felfújni - és működött!
(A fél falu a csodájára járt a hadműveletnek, sajnos még nem a digitális fotógépek korszakában történt, de évekkel később is szívatták a helyi vadászt vele: "mit keresett a gumicsónakjával a szántásban...":)