235/60R16 Toyo W/T Winter Open Country 100 H 27990,- 235/60R16 Continental WinterContact TS810 100 H 32950,- 235/60R16 Continental 4x4 WinterContact 100 T 33950,-
Há'eza baj...hogy rusnya így:-)Láttam olyan alut amire rápüfölte a 'mester' a lemezfelnire való súlyt...az meg szépen ,mint egy 'szpinnör'csúszkált rajta körbe-körbe,biztos 0-át mutatott a gép mielőtt levette&felszerelte a gépjárműre....:-))
Egyáltalán nem nehezebb és nem tart több ideig normálisan egy belső súlyozás.
Inkább arról van szó, hogy a ragasztott súly drágább. Talán. Gondolom.
Ma 20 perc alatt végeztem a gumisnál, ebben benne volt az autó felemelése, kerekek leszerelése, kiegyensúlyozás. De igazából előbb kész volt a gép, mert mire a főnökkel megbeszéltük a gumi témát, az autó már a lábán állt.
A gumisnak meg kell kérdezni-e,hogy hogy szeretnéd! Erre a típusú felnire aminek ilyen a pereme körbe,azokra teljesen normális módon rá lehet így tenni a súlyt! Az más kérdés,hogy van olyan faszparaszt aki felüti olyan felnire is amelyikre nem szabad a perem miatt. Ezen a felnin csak esztétikai jellegű problémát okoz az így felszerelt súly,műszakilag nincs vele gond!
Hehe :-))) Az enyemnek 254 ezret ir az orajan, az ulesek meg szinte olyanok, mintha ujak lennenek. Az egyetlen szakadt karpit az egesz kocsiban a soforules konyoklojen van, ahol elvalt a mubor a textiltol. A kepen lathato autorol esetleg azt akarhattak irni, hogy 180 km-rol latszik a felmillion tuli futott km rajta, talan igy helyeseb lenne.
Egyetértek.Nálunk-túlórában egy szervízben 'dolgozom' ott van gumis is-alapvető a ragasztott súly alufelnin,sajnos sok helyen nem.....minthogy az igényes munka sem...
Butaságot mondott aki ezt mondta Neked.A most készülő garnitúrádon szép nikkelezett,ragasztott súlyok lesznek&egyet sem fogsz látni kívülről,mind a felnid belsejében lesz felragasztva:-))
Üdv... Lehet,mert amit én vettem "gépet"W124 2.5D 176000Km ...M.o-i szerv.könyves,1 Tulajtól,ismertem új kora óóóta :) meg minden,de az ülése....:) HENTES volt és 150Kg és b@sz..tt rá...:),de jól kijavították.Nem is értem,ha eladó miért nem csináltatják meg,ha jól emlékszem 12000Ft volt a javítás.
Hidd el hogy ha nem lenne 1 garnitura 15"-os lemezfelni gyenge gumikkal 1 garnitura 15"-os gumi jo allapotban 1 garnitura 15"-os alufelni meg elfogadhato gumikkal 1 garnitura 16"-os alufelni 2db 70%-os 2db 80%-os gumival 1 garnitura lentebb emlitett felni gumistol
akkor nem foglalkoznek vele hogy mennyiben van vagy nem viszik el. Megvennem a 18"-os garniturat, polirozas es felgumiznam, de nincs hol tarolnom, es nem is fenymasolom a penzt!
Mint irtam, tudom hogy nem olcso, de jo! Ha belekezdek megint akkor vagy kiadok egy ekkora osszeget egy 100%-os felniert vagy nem foglalkozom vele! A 4db gyari fenyezesu felnibol csak kettot kellet perem esztergalni a masik kettonek semmi baja nem volt szemre de razott mint a centrifuga! Nekem speciel elegem van a hasznalt alaktresz piacon kaphato "jo allapotu" kozben meg festett, gittelt felnikbol!
nem egy patkazott, tojas, utangyartott felnit akarok eladni 50%-os gumikkal...
de vegyunk egy egyszeru peldat:
4db nyolckagylos utangyartott felni megszokott aron: 30.000.- 40.000.- nem javittatom! poliroztatom vadidegennel meszokott aron:30.000.- 40.000.- 4db 60%-os mondott nemet export gumi 40.000.- 205/55 vagy 215/55 meretben felnikupak vagy van, vagy nincs, ha van az is a regifajta csavar vagy van, vagy nincs
ha gyenge gumival veszed akkor is kell szereltetned kell...
ezt vegig csinalom, es van egy felnim amit lehet hogy ki kell dobni! En magamnak csinaltam, es nem eladasra...