Butaságot mondott aki ezt mondta Neked.A most készülő garnitúrádon szép nikkelezett,ragasztott súlyok lesznek&egyet sem fogsz látni kívülről,mind a felnid belsejében lesz felragasztva:-))
Üdv... Lehet,mert amit én vettem "gépet"W124 2.5D 176000Km ...M.o-i szerv.könyves,1 Tulajtól,ismertem új kora óóóta :) meg minden,de az ülése....:) HENTES volt és 150Kg és b@sz..tt rá...:),de jól kijavították.Nem is értem,ha eladó miért nem csináltatják meg,ha jól emlékszem 12000Ft volt a javítás.
Hidd el hogy ha nem lenne 1 garnitura 15"-os lemezfelni gyenge gumikkal 1 garnitura 15"-os gumi jo allapotban 1 garnitura 15"-os alufelni meg elfogadhato gumikkal 1 garnitura 16"-os alufelni 2db 70%-os 2db 80%-os gumival 1 garnitura lentebb emlitett felni gumistol
akkor nem foglalkoznek vele hogy mennyiben van vagy nem viszik el. Megvennem a 18"-os garniturat, polirozas es felgumiznam, de nincs hol tarolnom, es nem is fenymasolom a penzt!
Mint irtam, tudom hogy nem olcso, de jo! Ha belekezdek megint akkor vagy kiadok egy ekkora osszeget egy 100%-os felniert vagy nem foglalkozom vele! A 4db gyari fenyezesu felnibol csak kettot kellet perem esztergalni a masik kettonek semmi baja nem volt szemre de razott mint a centrifuga! Nekem speciel elegem van a hasznalt alaktresz piacon kaphato "jo allapotu" kozben meg festett, gittelt felnikbol!
nem egy patkazott, tojas, utangyartott felnit akarok eladni 50%-os gumikkal...
de vegyunk egy egyszeru peldat:
4db nyolckagylos utangyartott felni megszokott aron: 30.000.- 40.000.- nem javittatom! poliroztatom vadidegennel meszokott aron:30.000.- 40.000.- 4db 60%-os mondott nemet export gumi 40.000.- 205/55 vagy 215/55 meretben felnikupak vagy van, vagy nincs, ha van az is a regifajta csavar vagy van, vagy nincs
ha gyenge gumival veszed akkor is kell szereltetned kell...
ezt vegig csinalom, es van egy felnim amit lehet hogy ki kell dobni! En magamnak csinaltam, es nem eladasra...
"-a 124-es legnagyobb előnye talán az, hogy még jó minőségű anyagból készült, vajon az újabb tipusok mint pl. a C180-as ezen a téren elmarad, vagy tartja a szintet?"
Igen elmarad.
"-a 124-es talán kevesebb elektronikával készült, ha így van akkor ez megbízhatóság szempontjából mekkora előny a másikkal szemben?"
Évjárat, és felszereltség függő. Egy fapados 200D 124-es sokkal egyszerűbb mint egy c220, viszont egy E320-as 93-as felszerelt 124-es sokkal bonyolultabb mint egy c220.
"-fogyasztásban van szerintetek számottevő különbség?"
Számottevő? Mindegyikből van vagy 10 féle motorváltozat. Egy biztos, benzinesben nem fogy egyikből sem találni 10-12 liter alatti fogyasztásút. Zöld matricás dízelből ( már ha jársz pestre) meg nehéz lesz szépet, jót venni.
Milyen autót vegyek ? Amelyik tetszik ( és a pénztárcát birja ). A 124-es gép egy nagyon kiforrott tipus kittünő anyagokból összerakva, de a legfiatalabb is minimum 14 éves !. A "C" egy új felfogásba készült autó, sok műanyaggal, elektronikával, de nincs 14 éves .( nem nagyobb belül mint a 124-es )
A fogyasztás? diesel-benzin kérdés, motor nagyság kérdés, és vezetési kultúra kérdése.
Minden használt autó vétel kicsit " zsákbamacska". Szerintem van a piacon jó 124 es gép is eladó, és van "C" merci is jó állapotban eladó.
Ha saccolnom kellett volna,akkor lehet többet mondtam volna arra,hogy neked mennyibe van. :) Nagyon szép lett,de ennyiért eladhatatlan. Értem én,hogy kenyérre nem kell a pénz csak 18" garnitúrára... :)
Nekem Nokian téli gumim volt, nagyon jó minőségű! Akkora kerekek és tükörradiál gumik után érdemes ránézetni a futóműre. Nekem a Karcsi csinálta meg, amit kellett, gyári alkatrészekkel. A gumit is meg kellene nála majd kérdezni.
Én is szerettem volna vmi 'újjal' kimenni de még el sem hoztam a beépíteni szánt dolgokat-elab,ülésfűt.-nemhogy beszerelni:-(Semmit nem csináltam a Típuson,kivéve,hogy jól összesaraztam:-)Talán a gyári díszrácsom elkészül szombatra..talán...minden +van csak 1/függőleges/krómcsík hiányzik,pénteken kell érte mennem.
Biztosan nagyon szépen fog állni rajta ez a garnitúra/is/,már előre irigykedem:-)
Örülök,hogy így látod ezeket a találkozókat sztem is ezek csak magunk és az autóink javára válnak.Örülünk a másik sikerének és örülünk ha a mienket dicsérik.Nem túlzok sztem,ha azt mondom barátságok születtek a találkozóval és ha már 'csak'ennyit elértünk vele már megérte.Boldog vagyok ha esetenként körbenézek és látom,hogy a kezdeti 'erőzéseim'nem voltak hiábavalóak a találkozóval kapcsolatban.Remélni sem mertem,hogy megvalósul ez a havi rendszeresség,de nektek köszönhetően sikerült.
Minden alkalommal amikor személyesen találkozunk megköszönöm hogy eljöttök,most ezúton is Köszönöm Nektek,hogy összehoztuk ezt a remek társaságot!
MBE320: Gyári csirkeitató, téli gumik vannak rajta, de annak szerintem már felejtősek (erre szokták mondani, hogy "egy szezonra még jó" -csak azt nem teszik hozzá, hogy akkor az az autó utolsó szezonja is :) . A múltkor írtam, hogy az egyik felnin van egy kis szépséghiba. Most megnéztem közelebbről, olyan mintha valami fehér ragasztószerűség maradt volna rajta, elkezdtem kaparászni és lejön. Nem tudom mi lehet, de arról is csináltam képet. Az egész cókmókot németo.-ból kaptam, itthon még nem futottak, mivel az én gépemre nem jók.
Kérdezem a tisztelt fórumozókat, hogy hogyan/hol lehet megszabadulni az ilyen elhasznált gumiktól?
Mellesleg ez a gumitéma lassan nekem is aktuális, mert vettem új gyári 7"-es csirkeitatót, arra szeretnék majd nyárigumit venni (124-es). A télik 6,5-esen vannak, ezzel tökéletesen fut az autó, de a tapadása nem olyan jó, mint a vásárláskor rajta lévő gokartkerekekkel (az valami 8x17-es volt vagy mi, brutálisan nézett ki, de halálfélelmem volt vele a sz*r nyomvályús magyar utakon). Gondoltam, hogy a 7-es elfogadható kompromisszum lesz, csak azt meg sehol nem kaptam használtan (megbízhatót).
most látom, hogy most meg a túl nagy képek miatt nyavalyog a zindex. Átméretezés...