Egy éve fel-fel jön nálam a kocsiváltás kérdés, minden alkalommal (túlzok, kétszer volt rá példa) meg is van a vevőm rá 2,2-ért (2007,132k km), így következett a piacmustra a hahun úgy, hogy 3,5-re állítom a kereső felső határát.Kijelenthetem, hogy NINCS jelenleg olyan autó most a piacon, amiért feladnám azt a biztonságot, amit az én kocsim nyújt, tehát, hogy tudom mire számíthatok tőle, ismerem az előéletét és ami a legfontosabb, hogy az évek alatt bebizoinyította, hogy teljesen megbízhatok benne mindig, mindenkor.
Szóval, aki nem szereti a kihívásokat (és én egyenlőre nem szeretem $$$), annak hasonló helyzetben nincs értelme váltani.
Bennem csak az kérdés vetődik fel, hogy 51e km és már a második tulajdonos árulja. Nem mondom, hogy ez azt igazolja, hogy gáz az autó, de nálam ez már gyanús.
nah ma elvitték a 150 LE-as T-Jet Dynamicot,amit ide belinkeltem egy hete kb. Le volt szervezve, hogy hétfőn megyünk megnézni (1.390.000 Ft volt az irányár)... Így nem kell menni. Hát nem tudom mi lesz...T-Jet Bravo 1,8-as magasságtól, vagy akkor inkább családi autó vonalon egy Jetta/Octavia kicsit gyengébb motorral, de nagyobb mérettel... pfff, hihetetlen :-)
Az az igazság, hogy mindíg eljutunk az alapkérdéshez: ha van egy típus, amelyikkel egyes tulajok minden gond nélkül elmentek 200k km-t, miért adná el olcsón? Bolond? Olyan ez mint 10-15 éve a q jó állapotú Passat, amit behoztak 50k km-rel és töredékáron adták a piaci árhoz képest.
Lehetséges következtetések:
1. Minden német passatos bolond (???),
2. Azért adja ilyen olcsón, hogy szegény magyar nepper keressen rajta.
Mi a pöcsöt csinálna az ember 2,5 millával, mármint autófronton. Egyébként meg úgy hat havi rezsi. Ahogy a mondás tartja: "eladták a zongorát, hogy legyen vasárnap húsleves"...