Igazad van amíg egy van és meg pici (ford fiesta), aztán meg jobb egy olyan aminek 4 ajtaja van amik nagyra nyílnak és magas hogy ne kelljen hajolgatni (picasso). Nekünk ez bevallt
ááá Gyulám, hogy keveredtél talján földre? hát igen, az igás után kellett vmi izgalom már a családnak is.. ;) már nem kell babakocsi, kiskád, kerékpár mint anno. javarészt single használom, a nyaralásnál meg kompromisszum nyilván a Zafi után.. ellenben mással pótól ;) nálad rendezôdött házépítési pálya? focus vagy más van már?
Sose értettem, hogy mi a baj a 3 ajtóval meg a gyereküléssel.A Feleségem autója 3 ajtós és meggyőződésem, hogy sokkal egyszerűbb lesz belerakni egy gyereket, mint az ötajtósba.Egyszerűen akkora luk van hátrafelé, hogy még én is simán beférek, sőt még ha nagyon kell, be is tudok lépni a kocsiba.Rutinom nincs benne egyenlőre, én így látom.
Köszi. Tegnap megtörtént a csere. Tényleg szívtunk az egyikkel, de végülis meg tudtam csinálni gond nélkül. Az a gond, hogy az izzó ami bent volt, az már búra nélkül jött csak ki, és nem is találtuk meg a fejét. A super white-ot vettük végül, nem a kékest, mert mondta az eladó csávó is, hogy az erősebb, a másik pedig a kékség miatt gyengébb.
Írtátok itt többen, hogy valami csavarokkal lehet állítani a fényszórók magasságát. Azok a csavarok hol vannak? Ültetett az autó ugyebár gyárilag, és túlságosan lefelé világít.
igazad van, valóban nem próbáltam...hétfőn mentem volna megnézni/kipróbálni egyet, de pénteken eladták... Korábban leírtam, hogy mi a helyzet...a bravo tetszik, mert jókat olvasok róla, tetszik az autó kívűl/belül, tetszenek az erős, turbós benyamotorok, a harmadik Fiatot hajtom gond nélkül. Tetszik, mert az első gyerekhez szükséges venni még egy kocsit, ami nem 3 ajtós, és ha már váltok, akkor olyan legyen aminek elég nagy a csomagtartója, lehet vele haladni (előzések pl).
Nahmost, kb. ezt az opciót teljesítheti számomra egy Jetta is, amit kb. ugyanannyi zsetonból megkapok...ezért is merült fel...
Igen, de inkább a super white-ot vedd meg (nekem most olyan van bent), az E jeles, elméletileg szabályos is. Ez meg talán nem.
Az otthoni csere egyszerű a jobb oldali izzót tekintve, de a bal oldalinál ki kell szedni az ablakmosó tartály csövét (felső rész kiakaszt, majd kihúz, némi mozgatással), utána az is egyszerű. A tartály csövének visszatétele kicsit macerás, össze tudod verni a kezed közben. Ha nagyon véköny a kezed, illetve hosszú ujjaid vannak, és szinte látatlanban ki tudod akasztani az izzó "tartórugóját", majd berakás után vissza tudod akasztani szintén majdnem vakon, akkor nem kell kiszedni a tartály csövét. :-)
Ott is igaz, hogy olcsón jót venni elég esélytelen. Bármilyen autót is tervezel venni nem árt előtte beülni egy olyanba ami tuti jó mert utána könnyebben kiszúrod azt amit nem érdemes megvenni.
csak most fedeztem fel hogy mediterrán vérre váltottál a Zafiról, gondolom csöppet más a verdád dinamikája mint a hajdani hűséges családi igásszekéré volt....
Gyenge a motor valasztek minden esetre a 150le ala nem mennek.1.8gyenge a tbi jo l.3.2sokat fogyaszt es nemsok pluszt nyujt.dieselbe meg 1.9 150le vagy 2.4de ez meg 5 hengeres es reggel ill hidegen olyan mintha nemlenne ok valami.
Igazából nem gondolkodom feltétlenül az eladásban, de amennyiben tudnám, hogy jó kezekbe kerül - na meg persze korrekt áron :) - akkor esetleg hajlandó lennék megválni tőle.
nem is bántam meg, mert a feeling nagyon messze van. és nem csak a motorerő miatt. egy egyszerű igásló.. épp most tankoltam, azonos körölmények között használom, mintha bravoval mennék. 630km 46L benzin, ezt a bravo lazán hozza, sőt!