Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Spenót 2015.01.15 Creative Commons License 169011

Nana! Vegyük észre, hogy aki egyszer szőrpamacs, másszor meg paróka (esetleg egyujjas kifordított bundakesztyű) újabban egészen jól játssza a papucs orrán található pamutbojtot. Másokat amúgy sosem akart megölni, csak tennen testét igyekezett abuzálni. 

Mondjuk, ezzel nem mutatott igazán jó példát, de ha valaki elolvasta a kapott reakciókat, akkor azért tudhatta, hogy mennyire követendő a példa.

 

Számomra sokkal zavaróbb pl. egy olyan tanács lábfájásra, hogy kenjük be ezzel-azzal meg vegyünk ilyen olyan cipőt, közben valszeg egy orvos meglátogatása lenne a leginkább értelmes megoldás, mielőtt komolyabb lesz a baj. Persze, van olyan orvos, aki semmit sem ér, meg lehet, hogy éppen a megfelelő kenőcs lesz az ajánlott, de látatlanban ezeket ajánlani szerintem problémás.

 

Dr. PomPom legalább röntgent ajánlott... 1000 oka lehet egy térdfájásnak. Nekem pl. egy stabil, párnázott cipőt adtak rá, amitől csak rosszabb lett.

 

Mindenki nyugodjon le a p.... ! :)

 

Előzmény: Zsazsi (169010)
Zsazsi 2015.01.15 Creative Commons License 169010

Nem is viszed semmire sem ezzel a slendrian hozzaallassal. ;o) legfeljebb nem serulsz le az elkovetkezo 30 evben, amikor meg mindig a hetkoznapjaid resze lesz a futas.

De vesszen a jovo, Carpe Diem! :o) 

Előzmény: rrroka (169009)
rrroka 2015.01.15 Creative Commons License 169009

Figyelj, nem csak a futás gyakorlatban lehet villámgyorsan fejlődni, hanem az elméletben is! Irigy vagy, mi? :) én a mai napig nem tudom mi a fene az a VOmax, és 20+ éve futás után mértem először pulzust.

Előzmény: Zsazsi (169008)
Zsazsi 2015.01.15 Creative Commons License 169008

Onzo dolog csak magadnak segitseget kerni a "mestertol". ;o)

igazan irathatnal edzestervet a tanitvanyaidnak is vele. VO2max, laktatkuszob, stb. mar mindenben expert.

Előzmény: emillesz (169007)
emillesz 2015.01.15 Creative Commons License 169007

Nekem kell egy kis segítség, próbálok 6 perces km-ket futni, de nem megy.

Hogy tudnám tartani az iramot, hogy ne fussak mindig sokkal gyorsabban?
A 6 perces tempót tartanám az ideálisnak a felkészülésemhez.
Félmaratont szeretnék majd futni a Vivicittán. A tervezett idöt most még nem árulom el.

De 2 órán belül szeretném.

Előzmény: pom-pom57 (169003)
Spenót 2015.01.15 Creative Commons License 169006

:D

Előzmény: pom-pom57 (169003)
Spenót 2015.01.15 Creative Commons License 169005

...és ezeknek a srácoknak mennyi a PBje a szigeten?

Előzmény: amatőr (168998)
pom-pom57 2015.01.15 Creative Commons License 169004

Látom nincs már  több kérdés,ebben az esetben nyugodalmas jó éjt mindenkinek.Én is ezt teszem.

pom-pom57 2015.01.15 Creative Commons License 169003

Tudok még valakinek segíteni?

pom-pom57 2015.01.15 Creative Commons License 169002

Neked ebben az esetben az Omszki tavat javasolnám futásra.És,ha valaki  netán neutrális cipőben futna veled szemben az csak provokátor.

 

Előzmény: gyuszmó2 (168997)
pom-pom57 2015.01.15 Creative Commons License 169001

Amióta ismerlek. 

Előzmény: Spenót (168996)
pom-pom57 2015.01.15 Creative Commons License 169000

Kedves Hacsek!

 

Természetesen igen,de amikor  32 km-t futod azt  is kényelmi zónában (1 sörrel a kezedben) a nyugágyban tedd meg.Utána  ne feledd a nyújtást.

Előzmény: amatőr (168992)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168999

:)

Naturális

Előzmény: amatőr (168998)
amatőr 2015.01.14 Creative Commons License 168998

A naturalisták között nyomta Émile Zola és Móricz Zsigmond is.

Előzmény: gyuszmó2 (168997)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168997

Köszönöm

Adidas response van, naturalista, erre figyeltem amikor vettem elég komolyan csillapító. 

 

Előzmény: Törölt nick (168995)
Spenót 2015.01.14 Creative Commons License 168996

Te meg mikor lettél ilyen okos???? :-) 

Előzmény: pom-pom57 (168991)
Törölt nick 2015.01.14 Creative Commons License 168995

Az a baj, hogy ezt hiába kérdezed itt, korrekt válasz még szakorvos szájábol, vizsgálatok után sem mindig adható. Találgatva viszont annyi, hogy valószinü nem jut elég porcközi folyadék a patella (térdkalács) mögé. Emiatt megeröltetve kopási fajdalom lép fel, ill. lehet még sokminden, de leggyakrabban a keresztszalagok végeinek idöleges gyulladása. Ez min. 3 hét pihenéssel és Aminoerggel jön helyre. Helyedben mostani cipödben, erdöben, kimélö tempóban és egyre több km-t futnék, rendszeresen, mondjuk kétnaponta, de csak egy kicsivel a távot emelgetve, pl. 1km-ével kéthetente. Ha nem javul, akkor cipöt cserélnék, nagyobb sarokemelésüre, vagy belsö támaszosra (stabilra).

 Esetleg lehet, hogy a cipötalpad belsö oldalán már most is más -sötétebb szinü- betétet látni? Akkor stabil cipöd van, ami a te lehetséges, u.n. szupináló lábtartásodnak nem megfelelö. Az viszont azonnali cipöcserét kiván, normál talpu modellre.

Előzmény: gyuszmó2 (168982)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168994

Milyen cicus ?

Előzmény: pom-pom57 (168991)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168993

 

 

Csak 45:) Köszi a válaszokat, tanácsokat

amatőr 2015.01.14 Creative Commons License 168992

Kedves Pom-pom,

én 47 vagyok, ajánlod nekem a 4-8-16-32 km-es futásokat egy hét leforgása alatt?
Célom a maraton!

Előzmény: pom-pom57 (168991)
pom-pom57 2015.01.14 Creative Commons License 168991

1 eset épp elég,hozzá,hogy gondot okozhasson,hiszen az van.Egyébként meg bagoly mondja verébnek,mert én 5 km-ről  8 km -re onnan 12-re,majd 16-ra és 18-ra emeltem az adagot .Szerencsés vagyok mert semmi fájdalom. Próbáld ki 4 kilit,aszfalton,rekortánon és amelyik jobban kíméli azt preferáld.Fájdalommal ne fuss!!Amennyiben futásközben kezd el fájni állj meg. Menj haza igyál meg egy sört,na jó kettőt.El se kezd a futást ,ha nincs rendben.47 vagy ugye? Csináltatnék egy sima röntgent,az kimutatja a sziluettből ,hogy mennyire vastag a meniscusod .Érdemes lenne porcerősítőt,más csak prevencióból is szedni.

 

Előzmény: gyuszmó2 (168989)
Spenót 2015.01.14 Creative Commons License 168990

Nekem pl. fáj a térdem a szigeti futópályán. Az új, keményebb pálya sem esik jól neki.

Amúgy Pompomnak igaza van abban, hogy nem jó ekkorát emelni a távon egyszerre.

Előzmény: gyuszmó2 (168986)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168989

Köszönöm, ez csak eseti volt egyenlőre 5km elég lesz, prevenciós céllal. 

De azért az álmom egyszer legalább a 22km lenne, eddig a legtöbb13, 5 km volt a szigeten

Előzmény: pom-pom57 (168988)
pom-pom57 2015.01.14 Creative Commons License 168988

Azt ne felejtsd el,hogy 80%-ot emeltél a km átlagodon. 20%-ot  javasolnak a szakemberek

Előzmény: gyuszmó2 (168982)
pom-pom57 2015.01.14 Creative Commons License 168987

pipe down:-)

Előzmény: Spenót (168984)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168986

Köszönöm, nem tom :(

Most csak egy pár cipőm van. 

Fussak inkább aszfalton vele ? :)

Előzmény: Spenót (168984)
pom-pom57 2015.01.14 Creative Commons License 168985

Ez 148-as pulzus? 190 a max. pulzusod? Ez nagyon jó idő, ne viccelj.mivel nem teljes erővel nyomtad.Holnap a futó ismerősöm lefutja teljes erővel az 5 km-t, csak azért, hogy megmutassa nekem, hogy sehol sem vagyok ezen a távon sem. Kíváncsi leszek az eredményre. Megírom.

Előzmény: malactarja (168981)
Spenót 2015.01.14 Creative Commons License 168984

Ér azt tanácsolni, hogy ChiFutás? Vagy duguljak már el? :)

A gumin amúgy betonra való cipőben futni egyáltalán nem biztos, hogy patakímélő.

Előzmény: gyuszmó2 (168982)
pom-pom57 2015.01.14 Creative Commons License 168983

Sodrófával  nyújtod a házi-tésztát ?

Előzmény: amatőr (168980)
gyuszmó2 2015.01.14 Creative Commons License 168982

Üdv

 

Vasárnap futottam, rendes futó pályán ( gumi ) 7km -ert, az előtt az átlag 4km volt. Azóta is fájdogál a bal térdem ,azt hittem ,hogy ez csak az aszfalton jön elő. de nem. :(

 

Amikor kevesebb volt a km akkor nem fájt. 

Azt honnan tudom,ha komoly gond van a térdemmel  ? Csak ha gyakran és intenzíven fáj ? 

 

Vagy lassan, alattomosan is tönkre tud menni ? Féltem, mivel pont egészség megőrzés miatt futok, nem akarom ezzel tönkre tenni . :( 

 

köszi