Mosmá mindegy. Az a kisebb baj, hogy ha még vettél volna egy 5. kereket, akkor tényleg gyalog jössz haza. :-)
A nagyobbik, hogy meglett a Bukfenc eleje 170.000-ért. Az ugye megvan, amikor a vásárban ott hevert előttünk a fűben, és 20.000 forintocskát kértek érte, azaz, döntenem kellett: Vagy lelépek nélküled és az vaakat hozom, annyiért el, vagy téged hozlak, és akkor így most, ha jól számolom, akkor az annyimint 150.000 mínuszban vagyok. :-)))))
Információ a túráról:
50-70 terepjáró különböző országokból (Ukrajna, Oroszország, Moldávia, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Németország, Litvánia, Fehéroroszország)
Az útvonal a Kárpátok hegység bércein megy végig. Ezek a bércek a határvonalai Kárpátalja megyének. A kordon szó határt jelent, ezért is Karpatskij Kordon (a Kárpátok Határa) lett a verseny neve.
Nevezési díj:
Február 28-ig - 50,000 forint / autó
Február 28 és március 31 között 60,000 forint / autó
Március 31 április 30 között 70,000 forint / autó
Április 30 után - 90,000 forint / autó
Ekológiai kaukció: 60 euro ( a start helyszínén fizetendő és a célban visszatérítendő. Az nem kapja csak vissza a kaukciót, aki nem tartja be az ekológiai szabályzatot.
Éjszakázás: sátorban vagy autóban. Csak a kijelölt éjszakai táborhelyeken.
A résztvevők 5-10 fős (autós) csapatokban indulnak majd
anno nekem is mondtak, "you got the small V8 engine". Mikor koltoztunk egy v10-es nagy batart adtak, 50km-re nem volt eleg a 12 liter - igaz jo volt vezeti :).
Hát ezt sajna nem tudtam, ha nagyon nem találsz akkor a szentendrei úton van egy üveges budán, és ha kiveszed a másikat az alapján legyártják a szimmetrikus darabot is.
Vélhetően a hosszbordás szíjra gondolt, bár az is több kisebb ékből áll, csak több sorban vannak:)
A lényeg hogy némelyik autón ez szeret nyikorogni ha vizes lesz, vagy bepárásodik, mint pl nekem is, hiába új a szíj:( Vagy megynyúlt már a szíj, vagy a feszítője is gyengélkedhet. Fel lehet tenni egy újat, ha még nem volt cserélve. Gondolom a td5-nél is van olyan rész ahol visszafelé fordul, úgy hogy látszik a szíj bordás oldala. Ha ott repedezett akkor csere érett. Ha ezzel nincs gond, akkor megtakarítod egy féktisztítóval, aztán forgás közben bekrétázod mindkét oldalát, ez szokott segíteni. De az ujjakra tessék vigyázni!!!
Jó idő van autót szerelni! HAjrá annak aki ezt teszi éppen, és le a kalappal Pingu előtt!
Nos! Nékem olyan kérdésem lenne, hogy Td5-ben, kelle, érdemes-e ékszíjat cserélni és ha igen mikor? Illetve gyönnek gyanús nyikorgások motorotérből, folyamatosan, mintha ékszíj lenne! Vagy vízpumpa?
ugyanis azon gondolkodom, hogy a tökéletes P38-ast , földöntúli kényelmével együtt eladnám, és vennék egy ekszpediciós autót, pl. ezt itt, amiben nincs klima, manualis a valto....