Köszönöm mindenkinek az 1üttérzést!Sajnos a válság...hetente 3 embert küldtek el...18an kezdtünk-ez egy zrt kis kft-je-maradtak 9en,semmi melónk nem volt,számítottam rá....persze így 'élesben'felér egy fejrúgással...van kilátásban meló szerencsére,persze ez akkor tuti,ha ott vagyok.Plusz most lesz időm a jogsinál a C&E-re,'azállam'finanszírozásával.Minden rosszban van vmi jó,ebben mi is az?:-))
Tréül vagyok,jó volt a csapat,cirka 2évet lehúztam itt,-előtte 7évet a másik helyemen-utálok mhelyet váltani,de a jókedvem/méltóságom/büszkeségem/nem adom:-)))
Sorry az offért.....
Tehát akkor Mercedes:megyek nézek vmi gumát a nyári garn.-hoz gondűzőnek jó lesz:-)))
Egész 7végén szereltem,beindult a dög végre:) Viszont átmostam a hűtőrendszert,hogy felfagyálózzam , mert megvan már minden vízcső a 7végi kirándulásnak köszönhetően,de kinyomott egy fagydugót most vettem észre:( a leömlő alatt,szóval még mindig inkább szobor,erőt gyüjtök a műtéthez.
pedig örültem,hogy nem volt benne víz,így legalább nem fagyhatott szét... hát ezért nem volt..
Összességében válaszolok a sok Mercivel kapcsolatos hsz-re:
Mercedes, Mercedes, Mercedes.
Uána jöhet a többi :-)
Az 500-as még csendesebb lett (pedig nem egy hangos autó), ugyanis begyulladt a fülem, teletömte dokinő krémmel meg mindenszirszarral, uhogy semmit nem hallok :)))
Húúú ez nagyon jól néz ki,köszönöm a képet el is mentem,jó lenne felkutani a tagot jöjjön találkozóra,vagy inkább vedd vissza tőle!!:)) A spoiler valószínűleg kelleni fog,még várok egy visszajelzést Kecskemétről,köszönöm mégegyszer!
Tudnátok segíteni abban, hogy komplett magyar nyelvű használati utasítást hol tudnák beszerezni? E 270 CDi kombi 2000 évjárat Command, lunguatronik, stb.
Én is szerettem volna 95 körüli Jaguárt, beszéltünk is róla már, nem a magas szervizköltség rettentett el tőle (hanem a korrózió, és a gagyi belső), én biztos megoldottam volna az olajcseréjét 20e ft.-ból is :-)
A Rolls más kérdés, de ha 10 felesleges millióm lenne, biztos nem tudnám megállni, és úgy gondolom, hogy ha az ember venne 5 millió körül egy szépen restaurált, felújított darabot, és csak hétvégi napsütéses élményautózásokra venné elő néha, akkor nem sokat kellene szervizre költeni.Nagyjából elég lenne 2 évente az elöregedett olajat lecserélni. A maradék 5-ből persze jöhetne a 126 kupé, meg egy mezei autó is :)
Lassan már igen:-))Ü.fűtésé megvan azt tudod..ezt kell még kinyomoznom,hogy hol keressem ha megyek a donorhoz:-)Lesz időm rá sajnos mert ma felmondtak nekem:-(
Már csak az anyagi dolgaim kell átrendszerezni,hogy mindenre jusson:alkatrészek,munkadíj...élet:-)
Felhívtam ma is a cimborám,akinél a kerekeid vannak.Lelkére kötöttem,hogy VIP gondoskodást kapjon a garnitúra:-)Azt mondta ne aggódjak gyönyörű lesz:-))
Jövőhéten,vagy most a 7végén megyek hozzá mert elkészül a motor kerék amit vittem előtted,+viszem az én nyári garnitúrám,akkor újfent 'ellenőrzöm':-)
Még cirka 2hetet mondott,hív majd ha kész,de én is jelzek Neked ha voltam nála.
A Rolls egy csodaszép autó, de azt hiszem nekünk földi halandóknak inkább valami olcsóbban javitható OT kellene, mondjul 126-os coupé. Volt egy 1995-ös Jaguárom az olajcsere 180 000 Ft volt, mert 16 000 Ft-os az óradij és a gyári technológia sok fölösleges dolog kicserélését irja elő a kötelező szerviznél.
Ez igy igaz ahogy irod egy határig. A nagyon drága új mercik ( 30 millió körül ) amartizációja évenként minimum 2 millió Ft . Két milliót nem költünk a használt gépeink javitására, és az amortizációja is max 300 000 Ft/ év a tiz év feletti merciknek..