Én 3-4 évesnél fiatalabb Fiatot sem láttam ezer éve, nemhogy Alfát. A Punto megszűnik, és nincs a fasorba se a Bravo utódja, szóval szerintem az is erre a sorsra jut.... valamit rettentően elqrtak a Fiatnál, ez biztos.
80-90%-ban ugyan az a technika mint a bravo, amiben jobb az az futómű (abból is elsősorban a hátsó). Ennek ugye megvan az ára 50 literrel kisebb a csomagtartója.
Nem csodálkozom, hogy alig látok ilyet az utakon.:S
Az ország nyugati végében szerintem csak Ausztriából átlógatott romokat árulnak. Meg lennék lepődve, ha nem osztrák eredetű lenne. Bár tudjuk, az osztrák alfás hülye, olcsón adja a makulátlan autót, hogy a magyar nepper hülyére keresse magát rajta. De ezt már mondtam.. :-))
Ez kulfoldrol behozott mivel a szervizkonyve nemet nyelvu..uj fullos borrel 18" kerekkekkel stb a duplaja..ugyhogy kitduja magyarositva van e mar ha rendszam nincs rajta...
Erről ugrott be, hogy nem is meséltem egy cikis sztorit... Mikor utoljára Kanadában voltam, és egy charger-rel csapattam, akkor ahhoz vmi intelligens kulcs volt. Talán ez ki- és bekapcsolható funkció volt, de a lényeg, hogy kollégám rám hozta a frászt. Történt, hogy egy nagy vízesésnél parkoltunk, és neki vissza kellett mennie a parkolóba. Jött, s közölte, hogy nem lehet bezárni az autót. Habár, nem Mo, azért siettem, ne maradjon nyitva az autó, mert benne volt minden cuccom. Nos, megnéztem, tényleg nem lehetett bezárni. Vagyis, úgy tett a zárás gombra, hogy azt hihettem, minden rendben, de aztán rányiítottam, s mindig kinyílt, ajtó, csomagtartó... Aztán valahogy beugrott, hogy ez nem lehet jó... S mikor jöttek, kértem őket, hogy úgy nyissanak rá az autóra, hogy én távolabb vagyok a kulccsal, s hát ez lett a megoldás. Hiába volt zárva, ha a kulcs a közelben volt, nyílt minden.... Igaz, akkor már jó pár napja használtam, de addig nem tűnt föl, tehát ez meglepett, egy ideig tényleg azt hittem, vmi gebasz van. :-)