Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63927

Én ha pl.kormányzár állásból azonnal indítózok és nem várok semennyit, égve marad ugyan a zöld LED de semmit nem határoz ugyanúgy működik az autó.

Kappa20vT Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63926

Egyébként gyáliak, vagy környékbeliek vagytok?

Előzmény: "The man" (63917)
Kappa20vT Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63925

Sötétzöld a szine. ;-)

 

Előzmény: "The man" (63917)
Kappa20vT Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63924

Én voltam.

Előzmény: "The man" (63914)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63923

A td-n megy a led középen. A jtd-n ha jól emlékezem nincs LED visszajelzés, ott már a müszerfalon van kis ikon.

Előzmény: Alvarez81 (63922)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63922

No akkor erre rosszul emlékeztem, azt hittem sooty-éval ment a LED is. Bocs. De jobb ötletem nincs, mint az immo...

Előzmény: Szeky JTD (63918)
DVlad Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63921
Nekem sosem muködött, nem tudni, miért.
Előzmény: Szeky JTD (63918)
DVlad Creative Commons License 2012.12.17 0 0 63920
Isten hozott!
Con gratulazione!
Előzmény: plzsolt77 (63879)
Szeky JTD Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63919

Ment mail!

Előzmény: granturismo (63897)
Szeky JTD Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63918

 

Nekem nem működik a led se ez én cuccommal se sootyéval viszon külön áramot adva világít. 

:-)

Előzmény: Alvarez81 (63916)
"The man" Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63917

Olyan köd volt, csak annyit láttam, hogy egy kék kappa jön szemben. :)....... asszem kék :)

Előzmény: granturismo (63915)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63916

Ha megnézed a Lancia Kappa service&repairII pdf-et, a 177. oldalon (nem oldalszámozás, hanem pdf oldalszám) alul van az ábra. Nincs kifejezetten odaírva, hogy melyik immo-motor párosra vonatkozik, ez egy általános rajz. A szöveg viszont érdekes : Két feltétel kell, hogy összekösse az ECU-t a külvilággal az immo, 1: az immo és ecu épp ne beszélgessen egymással, és 500ms-es K-vonali alacsony impulzus. Ha az impulzus túl hosszú (5 sec), vagy 30sec ig nincs kommunikáció, automatikusan alaphelyzetbe áll a relé, és bont. Azt is írja, hogy  aLED akkor kapsol be, ha a dignosztikai teszter összebúg az ecuval. A LED kialszik, ha nincs kapcsolat.

Mivel a JTD is ugyanazt az immo-t kapta, mint a többi, feltételezem, hogy ez a működés is megyegyezik. ráadásul a hibajelenség a LED-nem működésével is fedi ezt.

De persze az egész csak merő találgatás, ezt elismerem. Doksi nélkül ez a legtöbb, amit ki tudtam ötletelni a kartársunk hibájára. (főleg, hogy csere ecu-immo párossal ugyanaza a kábelezés tökéletesen ment)

 

Előzmény: granturismo (63913)
granturismo Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63915

Szerintem Kappa20vt volt az.:-))

Előzmény: "The man" (63914)
"The man" Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63914

Hajhó! Ki jött velem szembe délután 3 körül Gyálról kifelé? Villantás , intés volt mind a két oldalon. :)

 

granturismo Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63913

Igen ezért érdekes.

Bár ilyen mélyen nem foglalkoztam a dieselekkel, de azt tudom, hogy a Marea 2,4 TD motorvezérlőjébe nincs integrálva az IMMO. Már úgy értve, hogy nincs adatkapcsolat az ECU és az IMMO között mint a benzineseken csak egy tiltó (vagy engedélyező??) vezeték amin egy feszültség illetve test szaladgál. Ezért is a Marea TD immoját viszonylag egyszerűen ki lehet iktatni.

Arra gondolok, hogy a TD esetében ez a bizonyos ECU diagnosztikai vezeték IMMO behurkolás esetleg valamilyen módon ezzel a "butább" ECU/IMMO integrációval lehet összefüggésben. Viszont a JTD esetében már "rendesen" meg van oldva az ECU/IMMO kapcsolat.

Arra gondolok a TD rajzból kivett info esetleg nem érvényes a JTD esetére.

 

Előzmény: Alvarez81 (63911)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63912

Hogyne, természetesen igazad van, aknából fél perc az egész, csak azért írtam, ha épp nincs akna, megoldható máshogy is némi szenvedés árán.

Előzmény: probody (63908)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63911

Szia!

 

Az nincs... emlékeim szerint csak a TD-van meg minden elérhető doksiban.

Ha az immo miatt merült fel, akkor azt is a többi doksira alapozom...

Előzmény: granturismo (63909)
probody Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63910

 Itt a váltó nívópálcája.

granturismo Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63909

Alvarez!

 

Van JTD rajzod?

Előzmény: Alvarez81 (63863)
probody Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63908

Ezért írtam,hogy az akna a legegyszerűbb leggyorsabb.

Előzmény: Alvarez81 (63907)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63907

Ha leveszed a bal első kereket, (és talán még a belső borítást is ?) akkor akna nélkül is hozzáférsz. Emlékeim szerint a féltengely mögött kell benyúlni kb egyenesen a differenciálmű felé, és akkor  nem gond megfofni a pálca gyűrűs végét. kivenni már nem olyan egyszerű, mert dönteni kell, ugyanis valami rálóg felülről, talán a tűzfal borítás(?). Emiatt visszatenni se olyan egyszerű, kell némi kézügyesség. (pl mikor egyszer cseréltettem az olajat, a szerelő nem hallgatott rám, 10 perc után feladta, és megkérdezte, hogy akkor hogy is kell? Fél perc alatt kinn volt, ill benn is.) Mivel döntögetni kell, és a pálca hozzáér a falhoz, kicsit macerás leolvasni a szintet.Volt, hogy csak 3. kísérletre látszott.

Előzmény: probody (63903)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63906

Ha a "Kappa Bibliát" nekem is elküldenéd, nagyon megköszönném!!!   :)

Előzmény: probody (63902)
granturismo Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63905

Inkább ezt vedd figyelembe amit probody car-társ elküldött mint a netről összeszedett fél-infókat.

Pld.: amit az imént beillesztettél az nem tudom honnan van, de SG olaj az kb. 88-ban volt korszerű.

 

Szerintem 5W40 a legalább egy 20vt-be!

75W80 a korszerű fullszint a váltóba

 

Előzmény: plzsolt77 (63904)
plzsolt77 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63904
Nagyon köszönöm ha hazaérek kinyomtatom. Köszi
Előzmény: probody (63902)
probody Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63903

Alulról a legkönnyebb aknából lehetőleg...10 centis nívópálca a váltó hátsó, kihajtás részén a kipufogócsőtől nem messze.

Előzmény: Mattiasrex83 (63901)
probody Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63902

Elküldtem mailben a magyar nyelvű Kappa bibliát...

Előzmény: plzsolt77 (63900)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63901

Kerestem már a váltó nívópálcáját, de nem találtam.   :)

hol keressem?

Előzmény: probody (63899)
plzsolt77 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63900
Ezt találtam a Lancia oldalán !
Engine oil grade - moderate climate
Engine oil classification
Engine oil grade - alternative - moderate climate Engine oil classification - alternative - moderate climate Engine with filter
Gearbox oil grade
Gearbox 4/5 speed
Cooling system
Brake fluid
SAE API/ACEA SAE API/ACEA litres SAE litres litres Type
15W/40
SG/A2-96
10W/30 Semi-Synth. SG/A3-96
5,4
75W/90
2,0
8,3
DOT 3/4







Előzmény: Mattiasrex83 (63898)
probody Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63899

Motorba 6 litert vegyél (5,4kell)

A váltóba 2liter kell, ezt sokan elfelejtik cserélni ellenőrizni, pedig ennek is van külön nívópálcája mint a motornak!

Előzmény: Mattiasrex83 (63898)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 63898

Üdv!

 

Ki tudja mennyi olaj kell a 2.0 20v 107kW Kappába?

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!