Nincs mit! Tényleg ritka motor. 100/48-asból többet látni. Abból ma is volt egy Polgárdiban.
Szép eredeti állapotban: 16-os torkú porlasztó volt rajta. Több Csepelt nem láttam.
Nyulasnak pedig elhoztam a számait, ha még nem tette meg másvalaki előttem.
Váz: 87118 Az utólagos kiegészítő a pótülés miatt kerülhetett fel.
Blokk: 19347, párosító: 3690 Nem emlékszem, hogy láttam volna ilyen váltókargumit máskor. Kár, hogy nincs utángyártottban ilyen Csepel feliratos. A blokk a számok alapján nem pont ehhez való. Mekkora az első kettő szám ilyen váznál Nyulas? Vagy jó így?
Köszönöm a vizsgával kapcsolatos infókat, kicsit féltem tőle, hogy komoly változtatások kellenek, ha nem OT-s motorkerékpárt szeretnék, de ezek alapján mégsem annyira komoly...
A váltóval kapcsolatos észrevételek, illetve javítási mód szerintem jól jöhet bárkinek. Így legközelebb ha összerakásra kerül egy blokk, tudnánk mire kell figyelni!
Természetesen beszámolok majd, csak legyen jó a váltó.
Megnéztem egyébként a váltót, pontosan vált, nem ment túl sehol. 3-ból vissza 2-be nehezen megy. A többi rendben.Még egy kört megyek vele a szétszerelés előtt, hátha úgy okosabb leszek. Valamit észreveszek még.
KPM-es vizsgára kell vinni majd a Csepelt. Már vittem hozzájuk motort, nem Csepelt hanem kicsit fiatalabbakat, de nem kukacoskodtak, minden rendben volt, simán átmentek(fékek jók, az egész motor lemosva). Egy ötvenes évekbeli egyhengeres BMW is volt egyszer ott amikor én, annak nem volt valami jó a hátsóféke, de megoldották. A vizsgától nem félek, ha jó a váltó kérem is az időpontot.
Jó reggelt! 1956 os d csepelhez vannak alkatrészeim. Tank, első- hátsó sárvédő, oldaldobozok, kormány, lámpabili, kormányvilla, teleszkópburkolat, kormány, tehát az ósszes karosszériaelem váz nélkül. Mind igényesen, nagyon jó minóségben lakkfeketére fényezve standox festékkel. ELADÓK!!!!
ha valakit érdekel: a számom 0620 3129545. Köszönöm.
Üdv, célszerű olyan helyre vinni vizsgára ,ahol veteránjárműveket szoktak vizsgáztatni. Ott "normálisabbak".A biztonságra figyelnek, a Többi "sallangra" kevésbé.
Műszakira készítettem a lejjebb említett gépemet, úgyhogy körüljártam a témát már egyszer, de a vizsga azóta is húzódik. A féklámpa biztosan kell majd rá, plusz kettő visszapillantó tükör. A kék fényszóró visszajelző is talán, ebben nem vagyok biztos. Elektromos kürt és álló helyzetben működő helyzetlámpa szerintem nem kötelező. A fékek legyenek jók, meg látszódjanak, a számok akkor simán átmegy. Mást nem néznek rajta. Ha olyan szép lesz a többi része is mint a blokk, az már ahogy betolod félsiker:)
Köszönöm szépen a támogatást, lassan de biztosan alakul a projekt. Azért jó látni, hogy nem vagyok egyedüli az ekecsüléssel! :D Az álmom, hogy végre újból közútra lehessen vinni ezt a motorkerékpárt, mivel már az okmányokhoz is megvannak a papírok, és a Kekkh is segítőkészen elküldte az adatait ami a rendszerben van...
Esetleg van tapasztalat valakinek azzal kapcsolatban, hogy a jelenlegi jogszabályok előírásai szerint mit kell módosítani a motoron, hogy vizsgáztatható legyen? (pl, féklámpa, elektromos duda, aksiról is működtethető helyzetjelző?) A lehető legkevesebb átalakítást szeretném, úgy hogy a közlekedés szempontjából mégis használható, és biztonságos legyen a forgalomban történő gurulás! :)