Keresés

Részletes keresés

Töki1200 Creative Commons License 2016.04.05 0 0 16865

ha 250es csepelt árulsz 300é má indulok is érte

Előzmény: 1754 (16863)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.04 0 0 16864

Te egy 125ccm motort árulsz 300e ért. Mi pedig most 250ccm Csepelekről beszéltünk.

Vagy van 250ccm géped eladó akkor én értettem félre.

Előzmény: 1754 (16863)
D. NAGY Creative Commons License 2016.04.03 0 0 16862

Gratula az eladáshoz.

Előzmény: Töki1200 (16859)
Töki1200 Creative Commons License 2016.04.03 0 0 16861

hála a magasságosnak!!!

Előzmény: BUSZNYI (16860)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.03 0 0 16860

No akkor kiderült mennyi a reális ára.

Bár véleményem szerint a 250 Csepelek minden alkatrésze irreálisan túl van árazva.

Előzmény: Töki1200 (16859)
Töki1200 Creative Commons License 2016.04.03 0 0 16859

200 ezeré elkelt mihent kimondtam hogy eladó

Előzmény: bervas (16850)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.04.03 0 0 16858

Nincs mit! Tényleg ritka motor. 100/48-asból többet látni. Abból ma is volt egy Polgárdiban. 

Szép eredeti állapotban: 16-os torkú porlasztó volt rajta. Több Csepelt nem láttam.

 

Nyulasnak pedig elhoztam a számait, ha még nem tette meg másvalaki előttem.

Váz: 87118  Az utólagos kiegészítő a pótülés miatt kerülhetett fel.

Blokk: 19347, párosító: 3690  Nem emlékszem, hogy láttam volna ilyen váltókargumit máskor. Kár, hogy nincs utángyártottban ilyen Csepel feliratos. A blokk a számok alapján nem pont ehhez való. Mekkora az első kettő szám ilyen váznál Nyulas? Vagy jó így?

Előzmény: BUSZNYI (16857)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.02 0 0 16857

roncsfelújító!

 

Köszönöm szépen a képeket, igen szép lett a járgány. Tényleg ritkán látni ilyet (vagy csak én nem járok arra felé) ;-)

Kicsit el voltam ásva a húsvéti ünnepekre vidékre net nélkül.

Előzmény: roncsfelújító (16819)
adam1201 Creative Commons License 2016.04.02 0 0 16856

Én 25-t rászánnék.

Előzmény: Töki1200 (16846)
Töki1200 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 16855

mutatna  valaki 250 es bolkk hirdetést vagy akár bármely alkartészét 10 ezer forinté ? :)

 

Előzmény: petrol pet (16852)
D. NAGY Creative Commons License 2016.04.01 0 0 16854

Bocs a reklámért.

Van egy eladó gyári új kuplungszettem. Mailban írok árat, ha kell küldök még képet.

bervas Creative Commons License 2016.04.01 0 0 16853

Ne vicceljen az úr. Annyi pénzt én elképzelni sem bírok :-)

Előzmény: petrol pet (16852)
petrol pet Creative Commons License 2016.04.01 0 1 16852

Mondtál volna félmilliót, máris hozzáértő lennél... ;-)

Előzmény: bervas (16850)
Töki1200 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 16851

inkább hozzáértök válaszát várom!

bervas Creative Commons License 2016.04.01 0 1 16850

Attól, hogy valami régi és igen koszos, nem feltétlen ér milliókat. Ez egy mezei Csepel 250 blokk.

 

Reális ár annyi, amennyiért megveszik. Vastelepen érdeklődve meglesz a stabil minimál ár, persze a vas és alu szétválogatása után.

 

Tekintve a zsákbamacska állapotot, én 10e Ft körülre gondolnék. Majd a hozzáértők pontosítanak.

 

Előzmény: Töki1200 (16849)
Töki1200 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 16849

ma levettem a hengert és nem U hanem sima egyhengeres már csak azt kéne kitalálni mi lenne érte egy reális ár

Nyulasmotor0s Creative Commons License 2016.03.31 0 0 16848

Ha nincs meg a váz, honnan tudni, hogy hozzávaló a forgalmi? :)

Előzmény: Bútorrestaurátor (16840)
Töki1200 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 16847

legújabb információim szerint U csepel blokk egyhengeresre alakitva! szerintetek?

Töki1200 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 16846

mi lehet a reális ára egy 250es csepel bloknak amin nem eredeti a henger és a hengerfej

VolgyiP Creative Commons License 2016.03.30 0 0 16845

Köszönöm a vizsgával kapcsolatos infókat, kicsit féltem tőle, hogy komoly változtatások kellenek, ha nem OT-s motorkerékpárt szeretnék, de ezek alapján mégsem annyira komoly...

A váltóval kapcsolatos észrevételek, illetve javítási mód szerintem jól jöhet bárkinek. Így legközelebb ha összerakásra kerül egy blokk, tudnánk mire kell figyelni!

roncsfelújító Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16844

Természetesen beszámolok majd, csak legyen jó a váltó.

 

Megnéztem egyébként a váltót, pontosan vált, nem ment túl sehol. 3-ból vissza 2-be nehezen megy. A többi rendben.Még egy kört megyek vele a szétszerelés előtt, hátha úgy okosabb leszek. Valamit észreveszek még.

Előzmény: Fejes Attila (16843)
Fejes Attila Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16843

Üdv, majd írjál az eredményről! /sikerről/

Előzmény: roncsfelújító (16842)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16842

Üdv!

KPM-es vizsgára kell vinni majd a Csepelt. Már vittem hozzájuk motort, nem Csepelt hanem kicsit fiatalabbakat, de nem kukacoskodtak, minden rendben volt, simán átmentek(fékek jók, az egész motor lemosva). Egy ötvenes évekbeli egyhengeres BMW is volt egyszer ott amikor én, annak nem volt valami jó a hátsóféke, de megoldották. A vizsgától nem félek, ha jó a váltó kérem is az időpontot.

Előzmény: Fejes Attila (16838)
Bútorrestaurátor Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16841

Bocs még egy.És elfelejtettem, hogy a forgalmiengedélye is megvan.  .....

Bútorrestaurátor Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16840

Jó reggelt! 1956 os d csepelhez vannak alkatrészeim. Tank, első- hátsó sárvédő, oldaldobozok, kormány, lámpabili, kormányvilla, teleszkópburkolat, kormány, tehát az ósszes karosszériaelem váz nélkül. Mind igényesen, nagyon jó minóségben lakkfeketére fényezve standox festékkel. ELADÓK!!!!

ha valakit érdekel: a számom 0620 3129545. Köszönöm. 

Csillagnyee Creative Commons License 2016.03.28 0 1 16839

Reflektorvisszajelző nem kell műszakira, a többi stimmel.

Előzmény: roncsfelújító (16836)
Fejes Attila Creative Commons License 2016.03.28 0 0 16838

Üdv, célszerű olyan helyre vinni vizsgára ,ahol  veteránjárműveket szoktak vizsgáztatni. Ott "normálisabbak".A biztonságra figyelnek, a Többi "sallangra" kevésbé.

Előzmény: roncsfelújító (16836)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.03.27 0 0 16837

Boldog Húsvéti Ünnepeket minden Csepelesnek!

roncsfelújító Creative Commons License 2016.03.27 0 0 16836

Műszakira készítettem a lejjebb említett gépemet, úgyhogy körüljártam a témát már egyszer, de a vizsga azóta is húzódik. A féklámpa biztosan kell majd rá, plusz kettő visszapillantó tükör. A kék fényszóró visszajelző is talán, ebben nem vagyok biztos. Elektromos kürt és álló helyzetben működő helyzetlámpa szerintem nem kötelező. A fékek legyenek jók, meg látszódjanak, a számok akkor simán átmegy. Mást nem néznek rajta. Ha olyan szép lesz a többi része is mint a blokk, az már ahogy betolod félsiker:)

Előzmény: VolgyiP (16835)
VolgyiP Creative Commons License 2016.03.27 0 0 16835

Köszönöm szépen a támogatást, lassan de biztosan alakul a projekt.
Azért jó látni, hogy nem vagyok egyedüli az ekecsüléssel! :D
Az álmom, hogy végre újból közútra lehessen vinni ezt a motorkerékpárt, mivel már az okmányokhoz is megvannak a papírok, és a Kekkh is segítőkészen elküldte az adatait ami a rendszerben van...

Esetleg van tapasztalat valakinek azzal kapcsolatban, hogy a jelenlegi jogszabályok előírásai szerint mit kell módosítani a motoron, hogy vizsgáztatható legyen? (pl, féklámpa, elektromos duda, aksiról is működtethető helyzetjelző?)
A lehető legkevesebb átalakítást szeretném, úgy hogy a közlekedés szempontjából mégis használható, és biztonságos legyen a forgalomban történő gurulás! :)

 

Boldog nyulacskát mindenkinek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!