üdv urak a favorit felicia hengerfej csereszabatos? mert most találtam egyet ocdsóé,csak félek szelepátmérő ilyenek,meg a feli az 50KW os (persze ez gondolom a lőket hossz meg az injektor miatt:)
a féktisztitó a legjobb erre(más tipusoknál is ezzel lehet még életre kelteni de az elvétve van valakinek a wd40 esélyesebb, ha meg valami durva maró anyaggal ad annak a szegéyn ellenállásnak leoldja a z anyagát:)) a csatlakozójára az oxidácio miatt ajánlja mindenkia wd 40 et tesco wd40 nagy dobozzal 1700-19007féktisztitó 500-1200 máshol
A légtömeg mérő tisztításáról eszembe jutott valami:miért éppen WD40-el kell lefújni?Tudom, hogy a WD40 egy csodaszer és gyakorlatilag mindenre jó, de itt a tisztító vagy kenő tulajdonságára van szükség?
Csak mert nekem nincs Wd40-em, viszont van féktisztítóm, és ha csak az a baj, hogy olajos a légtömegmérő, szerintem az remekül letisztínaná...
Nem csal hidd el! Az lehet még hogy rossz a fele! Nekem pont fordítva volt mutatta a hőmérsékletet de állandóan hidegnek érzékelte a motort. Nehezen indult tőle. Olyan volt mintha csak 3 henger menne de közben fuldoklott a benyától.
Elvileg "enyhén" az autó széle felé nyomva(a kivett izzónál benyúlva) és előretolva kicsúszik az index a helyéről, gyakorlatilag pl.-ul nekem a bal első simán a jobb első sírva jön ki
Szerintem cserélj! Én még olyan ventikapcsolóról nem hallottam, ami 85 foknál kapcsol be... szerintem az 105 fok lehet, ez azt jelenti, hogy a vízhőfokod menetközben 90 fok vagyis jó. (Ha 20-al kevesebbet mér a hőfokjeladó). A fogyasztásod nem sok egy kicsit?
Üdv Urak!Segítségre lenne szükségem.A hűtőfolyadék hőmérőm szerint álló helyzetben kb. 85 foknál kapcsol be a ventillátorom.Viszont menet közben alig akar 70 fok fölé kúszni a mutató,most ilyen melegben is.Pár napja új termosztátot tettem bele,semmi sem változott.Cseréljek hő fok jeladót is?Tippek....Előre is köszönöm.
Sziasztok! Bal első indexet szeretnék cserélni és tippet kaphatok, hogyan cseréljem ki úgy, hogy ne kelljen szétbontani a komplett elejét az autónak? Mert nekem az Istennek sem akar kipattanni a helyéreől. Gondolom csak a búra oldalán lévő műanyag fülecskék tartják, de nem akarja az igazságot. Az izzót és a foglalatát már eltávolítottam, csak ki kéne pattania a helyéről. Köszi a segítséget és bocsi a tudatlanságomért! :)
Nemtudom itt Lajosmizsén is vot 2.
Amúgy a formája az jó lenne, csak nagyon ki van tólva előre.
Én is agyaltam a kasznison, csak ez így egyszerűbb lett volna.
De ha más nem marad, akkor megyek ezen az úton. :)
normális ha olajos de tisztitsd meg wd40 el vagy valami alkoholos cuccal, és wd n40 et a csatkalkozójára is,nézd meg nem e torpan lehet koszos a pillangószelep sőt már láttam koszos főtengely jeladót is.(fémreszelékkel volt tele)
Sziasztok! Ebben az esős, párás időben, őrületesen elveszett az ereje a verdámnak. Kiszedtem a légtömegmérőt a helyéről! Normális az, hogy egy kicsit olajos?
Termosztát rendben van vettem jóféle lengyelt mert a gyári az kb fél év és kampec. Hát a hengerfejekről és a tömítésről csak annyit ,hogy 300 000 km van az autóban és amióta nálam van nem volt cserélve a motorban ilyesmi, ez kb 2 év(évi 12000-15000km megy bele). Sejtettem, hogy az lesz ami nekem kell de mivel nem autószerelő vagyok ezért inkább kértem 1 megerősítést. :) Most a müszerfalat bontom vadul. :)) Van esetleg vkinek fölösleges kapcsolója a vészvillogó mellé? nem szertnék valami undi kálló cuccot be fabrikálni inkább a gyárit át gravírozom. :)