Néztem ma olajszintet és kb 4 hónap, ~3000 km után majdnem maxról lement a nívópálca kétharmada felé kicsivel. Tényleg nem örül a városi használatnak a szentem... Azon gondolkodom, hogy következő cserénél próbálok valami mást, mint a Selénia.
valószínű fiatal emberek voltak az előző gazdái mikor megismerték az akkor még csak vevő jelölét gambl-R-t. Aztán mire komoly vevővé avanzsált, már ősz öregemberként próbáltak alkudozni vele. Vesztükre az alku még össze jött, de a pénz megszámolása alatt végkimerülésben elhunytak.
Hogy jut eszedbe????? Te vagy az ideális, céltudatos autóvásárló!...wazze! :-) Szerintem a kéknek is elhunytak a gazdái és nem is vetted, hanem rádhagyták! :-)))))
Valamelyik alkalommal, amikor telekocsiztam, akkor cmaxxal mentünk, nekem nagyon kellemes csalódás volt.Kényelmes és hátul is kifejezetten nagy volt az autó.
Egyszer ülj bele abba az egyhatos VW motorba. Olyan harmatgyenge, hogy az valami hihetetlen. Ha csak kicsit is szeretsz lendületesen vezetni, akkor ez ahhoz nagyon nem lesz partner.
Amikor én néztem a Bravot, akkor a VW-konszernből a Golf 5 és a Leon is versenyben volt, de belül mind a kettő nagyon fapad a Bravo-hoz képest.
Anno nagyon sokat jártam 1.6 8v 5-ös Golffal (ugyanaz, mint a Jetta), és mellette az én Bravommal.
Leírom a megmaradt tapasztalatokat úgy, hogy a Bravo a kiindulási pont:
+ jobb a Golf féke, egyszerűen harapósabb
+ hosszabb az ülőlap, hosszútávon pihentetőbb (bár nem tudom, te hány centi vagy)
+ nagyobb hely elöl
- menetdinamika, fogyasztás (iszonyú lomha a 8v, és városban 9-10 litert minimum elkér)
- Autópályán jóval zajosabb
- hátsó lábtér kisebb
Egyébként mindkét motortípus itt áll a garázsban, ha gondolod elviszlek egy körre velük.(A VW 16 szelepes, tehát valamivel jobban megy, mint a Jetta féle motor.)
hát ha az idődből kitellik, azt megköszönöm :-) Legalább valami infó, hogy érdemes-e menni :-)
Jetta: Régebben,amikor másik kocsiban gondolkotam, 2l diesel volt az alap (Passat, Octavia, ilyesmik). Aztán letettem erről, mert rá kellett ébrednem, hogy nekem nem érdemes dieselt venni... Aztán kollégám említette a Bravot...nekem bejön. Asszony inkább a nagyobb méretű (mert akkor tuti biztonságosabb, kényelmesebb :P ) kocsikat favorizálja, nála döntő szempont a színe, meg hogy mekkora a csomagtartó (meg mindig kérdezi, hogy miért akarok megint Fiatot). A döntés az enyém, így hogy látott élőben Bravot már tetszik neki is (bár szerinte inkább kisautó), bár neki inkább a Jetta jött be, mert az inkább családi autó... A Jetta fórumban valóban az volt a fő érv, hogy minek Fiat, ha lehet VW is, bár volt aki leírta, hogy a dinamika esetén nem kérdés, hogy melyik a jobb. Mostanság akarok kocsit venni, és azt 4-6 évig meg is tartanám. Tényleg nem könnyű a döntés, de valószínűleg az fog dönteni, hogy melyikből találok elöbb olyat, ami megfelel az elképzeléseknek...