Ez így van,és még így is fényképezte le,hogy hozzá ér a téglákhoz.Persze ezek után felmerülhet,hogy általában akkor mennyire kímélte meg a gazdája.A hőmérővel és a két telefonnal kissé túl műszerezett.:-) DE ettől függetlenül egy ritka fajta ez a Lorinser.Az általános állapota szerint ez az ár lehet sok,de reális is. Persze ez a két év állás sem tehetett jót neki. Neked jól működik a bálnád?
Szia! Szerintem jó nagy barom a gazdája,ha így ráteszi a téglákra.Vajon miért áll egy ilyen verda 2 éve? Jól áll neki a hőmérő a műszerfal tetején. :-D
Nekem kellett leadnom árajánlatot, remélem elfogadják. 2essel kezdődik.. kedd-szerda körül derül ki. Ha minden jól megy, belefér egy új géptető, és a sűrűrács is. Nameg az 500as fiatomra pár hátsó sárvédő, padlo elem meg ilyesmi. Sárvédőt lehet, hogy nem veszek, hanem amit anno lecseréltem, az kerül vissza. Egy helyen volt javítva, még mielőtt megvettem, alul a teleoldalnál. Most is ez van fent ideiglenesen, csak a fele lecsiszolva. Gondoltam az egészet lepucolom, kap cink-horgany kezelést, aztán lefujatom. Olcsóbban, és talán jobban is járok mint egy utángyártottal, ez legalább szépen áll a gépen.
Azért a 124-es soförülés csak kényelmesebb, de szerintema 190-esé is jó, annyira azért nem szűk a hely (bár lehet hogy egy deltás langaléta soförnek már nem mindegy)
Hát ez jó kérdés. A 124-es nagyobb, de ettől még nem jobb hobby autónak mint egy 190-es. A kupé az igen, de a limó nem. Elöl a sofőrülésből mindegyik elég kényelmes, hátul meg egyik sem igazán. Hétköznapi használati értékben biztos jobb egy 250 td, mint egy 280 benzin, vezetési élményre viszont fordítva. De nem ragozom, én azt csinálnám, hogy egy hétre autót cserélnék vele, aztán kiderül hogyan válik be.
W124-esem van.. Kb 1 hónapja megállt a fordulatszmámmérőm. Viszont néha elindul egy kicsit amit nem igazán értek, hogy mitől.. Esetleg volt valakinek hasonló hibajelensége?
Nagyon egyéni véleményem, de én a helyedben egy 124-es coupét vennék. Ha főleg hobbinak használod az autót, a coupé "egyénisége " időtálló formája és felszereltsége erre a célra a legmegfelelőbb szerintem. Azt hiszem 1,5 millió körül előbb vagy utóbb meg lehet venni egy viszonylag hibátlan példányt, és ha még egy fél milliót a csinositásra költesz, sokáig kedves utitársad lesz az autó ( Bevallom a saját vágyamat irtam le !). Ha egy találkozón meglátod a Sasa autóját, biztos neked is ez lesz a véleményed.