Szerintem egy ilyen autó nem szimfónia Malrboro-s dobozban...
saját élményeimet tudom csak megosztani max, számomra olyan mint amikor egy Boeing felszáll megfontoltan érezteti az energiát " ha kell tekintélyt parancsoló ha kell diplomatikus ha kell kegyetlen, de mondjuk én biztos nem nyomnám ki a szemét a vasnak mert van benne ... persze , hogy van. De olyan ez mint a Yedi erő akkor haszáld ha a körülmények úgy hozzák egyébb esetben teljesen hasztalan kihasználni.
Véleményem szerint, min. 2 oldala van ennek a ringes éremnek.
Az egyik:
ha lenne valami mokány benzinesem és egy garnitúra gumim, simán megraknám a ringet. Túlmelegszik...meg..fék..meg...izé...ezt mindet megkapták már ezek az autók.
Ha meg kifekszik néhány kör alatt, nem is autó:@
Szóval tökmindegy milyen, akkor is meghajtanám...legyen 201, vagy 140, vagy bármilyen más tipus a csillagosok között.
Jól mondod amikor azt írod, hogy nem vagy merci tulaj. Ha az lennél tudnád, hogy ez a tipus nem versenyzésre való. Láttál már Harley salakmotort? El tudod képzelni Talmát egy chopper nyergében a Brnói pályán? Ugye nem? Vannak bizonyos dolgok amik nem egyeztethetők össze, ert úgy áll egyik a másikhoz, mint tehénen a pisztolytáska. Perzse vannak kivételek Forma 1, DTM, ahol e márka jelesen képviselteti magát. Hiába a kivételek erősítik a szabályt.
Hogy miért kell 300 LE egy autóba ha úgysem lehet kihasználni? Erre egy anekdótával válaszolnék.
Simon Le Bon-t a Duran Duran énekesét kérdezte egy magazin riportere. "Mondja Simon, miért vesz el egy énekes egy szupermodellt?" a válasz ez volt " Mert megteheti!"
Kb. így van ez a Mercivel is, meg a többi 300 lovas géppel. Miért? Mert sosem lehet tudni!:-))
> Mi baja lenne egy 4-5000 esetleg 6000 cm3 benyás mercinek ha tesz 20 kört a ringen. Semmi.
baja eppen nem lesz, de 20 kor alatt siman gajra megy/mehet a gumi, a fekek, ez-az.
> Ha kiszámolod akkor ennyi km-tert bármikor elmész.
ha te ugy mesz kozuton, mint a hringen, akkor vagy abnormalis vagy kozuton, vagy ossze fognak torni a ringen hatulrol, olyan lassu vagy :-)
> Ha a gumikat nézzük akkor meg senki ne menjen pl Galyatetőre
a hring aszfaltja egy 'kisse' tapadosabb, mint amit a matraban talalsz (foleg, ha fellocsoljak olajjal, ahogy szoktak :-) ) egyszer nezd meg. a tempo is mas, az utcai gumik, palyas tempoban nemhogy 20, de 3-4 kor alatt tulmelegednek
"Hungaroring" témára lenne pár gondolatom amiért lehet hogy elfogjátok adatni velem a mercimet. Mi baja lenne egy 4-5000 esetleg 6000 cm3 benyás mercinek ha tesz 20 kört a ringen. Semmi. Ha kiszámolod akkor ennyi km-tert bármikor elmész. Ha a gumikat nézzük akkor meg senki ne menjen pl Galyatetőre mert akinek benne van a benzin a vérébe tuti hogy úgy megy le hogy végig sír a 4 kerék. Most lehetne igazából megmutatni hogy mi az a Merci érzés nem csak sárt dobálni átjárni egyik fórumból a másikba. Én nem vagyok olyan vaskalapos mercedes tulaj mint itt sokan mások. Az én kályhám nem versenyzésre termett és az előzésnél is meg kell gondolni mennyi helyem van lendületet venni. De tudom értékelni a barátnőm 2007 1.3-as Swift benzines mivoltát. Arról nem is beszélve ha vezethetem egy kedves barátom 18 éves Suzuki Swift GTI-ét, amivel rallyzni szokott, vagy a driftes Nissan 200sx-et amiben a turbó jótékony hatása érezhető. Akkor minek az a 300 paci a motortérbe. Közúton úgy sem lehet 130-nál gyorsabban menni azt meg tudja a 200D is. Itt lenne a lehetőség hogy mindenki akinek arra alkalmas autója van kimenjen és kipróbálja magát mit tud Ő. Mivel az autója úgy is többet tud mint amire használja. Így legalább megtapasztalnátok miért van 5db "lengőkar" oldalanként a mercinek hátúl nem pedig csak 1 vagy kettő.
Szia! Most kérdeztem a Kárpát utcát, van magyarnyelvü kezelési utasitás a 140-eshez 1600 Ft.ért, csak meg kell rendelni, másnapra ott van. Ma megyek megrendelem, neked is rendeljek ?
A válság dologban igazad van. Nem lehet tudni, hogy mi a helyes, kockáztatni vagy megtakaritani ? Valóban a bálna a sok extra miatt sokkal komplikáltabb mint a 124-es ( főleg a diesel ), de az itt megszólaló immáron 5 bálna tulajdonos irásai nem igazolják a népitéletben olvasható horror történeteket a bálnák megbizhatatlanságáról. Nekem a klimán (szellőzés ) kivül ( + egy trafó), más meghibásodás motorikusan nem volt ( magyar üzembehelyezés 340 000 km ). Futómű, kipufogó, fényezés, ez minden öreg autón előfordúló dolgok és elhatározás kérdése mennyire viszed túlzásba a "gyári" állapotot.
Köszönöm a javaslatodat, de pillanatnyilag úgy érzem, a bálna túl sokba lenne nekem. Alapvetően idén a válság alatt nem is akartam kocsit cserélni, az ismerősöm javaslatára kezdtem ezt megfontolni, mivel az ő kocsiját többé kevésbé ismerem. Mivel nem lenne sokat használva talán a fogyasztás még nem anniyra számítana persze bizonyo skeretek között, de az egyébb fentartási költségei annál inkább!
A bálna nagyon tetszene, de félek 1-2 év alatt akár a vétel árának többszöröse is rámenne, és szerintem olyan szerelőm sincs aki ezt szivessen elvállalná. Komolyabb szakszervízbe meg több mint költséges elhordani! Ha belegondolok még a 190-esemre is volt bőven mit költenem, félek - amilyen szerencsém van- a bálnára hosszú évekig kellene költenem, mire igazán, számomra is tip-top lehetne!
Kicsit " hazabeszélek", amikor azt ajánlom, hogy vegyél egy bálnát! Árban majdnem a 124-es kürűl van, fenntartása éves szinten üzemanyag nélkül kb.a duplája a 124-es fenntartásának. A bálnában a hely nagyon nagy, a rugózás ( menetkonfort ) hosszú utakon minden más autónál jobb az autó úszik a sima úton, messze jobb benne utazni mint a tágas egyterűekben.