Én nem mondtam hogy nem lehet, hanem hogy nem élvezetes, és amúgy meg azt a kanyart amit a 26ossal 60al is épphogy, azt az Eldoradoval 100 környékén veszem. Az a futómű baromi kényelmes, de még csak mérsékelten sem sportos. A bálnáé klasszisokkal jobb kanyarsebesség szempontjából, ha S-klasseban gondolkodunk... szépen látszik a képen is hogy mennyire dől és emeli a kereket...
Kinek nem inge.... Ezek szerint te magadra ismertél? Ha így beszélnek az igazi mercisek akkor én rossz helyen vagyok. Köszönöm hogy felnyitottad a szemem. További szép napot mindenkinek!
Tudom, nálam is :D Attól voltak a lila fotok, hogy a peremén lovagoltam :D Most már talán menne, régen próbáltam, akkor még egy 20-assal nagyobb darab voltam. :) TT roadster-t vezettél már? Ne is próbáld, qrwa szűk, van rólam pár nem publikus fotó, ahogy befűztem magam :D
Lehet hogy tök felesleges a vita de akkor pár hónapja is tök felesleges volt az a partizán akció pár emberkétől aki felvette a kesztyűt és átment a Suzukisokhoz észt osztani. Most hogy jött ez a felkérés, nekik kellene bizonyítani a gyakorlatban, amit eddig elméletben tettek. Tessék menni a ringre és ott nyomni a gázt, ha már a billentyűt nyomogatták a Suzukisokkal vitázva!
Szerintem,1 Mercedesnek,nem kell semmit sem bizonyítania!!! Lehet az öreg,vagy fiatal,diesel,vagy benzines ,ezek az autók már bizonyítottak!!! Meg még fognak is! ;-) Jó árunak,nem kell reklám! Bizonyitási kényszere,mindig az ilyen kis szir-sz@r autósoknak van,akik valamilyen furcsa komplexusokkal küzdenek! (még sajnálni se tudom őket) Egy olyan sz@r sohasem lesz 25 vagy több éves,soha nem lesz luxusautó stb-stb... Ennyi! :))))
A gumin kívül biztos nem lenne baja, de sok értelmét nem látom. Ha élvezkedni akarok, el szoktam menni gokartozni, azt lehet csúsztatni a kanyarban, és hangja is van, ráadásul a 30 is száguldásnak tűnik benne :) Egyébként erre a Suzuki is teljesen alkalmatlan, sportolásra, élvezkedni kizárólag hátsókerekes autót tudok elképzelni. Télen kétszer próbáltam játszani a bálna hátuljával, de amikor megindulna, azonnal elveszi a gázt az elektronika, úgyhogy fel is adtam. Hogy minek a 300 ló? Hát hogy ne kelljen gondolkozni, hol tudok előzni. Na meg a tudat :) Minden szabályt nem lehet betartani, de amíg például egy Suzukival már nagyon ön-, és közveszélyes egy 120-as tempójú országutas menet, addig egy bálnával lomha sétagalopp, azzal a tudattal, hogy 2x ekkora sebességnél is hiányozna még 1500rpm a piros mezőig, és hogy én nagyobb valószínűséggel ki tudnék kerülni egy őzet. Ha adrtenalinra vágyok, akkor ott a "bandzsadzsamping", hullámvasút, tuba riding, műrepülés, bobpálya, gokart, ésatöbbi, én az autóban inkább a nyugalmat keresem.