Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HardcoreTerror Creative Commons License 2015.07.03 0 0 51138

Jesszus, Te miről beszélsz??

 

Vázoltam egy történetet nagyvonalakban (több részlete sem írtam ide, mivel a megkeresésem szempontjából tökéletesen irreleváns..), kiemelve, hogy évek óta oda járok, nem lep meg semmi, és csak azért hagyom ott őket, mert a sok szarságuk mellett az egyetlen rendes fazon is elmegy onnan.

 

Mindebből, és ebből a szabályos szabadrablásból Neked az ajánlaton való megsértődés "jön le"..

 

Rendkívül konstruktív..

 

Előzmény: TraguAre (51136)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 51137

Nézd, a jó munkát meg kell fizetni és nem ajánlat alapján, hanem azután ítéljük meg a helyet ahogy dolgoznak. Olcsó ajánlatra ha kapsz egy nagyobb számlát mert "hopp, ezt nem lehetett látni, de ez is rossz volt" szerintem szomorúbb leszel mint egy vastag ajánlatra ha kapsz egy szerényebb számlát, mert "ezeket nem kellet cserélni mert nem volt baja".
...és Doniék ez utóbbiak...

Előzmény: HardcoreTerror (51135)
TraguAre Creative Commons License 2015.07.02 0 0 51136

Sose értettem, miért kell megsértődni egy árajánlaton...

Előzmény: HardcoreTerror (51135)
HardcoreTerror Creative Commons License 2015.07.02 0 0 51135

Köszi, igen, őket ismerem. Járni még nem jártam náluk, ajánlatot kértem.

 

Ezeket találtam még:

 

http://www.pelangi.hu/

http://www.viaautoszerviz.hu/

http://autodivus.hu/

 

Ezekkel kapcsolatban van valami tapasztalat?

 

Eddig Menteséket preferáltam, de nem volt felhőtlen a kapcsolat, továbbá fő kontakt/szervíztanácsadó elment, így mást keresek hosszútávra.

Mentesékről csak annyit, hogy az ominózus klíma-kompresszorra 290+ÁFA ajánlatot adtak egy törzsvendégnek és most tartok 140 bruttónál munkadíjjal+klímatöltéssel..

 

Köszönöm tanácsaitokat.

 

 

Előzmény: Octi19 (51134)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.01 0 0 51134

Menteséket tudtam volna ajánlani... nem tudom, hogy mért estek ki, de akkor ha nem ragaszkodsz a márkaszervizhez és elvárod a legalább olyan színvonalat akkor marad Doni. http://skoda-service.hu/

Előzmény: HardcoreTerror (51133)
HardcoreTerror Creative Commons License 2015.07.01 0 0 51133

Szevasztok,

 

Superb II (2009-es, 3.6, V6, 4x4, DSG) általános és komolyabb szervizeléséhez mely budapesti cégeket ajánljátok?

 

(M5, Ferihegy, Schiller, Mentes és társai kiestek)

 

Most pl. egy vlsz klíma komresszor csere merülne fel.

 

Segítő tanácsaitokat köszönöm.

superbfanatic Creative Commons License 2015.06.22 0 0 51132

:))

Előzmény: gsis (51131)
gsis Creative Commons License 2015.06.16 0 0 51131

Ezt az " udvari fotósod " készítette a kocsidról ?  Drágán dolgozhat...

Előzmény: superbfanatic (51130)
superbfanatic Creative Commons License 2015.06.16 0 0 51130

Üdv!

Nekem gombokért jött ki az utólagos krómcsík. Igaz nem a műanyagon van , hanem az alatt közvetlenül, a fényezésre ragasztva. 8 éve bírja a napot és a mosást.

Előzmény: vm69 (51126)
kismoszatka Creative Commons License 2015.06.14 0 0 51129

Sziasztok

 

Skoda Superb I-hez keresnék vízlehúzót. Mind a 4 ablakhoz, jó állapotban lévőt! Mindegy, hogy sima vagy króm. 

Jó állapotú bontott is érdekel. Valakinek esetleg? Vagy infó, hogy hol tudnám beszerezni?

 

KÖszi

TraguAre Creative Commons License 2015.06.13 0 0 51128

2in1: a markaszervizt kell kiramolni :)

Előzmény: stevie-13 (51127)
stevie-13 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 51127

tudja-e valaki,hogy hol tudnák beszerezni 2003 -as évjárató Superb-hez hátsó lökhárító krómdíszlécet ?

 

 

Két lépés kell hozzá:

 

1) rabolj ki egy bankot

2) ezután rendeld meg az alkatrészt a márkaszervizben

 

Elvileg bontóban is lehet, de ez csak elvi lehetőség, alighanem.

Előzmény: vm69 (51126)
vm69 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 51126

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék,esetleg tudja-e valaki,hogy hol tudnák beszerezni 2003 -as évjárató Superb-hez hátsó lökhárító krómdíszlécet ?

 

 

stevie-13 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 51125

Igazad lehet, de azért ezt nem értem, és nem azért mert stupid vagyok. A szervizkönyv végig vezetve van, csak egy olajcserés bejegyzés nem márkaszervizes. Ez valóban problémát okozhat egy olyan esetben, ahol a gyár már elismerte a hibát?

 

 

Ellentétben mondjuk a Toyotával, a Volkswagen nem ismer el semmilyen hibát nyilvánosan. Nincs hangos (a médiában is közzétett) visszahívás. Nincs hiba. Soha nem is volt :-|

 

Az autókra (mint minden más hasonló műszaki cikkre) 1 év jótállást + 1 év szavatosságot ír elő a törvény. Az autógyárak ennél többet szoktak bevállalni, M.o-n tipikus a 2 év jótállás, de a PoHu néha más konstrukciókat is kínál. (Ez egyszerű marketing eszköz, elsősorban a flottás értékesítés élénkítésére.) Viszont amikor ennek az időszaknak vége, akkor a gyártói felelősség jogi értelemben megszűnik. Ami a jótállási + szavatossági időszakon kívül történik, ahhoz a gyárnak/importőrnek semmi köze. Ilyenkor jön az, hogy a szerviz/importőr/gyártó (vagy ezek tetszőleges kombinációja) adHAT "méltányosságból" valamiféle kedvezményt a javításra. De semmi nem kötelezi erre.

 

Minden garanciális teljesítés alapvető feltétele, hogy az autó megkapja a gyárilag előírt karbantartást. Ez hosszú történet, de a gyárilag előírt karbantartást - az EU minden törekvése ellenére, lásd Block Exemption - kizárólag a márkaszerviz tudja megadni. Ha az autó nem kapta meg a gyárilag előírt karbantartást és a hibajelenség összefüggésbe hozható a karbantartás hiányával, akkor buktad a garanciális ügyintézést.

 

Ha az olajcserét nem márkaszerviz végezte el, és neked motorikus problémád van, akkor nagyjából a vesztes oldalon állsz :-(

 

Azért nincs minden veszve: a "méltányosság" fogalma az esetedre is vonatkozik. Ha a kereskedés látja benned a potenciális ügyfelet, akkor lemondhat legalábbis a saját árréséről, de néha az importőrt is meg tudja győzni hasonlóról. Ilyenkor előállhat a költségmegosztás esete. Tehát mondjuk csak a hivatalos árajánlat felét fizeted ki. Erre talán nem is rosszak az esélyeid: az autó értékes, viszonylag fiatal (azaz potenciálisan vonzó kuncsaft vagy a későbbiekben), és - ha jól értem - te magad márkaszervizbe hordtad az autót karbantartásra.

 

Ha az egyik márkaszerviz negatívan reagál, érdemes megpróbálni egy másiknál is. A méltányossági igények kezelése teljességgel szubjektív.

 

Előzmény: Quetzalcoatlus (51124)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2015.06.04 0 0 51124

Igazad lehet, de azért ezt nem értem, és nem azért mert stupid vagyok. A szervizkönyv végig vezetve van, csak egy olajcserés bejegyzés nem márkaszervizes.

Ez valóban problémát okozhat egy olyan esetben, ahol a gyár már elismerte a hibát? Esetleg tudnál nekem egy "szervizakció" / gyári közlemény számot (nem tudom, hogy mi a helyes kifejezés erre) mondani?

Előzmény: 409 (51120)
yotti Creative Commons License 2015.06.04 0 0 51123

1.9 pd.

Előzmény: yotti (51122)
yotti Creative Commons License 2015.06.04 0 0 51122

Sziasztok.

Az a helyzet,hogy az utóbbi tíz napban 1 liter hűtővizet kellett után töltenem,folyást-csepegést nem találtam(de ettől függetlenül lehet,hogy valahol szivárog) .Olajszint nem emelkedik.Létezik,hogy hengerfejes lett a motor?

superbfanatic Creative Commons License 2015.06.03 0 0 51121

Üdv!

Köszi az infót!

Lehet , hogy tudathasadáson megyek keresztül, de úgy érzem a következő autóm egy Mazda 6 lesz . :(

Előzmény: 409 (51113)
409 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51120

 

 Elvileg nem volna szabad ezért kizárni, de hát ez hungarisztán....... ):-((

Előzmény: Quetzalcoatlus (51114)
qualiped2007 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51119

Akkor ott jobb a PR management. Így kell megmagyarázni, hogy a szar, az tulajdonképpen hasznos a vevőnek. Aki ezt el is hiszi simán. De egy szaki csak röhögni tud az ilyen magyarázatokon.. Épp most akarok egy új Corsát venni az asszonynak. Most kérjek egy teljes dugattyúméret adatlistát? Nem hinném, hogy ez életszerű lenne. Azt hiszem körberöhögnének.. :D

Előzmény: stevie-13 (51118)
stevie-13 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51118

az Opelnél 409 elmondása szerint rácuppantak a cerkára emiatt

 

 

Az Igazság ugyan odaát van :-) de az Opel az Ecotec motorokat kommunikációval gyógyította. Az volt a hivatalos PR szlogen, hogy az Ecotec motoroknál az olajfogyás normális és tervezett folyamat ("nem bug, hanem feature"), mert a dugattyúgyűrűk kisebb feszítése kíméli a hengerfalat, kevésbé kopik a motor, nagyobb lesz az elérhető futásteljesítmény.

Előzmény: qualiped2007 (51116)
stevie-13 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51117

Mindenesetre ezt álmomban sem gondoltam, hogy a VAG autóinál, ilyen spórolásos, idióta tervezői hiba előfordulhat, úgy, hogy már az Opelnél 409 elmondása szerint rácuppantak a cerkára emiatt.

 

 

A VAG motorjaival meglehetősen súlyos problémák vannak már jó ideje. Az 1.2 HTP, az 1.6 FSI, a 2.0 PD, az 1.2 TSI, az 1.4 TSI egyes évjáratai kifejezetten problémás motorok, de egyes DSG-váltókról is sok horror sztorit mesélnek. A minisztériumi 2.0 TFSI-vel szerelt Superbjeivel is sok és komoly probléma adódott, de azokat az autókat mondjuk hajtják is.

 

Az 1.8 TSI motorok gondjai is ismertek, de nem annyira feltűnőek, mert maga a motor eleve ritka.

 

Előzmény: qualiped2007 (51116)
qualiped2007 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51116

Csak reménykedni tudok abban, hogy talán igazad van. Mindenesetre ezt álmomban sem gondoltam, hogy a VAG autóinál, ilyen spórolásos, idióta tervezői hiba előfordulhat, úgy, hogy már az Opelnél 409 elmondása szerint rácuppantak a cerkára emiatt. Csak azt nem tudom, hogy kicsiny hazánkban, ahol a népesség nagy részének orgazmusa van, ha a Volkswagen márkanevet meghallja, és valljuk meg az autós szakújságírók is ezt szajkózzák, hogyan fordulhat elő ilyesmi. És akkor még szót sem ejtettünk az Audikról.. És nem, nem korrigáljuk a hibát, csak ha az ügyfél ezerrel reklamál..Az eszem megáll..

Mindenesetre úgy döntöttem, élvezem még az autót, majd foglalkozunk a problémával, ha jelentkezik.. (dugjuk a fejünket a homokba effektus.. :D )

doc

Előzmény: YellowGT (51115)
YellowGT Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51115

Ahogy látom a mi autóink (szinte napra pontosan) egykorúak. :)  Lehet szerencsénk volt és ez a széria még jobban össze voltak rakva... :D

Külföldi fórumokat is olvastam ez ügyben és ott már 40-50 ezret futott 1.8-asoknál is előjött a magas olajfogyasztás.

Olyat viszont nem nagyon olvastam ,hogy 150 ezernél-nél kezdte volna "enni" az olajat.

Aki tud angolul,annak érdemes beleolvasni például az indiai fórumba....

Előzmény: qualiped2007 (51108)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2015.06.02 0 0 51114

Köszönöm a válaszod! Akkor lehet, hogy ott fog elhasalni a történet, hogy az előző tulaj a garancia lejárta után egy sima olajcserét nem a márkaszervizben végeztetett, hanem egy független szervizben? Ez befolyásolhatja a dolgot?

Előzmény: 409 (51112)
409 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 51113

A vezérlése sok városi használat esetén nem bírja ki a 210ezret, de legalább többnyire megússza a motor a himbák törésével.

A Magasnyomású pumpa (CP4.1) sajnos egy időzített bomba, nem biztosítja semmi benne az emelőgörgő helyzetét, ami így el tud fordulni 90°-ot. Mire kiderül, meghalt az egész befecskendező rendszer. Ez nagyjából 1millió ft-ot jelent. A legtöbbnél sosem fordul elő, de van ügyfelünk, akinek már kétszer. Az első még garancia időben volt, de a másodiknál nem volt őszinte a mosolya.

Az elektromos EGR mechanikájába bejut a kipugáz és az egészet szétrágja.

Aztán ott a hírhedt olajpumpa meghajtó, bár ezekben már egy javított változat van, valamivel tovább bírják. (erre van hazai átalakító megoldás)

Előzmény: superbfanatic (51111)
409 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 51112

2011 májusban adták ki erre a motorra a hibás helyett (06H 107 065 CP) a javított változatú dugattyút (06H 107 065 DF), amit hajtókarral (06J 198 401 H) együtt kell cserélni.

Lejárt garancia esetén akkor lehet érvényesíteni a szavatosságot, ha a motor még nem volt megbontva és végig márkaszervizben volt szervizelve az autó. Sajnos megpróbálják letagadni, de ütni kell a vasat, esetleg közvetlenül a PoHu-hoz fordulni.

Előzmény: Quetzalcoatlus (51110)
superbfanatic Creative Commons License 2015.06.01 0 0 51111

Üdv!

A 2.0 CR-s motoroknak tudsz valami hibáiról?

Előzmény: 409 (51105)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2015.06.01 0 0 51110

Tiszteletem! Erről tudnál nekem esetleg bővebben felvilágosítást adni? Ugyanis az én 2010-es 1.8 TSI-m (CDAA) közel két liter olajat fogyaszt ezer kilométerenként.

A Skoda szerviz természetesen megjavítaná, de csak akkor, ha én fizetem a költségeket. Kompenzációtól mereven elzárkóznak.

Előzmény: 409 (51105)
kisqKta Creative Commons License 2015.06.01 0 0 51109

Szia

Igen lesz, ha addig megszeretnéd nézni, hogy ne legyen zsákbamacska, akkor szólj és megszervezzük.

Üdv

qKta

Előzmény: SzaLev (51095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!