Szerintem,1 Mercedesnek,nem kell semmit sem bizonyítania!!! Lehet az öreg,vagy fiatal,diesel,vagy benzines ,ezek az autók már bizonyítottak!!! Meg még fognak is! ;-) Jó árunak,nem kell reklám! Bizonyitási kényszere,mindig az ilyen kis szir-sz@r autósoknak van,akik valamilyen furcsa komplexusokkal küzdenek! (még sajnálni se tudom őket) Egy olyan sz@r sohasem lesz 25 vagy több éves,soha nem lesz luxusautó stb-stb... Ennyi! :))))
A gumin kívül biztos nem lenne baja, de sok értelmét nem látom. Ha élvezkedni akarok, el szoktam menni gokartozni, azt lehet csúsztatni a kanyarban, és hangja is van, ráadásul a 30 is száguldásnak tűnik benne :) Egyébként erre a Suzuki is teljesen alkalmatlan, sportolásra, élvezkedni kizárólag hátsókerekes autót tudok elképzelni. Télen kétszer próbáltam játszani a bálna hátuljával, de amikor megindulna, azonnal elveszi a gázt az elektronika, úgyhogy fel is adtam. Hogy minek a 300 ló? Hát hogy ne kelljen gondolkozni, hol tudok előzni. Na meg a tudat :) Minden szabályt nem lehet betartani, de amíg például egy Suzukival már nagyon ön-, és közveszélyes egy 120-as tempójú országutas menet, addig egy bálnával lomha sétagalopp, azzal a tudattal, hogy 2x ekkora sebességnél is hiányozna még 1500rpm a piros mezőig, és hogy én nagyobb valószínűséggel ki tudnék kerülni egy őzet. Ha adrtenalinra vágyok, akkor ott a "bandzsadzsamping", hullámvasút, tuba riding, műrepülés, bobpálya, gokart, ésatöbbi, én az autóban inkább a nyugalmat keresem.
De nem az egyenesekben hanem a kanyarokban tudod ezt a extrém kopást produkálni. Azt meg nem hiszem ha valaki beesik az utcáról a ringre akkor olyan kanyarsebessége lesz mint a profiknak.
Pedig teljesen igaza van. A ringen pár kör alatt egészen egzotikus kopásmintákat lehet összeszedni bármilyen utcai gumira, és kopik is mint a hétszentség. Sokkal durávbb az aszfalt, és nagyon sokkal durvább az igénybevétel is, aminek kiteszed. UGyanúgy tönkretehetnéd persze közúton is, csak közúton esélyed sincsen ilyen igénybevételnek kitenni a gumidat, mert nincsenek meg a peremfeltételek hozzá.
Feladom. Nem vagyok híve a szélmalom harcnak. Nyertél. És ezen infók alapján évente cserélek nyárigumit mivel ha nem megy el 20 kört a ringen akkor hogy menne el egy nyárnál többet. Köszönöm ezt a sok tudást mit a fejembe vertél.
nezd, az egesz attol fugg, h hogyan mesz. ha tolod neki, ha a kanyarban nem 40-nel szuttyogsz, ha a celegyenesben padlogazrol ugrasz at a fekre, akkor bizony egy utcai guminak az altalad emlitett 20 kor alatt vege (annyi se kell hozza)
Jó pár éve egy Citroen Xantia 1.9 turbo D-el mentem a ringen. Nem teszt autó volt hanem a fateré és ő is ott volt. Nem kopott el a gumi és semmi baja nem lett az autónak. Akkor most a Cintroen jobb autó mint a Mercedes? Sőt vagy 8 éve pedig olyan Fuvosz rendezvényen voltam ahol platós teherautókkal körözgettek és azoknak se lett semmi baja. Ennyire nem nebáncs virág a merci! Azt meg ne mondja senki nekem hogy betartja a sebességhatárokat. Meg télen nem csapatja meg a farát mikor leesik a hó. Nem Skoda 120 ez hogy ha meghajtod akkor lehet levenni a HF-et és megnézni melyik szelep adta meg magát. Eddig senkinek nem tünt fel hogy adott kanyarban miért fékez az előttünk lévő amibe mi simán elfordulunk? Miért nincs Mercedes a Drift versenyeken? Ha 3-4 kör alatt túlmelegedik a ringen akkor hogy éli túl a nyári dugót?