Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szpinya 77 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121027
Méghogy 26-al ne lehet kanyarodni....Piha.......
GeryV8 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121026

tökölön is necces volt, pedig az nem gokart....;)


nemsokára kész az új vas.

Előzmény: Hooshee (121024)
Don Cuba Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121025
Szerintem tök feleslegessen vitáztok!

Szerintem,1 Mercedesnek,nem kell semmit sem bizonyítania!!!
Lehet az öreg,vagy fiatal,diesel,vagy benzines ,ezek az autók már bizonyítottak!!!
Meg még fognak is! ;-)
Jó árunak,nem kell reklám!
Bizonyitási kényszere,mindig az ilyen kis szir-sz@r autósoknak van,akik valamilyen furcsa komplexusokkal küzdenek! (még sajnálni se tudom őket)
Egy olyan sz@r sohasem lesz 25 vagy több éves,soha nem lesz luxusautó stb-stb...
Ennyi! :))))

Ja,bocs... Jó napot Urak!
Hooshee Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121024
A gokartnál nálam az a probléma hogy beleférjek a székbe :)
Előzmény: s500 (121022)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121023
> Egyébként erre a Suzuki is teljesen alkalmatlan, sportolásra, élvezkedni kizárólag hátsókerekes autót tudok elképzelni.

ebben nem ertunk egyet.
haverom opel asztmajaval igen jokat lehet menni :-)

http://www.myvideo.de/watch/6158137/RCN_21_03_09
Előzmény: s500 (121020)
s500 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121022
Ezek szerint, nem csak nekem szokott lila lenni a seggem gokart után :D
Előzmény: Hooshee (120986)
s.classe Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121021

Oh drága uram a technika csodájába nem kontárkodnék bele mert lelkük van!!! :D

és hátatfordítana nekem

 

"Az autó te vagy ,te vagy az autó"

Előzmény: Calver_ (121016)
s500 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121020
A gumin kívül biztos nem lenne baja, de sok értelmét nem látom.
Ha élvezkedni akarok, el szoktam menni gokartozni, azt lehet csúsztatni a kanyarban, és hangja is van, ráadásul a 30 is száguldásnak tűnik benne :)
Egyébként erre a Suzuki is teljesen alkalmatlan, sportolásra, élvezkedni kizárólag hátsókerekes autót tudok elképzelni.
Télen kétszer próbáltam játszani a bálna hátuljával, de amikor megindulna, azonnal elveszi a gázt az elektronika, úgyhogy fel is adtam.
Hogy minek a 300 ló?
Hát hogy ne kelljen gondolkozni, hol tudok előzni. Na meg a tudat :)
Minden szabályt nem lehet betartani, de amíg például egy Suzukival már nagyon ön-, és közveszélyes egy 120-as tempójú országutas menet, addig egy bálnával lomha sétagalopp, azzal a tudattal, hogy 2x ekkora sebességnél is hiányozna még 1500rpm a piros mezőig, és hogy én nagyobb valószínűséggel ki tudnék kerülni egy őzet.
Ha adrtenalinra vágyok, akkor ott a "bandzsadzsamping", hullámvasút, tuba riding, műrepülés, bobpálya, gokart, ésatöbbi, én az autóban inkább a nyugalmat keresem.
Előzmény: glazier (121000)
s.classe Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121019

Oh Senor no problemo porfavor :D

élni tudni kell :P

láttam egy bazi jó videót 126 okról hátborzongató aszem 4  volt külömböző tulajdonságokkal mind... és csak mentek csak mentek... :D

Előzmény: glazier (121013)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121018
Ez már ovodás szintű válasz lett. Csakazértis az én apukám a gazdagabb :-P
Előzmény: Calver_ (121011)
Rudolf diesel Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121017

Ja ..kiveszem a biztit, mi?

 

Jólvanakkor! :D nagyvagy!!

Előzmény: Calver_ (121015)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121016
kibaszott mazlista van, te vagy az elso a vilagon, akinek soha el nem romlo abs-e van :-)
Előzmény: s.classe (121014)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121015
> És hogyan?

autofuggo

> Mert nekem csillag van az autómon...de kapcsoló nincs.

gondolkozz picit, hatha rajossz :-)
Előzmény: Rudolf diesel (121012)
s.classe Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121014

enyíímbe nem lehet kilőni az abs-t :D

Előzmény: Calver_ (121011)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121013
:-D Én is ismerek egy emberkét akinek w126 560SEL van és soha nem fog elrohadni a hátsó kerékjárata. :-D
Előzmény: s.classe (121010)
Rudolf diesel Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121012

És hogyan?

Mert nekem csillag van az autómon...de kapcsoló nincs.

Előzmény: Calver_ (121011)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121011
kikapcsolom az abs-t
Előzmény: glazier (121009)
s.classe Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121010

Nem is kell ring-re menni én itt kinézek a kertből és az őrült szomszéd épp a mustang-járól vagy 5mm gumit zabált le itt az utcában....1 perc alatt

beszarok az emberen ez valami fanatikus lehet de jofej néha forralborozgatunk

glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121009
ABS-es autóval azt hogy csinálod? Muti már meg!
Előzmény: Calver_ (121007)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121008
De nem az egyenesekben hanem a kanyarokban tudod ezt a extrém kopást produkálni. Azt meg nem hiszem ha valaki beesik az utcáról a ringre akkor olyan kanyarsebessége lesz mint a profiknak.
Előzmény: Hooshee (121006)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121007
arrol nem is beszelve, hogy 1 (egy!) rossz fekezessel el lehet kuldeni haza egy gumit :-)
Előzmény: Hooshee (121006)
Hooshee Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121006
Pedig teljesen igaza van. A ringen pár kör alatt egészen egzotikus kopásmintákat lehet összeszedni bármilyen utcai gumira, és kopik is mint a hétszentség. Sokkal durávbb az aszfalt, és nagyon sokkal durvább az igénybevétel is, aminek kiteszed. UGyanúgy tönkretehetnéd persze közúton is, csak közúton esélyed sincsen ilyen igénybevételnek kitenni a gumidat, mert nincsenek meg a peremfeltételek hozzá.
Előzmény: glazier (121004)
Rudolf diesel Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121005
:D
Előzmény: glazier (121004)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121004
Feladom. Nem vagyok híve a szélmalom harcnak.
Nyertél.
És ezen infók alapján évente cserélek nyárigumit mivel ha nem megy el 20 kört a ringen akkor hogy menne el egy nyárnál többet.
Köszönöm ezt a sok tudást mit a fejembe vertél.
Előzmény: Calver_ (121003)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121003
a hoban is rohadtul kopik a gumi :-)

nezd, az egesz attol fugg, h hogyan mesz. ha tolod neki, ha a kanyarban nem 40-nel szuttyogsz, ha a celegyenesben padlogazrol ugrasz at a fekre, akkor bizony egy utcai guminak az altalad emlitett 20 kor alatt vege (annyi se kell hozza)
Előzmény: glazier (121002)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121002
Igazad van ezt mellé néztem. :-)
Előzmény: Calver_ (121001)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121001
> Ha 3-4 kör alatt túlmelegedik a ringen akkor hogy éli túl a nyári dugót?

hat a dugoban borzasztoan melegszik a fek :-))))))
Előzmény: glazier (121000)
glazier Creative Commons License 2009.03.23 0 0 121000
Jó pár éve egy Citroen Xantia 1.9 turbo D-el mentem a ringen. Nem teszt autó volt hanem a fateré és ő is ott volt. Nem kopott el a gumi és semmi baja nem lett az autónak. Akkor most a Cintroen jobb autó mint a Mercedes? Sőt vagy 8 éve pedig olyan Fuvosz rendezvényen voltam ahol platós teherautókkal körözgettek és azoknak se lett semmi baja. Ennyire nem nebáncs virág a merci!
Azt meg ne mondja senki nekem hogy betartja a sebességhatárokat. Meg télen nem csapatja meg a farát mikor leesik a hó. Nem Skoda 120 ez hogy ha meghajtod akkor lehet levenni a HF-et és megnézni melyik szelep adta meg magát.
Eddig senkinek nem tünt fel hogy adott kanyarban miért fékez az előttünk lévő amibe mi simán elfordulunk?
Miért nincs Mercedes a Drift versenyeken?
Ha 3-4 kör alatt túlmelegedik a ringen akkor hogy éli túl a nyári dugót?

Előzmény: Calver_ (120972)
Calver_ Creative Commons License 2009.03.23 0 0 120999
jol mondod. ezert voltam en is, es nem azert h 'szetbasszak masokat' :-)
Előzmény: szpinya 77 (120995)
Rudolf diesel Creative Commons License 2009.03.23 0 0 120998
Látom, van olyan aki érti, hogy mire gondolok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!