Ez komoly? Időjárástól függően úgy néz ki, csütörtökön, rosszabb esetben pénteken 1-ig dolgom van pilisvörösváron, az a szomszéd falu :) Utána ott össze is futhatunk :) Nem mentettem el a számodat.
'98-as ML320-on lehet a hátsófutóművőn dőlésszöget állítani? A tünet: mindkét hátsó gumi külső fele gyorsan kopik! (20"-os gumiknál kicsit húzós pénzek) Állítolag a szilentek jók! (?) Vagy utánfutást kell ilyenkor állíttatni??
(vagy lehet szimplán csak törve volt hátulról,és azért ilyen,én nem mentem alá,de lökös+a hátulja már volt fényezve,azt láttam!)
Hevert ott valami a flaszteren, majd meglesem mi is az. Pilisjászfalun voltam, nem merci bontó, vegyes. Nameg egy rakás ... de néha azért akad kincs :)
Párszor voltam kint a ringen, ( ezt akkor le is írtam ide) mert a szomszédban van, és kaptam meghívót 2 kereskedőtől is a nyíltnapokra. E és C osztályokat sikerült kipróbálni mindenféle motorral. A leghúzósabb nyilván az E63 AMG volt, amit azért nem bíztak földi halandóra, utasként vittek végig 3-4 körön keresztül hozzáértő sofőrrel.
A lényeg, hogy kisebb motorok esetén tényleg a padlógáz--fék üzemmód működik, a 320 cdi már odafigyelést igényel a kanyarból kikeveredés terén.
Az E63 AMG pedig szinte versenyautóként fogyasztotta a pályát, a pálya meg a gumijait. Sokan sikítozva szálltak ki előttem az AMG-ből, hogy hú b+ ez hogy megy milyen kanyarsebességre képes...stb. Megy rendesen szó se róla, én mondjuk nem fakadtam sírva:-))))))
Szerintem menjünk le Kecskemétre a gokartpályára gokartokkal, és hívjunk meg pár Suzukist.
Ja! A telefont sajnos ott kellett hagynom, egy S600-ban, mert 450mhzes.. mint utóbb s500 ezt segített kideríteni. Pedig örültem volna.. no nembaj. Az üléshez a kábelköteget (nem kicsi) a héten kibányászom, elvileg jön vespatibi segíteni, aztán akkor lehet építeni.. először a 2ülésből egyet (ez elég nehéz lesz) aztán majd a kábeleket be a kocsiba.. ez a másik szopós lesz... :D
Ma tök jó kedvem van nem is lehet tönkre tenni végre nem csinálok semmit se ... :D
Attila a Hunok vezére egyszer régen mielött csatába vitte volna a seregét ...összehívta alvezérit a gyönyörűszép jurtába ( amibe egyszer én is tuti eltöltök egy hetet :D..)
...és igy szólt barátaim, harcostársaim holnap nagy útra megyünk uj birodalmakat hóditunk meg csatákat vívunk az ellenséggel... lesz aki nem tér vissza ugyhogy használjátok ki a pillanat örömét és vigyétek az asszonyaitok a boldogság szigetére ... mert ha jól meg van csinálva a nő akkor begerjed... De ha nem akkor fellázad! :)
...egy bálna szíve pont fordítva ketyeg :D
najólvan üljle fiam megártott a forraltbor... de meg ám :)))
Amit írtál az valszeg helyes, és igazad is van. A 140-es kanyarodási tulajdonságairól nem tudok véleményt mondani, mert sosem broad side-oltam még vele( majd elkérem zsigától és kipróbálom :)))))))) ). Az hogy kinek mi az élvezetes az meg nagyon relatív dolog, volt olyan kanyar amelyikben két kézzel szorítottam a kormányt és majdnem kiestem az ülésből a kocsi sodródott nekem meg egy zabszemet nem lehetett volna fölnyomni a s......-be, de így utólag belegondolva baromira élveztem a dolgot, ahogy a nagy test küzd a gravitáció és a centripetális gyorsulással szemben. Ez a vezetési stílus természetesen nem való a 26-oshoz, de néha jólesik bolondozni egy kicsit. Mert aki "csak" azért vesz egy öreg mercit , hogy nézegesse és csak 50-el krúzoljon vele az járjon múzeumba bámészkodni meg álmodozni.