Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dreamer Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26943
Akkor azok szar radiok voltak. Kenwood, JVC, LG nekem mind direktben van, emiatt meg egyszer sem merult le az akku (csak ha bekacsolva hagytam).

Dreamer
Előzmény: 1TARESZ1 (26942)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26942

Az uj rádiók, pláne a mai rádiók elég nagy áramat vesznek fel ha egyre van kötve a gyujtás féle áram elláttás és a állandó áram, tapasztalatból mondom nem tudtuk mi szívja le aksit autó hetente nem idnult a rádiót gyujtásra téve ez megszűnt mielőtt valaki ALPINE rádió volt egy ilyen és egy Kenwood mindkettő így viselkedett!

 

Felicián még nincs olyan kulcsszekrény hogy benthagyott kulcsnál recsgjen a hang... Csak gyujtásra megy "sajnos"

Előzmény: nagydajab (26941)
nagydajab Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26941

Ha a tó partján ülsz pecázz és ne rádiozz! Xd Amúgy nekem még minden autómban szólt tovább a rádió ha kivettm a kulcsot.

Előzmény: gdzsozy (26940)
gdzsozy Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26940

Láttam már egy két beszerelt szórakoztató zajforrást autóban de szerintem az amikor csak úgy szól a rádió ha gyújtást adsz rá, egy nagy hülyeség.

érdekes volna ha ülök a tó parton és úgy hallgatom a rádiót hogy a gyújtáskulcs meg elvan fordítva.

Előzmény: DjTomboy (26938)
Dreamer Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26939
A gyujtas szalon olyan pici aram folyik, hogy gyk. barmelyik gyujtaspontra kotheted, meg sem kottyan neki! Teljesen felesleges relezni!

Dreamer
Előzmény: DjTomboy (26938)
DjTomboy Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26938

Sziasztok!


Autórádió csere előtt állok, a következő kérdésem lenne. Az autómban gyárilag nincs behúzva a rádióhoz a szál, amin csak akkor van áram, ha benn van a kulcs / rá van adva a gyújtás, viszont én szeretnék behúzni egy ilyen szálat, hogy automatikusan kapcsoljon a rádióm. Két megoldást olvastam eddig: a gyújtáskapcsolón elvileg van egy szabad csatlakozó, amin akkor jelenik meg +12V, ha benne van a kulcs vagy a gyújtás rá van adva. 1. közvetlenül ide rákötöm a rádiónak azt a vezetékét, amin a gyújtáskapcsolt 12V-nak kell lennie. 2. a gyújtáskapcsolón ugyaninnen egy 12V-os relét kapcsolok, ami kapcsolja a rádió gyújtáskapcsolt +12V-ját, amit a biztosítéktáblától hozok ki. SZerintetek melyik a jobb megoldás? Nekem a relés tűnik jobbnak. Várom az esetleges további javaslatokat is. (egy 1996-os Feliciáról van szó)


Előre is köszönöm a segítséget!

vismajor77 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26937

köszi szépen:)

bár mintha a meglazitás -meguzás forditva lenne de sebaj:)))))

 

Előzmény: arthur877 (26935)
V43_1285 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26936

Hali

 

Eladó a képen látható kardánbox Skoda feliciába való! Érdeklődés e-mailben!

 

 

 

 

 

arthur877 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26935

Tessék:

Előzmény: vismajor77 (26933)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26934

Nem azt mondtam hogy az alsó durran el csak azt hogy a nyomás éri a hűtőt mindenképp

Előzmény: arthur877 (26932)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26933

üdv

a  feli hengerfej meghuzási nyomatékát esetleg tudja valaki? 1000km után ujrahúznám,. s szelepeket is kéne lőni:(

arthur877 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26932

A vízpumpa meg kivesz egy kis szabit addig...

Elöbb durran el a fűtéscső vagy lövi le a bilincsnél, mint az alsó cső.

Előzmény: 1TARESZ1 (26931)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26931

Alsó cső nyitot nem zárja el a hűtőtől a vizet sem a nyomást így ha fent gyengébb a "láncszem" akkor ott fog szétmenni, teljesen nincs izolálva a nyomástól a rendszer mert a termosztát csukva van az csak a kerigést akadályozza meg a nyomás terjedéset nem!

Előzmény: arthur877 (26924)
András52 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26930

gumit,csapágyat cseréltem.Mások szerint is ez elegenndő....

Előzmény: Kolja987 (26927)
András52 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26929

jó a sapkában a szelepek. Hűl a víz a levegőt  ott szívja be.  / Nem csak túlnyomáskor kell nyitnia./

Előzmény: Szasza7103 (26925)
Kolja987 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26928

Szétszedtem, a toronygumi meg a csapágy elég, abból van SKF vagy Ruville, melyiket ajánlanátok?

Előzmény: Kolja987 (26927)
Kolja987 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26927

tok!

 

Kellene nekem egy kis segítség.

Toronycsapágyat cserélnék a Felin. Utánanéztem, komplett szettben (csapágy, persely, gumi, tányér) csak 2 helyen találtam, az egyik helyen 1500 utángyártott, a másiknál 1900 "gyári"..... UNIXéknál és BÁRDIéknál csak gumi és csapágy van, a persely meg a tányér az nincs. Mennyire kell ezeket együtt cserélni? Elég ha gumit meg csapágyat veszek? Illetve hol lehetne kapni valami minőségibb készletet peste (komplettet) ha valaki tudja HELP. Köszönöm!

arthur877 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26926

Érdekesség. Az a 50 mm átmérőjű "vastagcső" ami a termosztáttól a hűtő felső között van, na az jó bilincsek esetén fel tud fújódni 100-110 mm vastagra!!! Saját szememmel láttam, és egy törölközővel leszorítva kicsavartam a túlfolyó kupakját, és láttam a normál méretére összehúzódni! Na ott volt kicsit hengerfejes az autó!

 

Előzmény: Szasza7103 (26925)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26925

Nekem minden út után cicereg a hűtő tartály sapkánál... Akkor lehet hengerfej....?

 

Előzmény: arthur877 (26924)
arthur877 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26924

Nem akarlak elkeseríteni, de nem a termosztát okozta sztem.

Ha leragad a termosztát, a vastag cső felé nem megy víz, így nyomás sem lesz ott. Ha beledolgozik a hengerfej tömítésnél a kipufogó a vízbe, na akkor lép fel ez a jelenség tutira! Először csak megdagadt csővek és hosszú úton megmagyarázhatatlan melegedés, majd lelővi-eldurrantja valamelyik csővet-csatlakozást...

Marha sokat(több ezer km-t is) el lehet menni ezzel a hibával(persze csak ha nem ütöd) és nem érti az ember mi a baj?!? Hengerfejes lesz az! Próbáld ki, egy rövid, de már éppen üzemmeleg út után mennyi gőz-gáz akar kijönni a túlfolyó sapkánál ha letekernéd és szagolgasd meg a tartályt, érezni fogod a jellegzetes szagot...

Előzmény: gdzsozy (26919)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26923

Az ilyen jelenségeket általában a túlnyomás okozza nem is a forrás maga hanem a víz tágul ugye és már nincs hely, a legjobb egy új kupak a beöntő tetejére annak van szelepe nyáron a 1,3 110 foknál megáll ha nem így van akkor van a baj de az csak órán 110 emberek... a reális fok kb. 97-105 ami még nem vészes!

 

nekem soha nem volt kapcsolóm nem is lesz nem megyek vissza a kőkorszakba favori hőgomba neki vagy még jobb 120 skodájé és jó napot ennyi...

Előzmény: mazsolmaany (26920)
mazsolmaany Creative Commons License 2012.08.03 0 0 26922

Szivárgott a viz,lehet olyan kevés volt,hogy nem kapcsolt a hőgomba,nem indult be a venti.Jó éjt!

Előzmény: Feli99 (26921)
Feli99 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26921

Mi okozta ?

üdv. G

Előzmény: mazsolmaany (26920)
mazsolmaany Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26920

Én is jártam igy.Azzal  az apró külömbséggel hogy szétrobbant a hűtő.Ja,nem volt direktkapcsoló!Hétvégén,otthontól kb.80km-re.Szinte egy csemege volt!

Előzmény: gdzsozy (26919)
gdzsozy Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26919

Majdnem úgy jártam mint tavaly amikor a városban ledobta a hűtő a felső vastag csövet a csonkkal együtt.

 

1 percre megálltam tájékozódni, és mikor visszaültem már láttam hogy egekben a vízhőfok, a direkt kapcsolót rányomtam, a fűtést ráhúztam elindultam...tükörből láttam a víznyomot a úton.

 

az volt a szerencsém hogy nemsokat kellett menni, ott megálltam és benéztem a motortérbe.

olyan volt mintha átmentem volna egy tűzoltócsapon. minden vizes volt, a felső vastag cső meg lógott szabadon.

 

direkt kapcsolót rajtahagyva hagytam hűlni, visszaraktam a csövet majd feltöltöttem vízzel,

hazafelé 12km-en át nem volt gond. bár a hűtés folyamatosan ment.

 

szerintem itt nem csak a termosztát pakolást de a termosztátot is cserélni kell.

úgyhogy lassan összegyűlt a tennivaló az autón:

 

kihúzatni a bal első lemez horpadását amit egy pofátlan szarjankó okozott úgy hogy nem hagyott papirt maga után.

kicserélni az oldalsó index búrát, vezérműláncot, ennek a tömítését, szelepdekli tömítést,olajat, olajszűrőt, légszűrőt, termosztátot alátéttel, kell alá egy garnitúra téli gumi.

vonóhorog ajzatot is cserélni kell.

 

és amit nem tudok hogy hol lehet vagy lehet-e a belső csomagtérajtó nyitó kallantyút is.

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26918

Km órát négy csabar tartja az kijön a többit egy réz színű kicsi anyát kell levenni majd a menetet kinyomni kis erő szükséges és kint az óra mert rá van szúrva egy tüskére a nyomtatott áramkörön

Előzmény: potyi20 (26917)
potyi20 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26917

hi.Hogy a fenebe kell szetszedni teljesen a orakat ? vettem masik oracsoportot,es a ford orat szeretnem beleole kivenni,attenni az enyembe,de sehogy sem sikerul kiszedneeeeeeem. MAr osszes csavart kiszedtem, de megsem mozdul........levan ragasztva ? szetrobbanok... meg a sarga lap sem bir rola lejonni.

Feli99 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26916

A lényegét én is láttam amikor szétszedtem. Inkább arra voltam kíváncsi, hogy dolgozik-e. Ma délután betettem a fagyóba. Csak most jöttem rá, hogy bent felejtettem, így most kikaptam. Szépen dolgozik. Azért a -16 C az hideg !

Köszi !

G

Előzmény: stemplis (26913)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26915

Pl klímásban nincs bowden és a Dízelesben sincs bowden ezen a kapcsolón...

 

A nulla álássban a zsalu csukva van venti off, ahogy nyitod meg a venit már egyesen pörög, de a zsalu a teljes nyitásig egészen egyesre kell hogy aljon a kapcsoló akkor van teljesen nyitva a zsalu amint csukod el már szűkül a levegőnek a helye, és kicsivel nulla előtt megáll a venti is...

Előzmény: Feli99 (26910)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 26914

Na akkor nekem ez se működik! :(( Holnap veszek 1 kapcsit hozzá mert a jelenlegi be van esve...

Előzmény: Feli99 (26912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!