Néztem ma olajszintet és kb 4 hónap, ~3000 km után majdnem maxról lement a nívópálca kétharmada felé kicsivel. Tényleg nem örül a városi használatnak a szentem... Azon gondolkodom, hogy következő cserénél próbálok valami mást, mint a Selénia.
valószínű fiatal emberek voltak az előző gazdái mikor megismerték az akkor még csak vevő jelölét gambl-R-t. Aztán mire komoly vevővé avanzsált, már ősz öregemberként próbáltak alkudozni vele. Vesztükre az alku még össze jött, de a pénz megszámolása alatt végkimerülésben elhunytak.
Hogy jut eszedbe????? Te vagy az ideális, céltudatos autóvásárló!...wazze! :-) Szerintem a kéknek is elhunytak a gazdái és nem is vetted, hanem rádhagyták! :-)))))
Valamelyik alkalommal, amikor telekocsiztam, akkor cmaxxal mentünk, nekem nagyon kellemes csalódás volt.Kényelmes és hátul is kifejezetten nagy volt az autó.
Egyszer ülj bele abba az egyhatos VW motorba. Olyan harmatgyenge, hogy az valami hihetetlen. Ha csak kicsit is szeretsz lendületesen vezetni, akkor ez ahhoz nagyon nem lesz partner.
Amikor én néztem a Bravot, akkor a VW-konszernből a Golf 5 és a Leon is versenyben volt, de belül mind a kettő nagyon fapad a Bravo-hoz képest.
Anno nagyon sokat jártam 1.6 8v 5-ös Golffal (ugyanaz, mint a Jetta), és mellette az én Bravommal.
Leírom a megmaradt tapasztalatokat úgy, hogy a Bravo a kiindulási pont:
+ jobb a Golf féke, egyszerűen harapósabb
+ hosszabb az ülőlap, hosszútávon pihentetőbb (bár nem tudom, te hány centi vagy)
+ nagyobb hely elöl
- menetdinamika, fogyasztás (iszonyú lomha a 8v, és városban 9-10 litert minimum elkér)
- Autópályán jóval zajosabb
- hátsó lábtér kisebb
Egyébként mindkét motortípus itt áll a garázsban, ha gondolod elviszlek egy körre velük.(A VW 16 szelepes, tehát valamivel jobban megy, mint a Jetta féle motor.)