A 210-nek? Kérlek szépen nem romlik. Mert vagy a nejem megy vele vásárolni krumlit, hagymát, meg ilyen dolgokat :-) vagy én néha csak úgy szórakozásból megyek vele itt a környéken. Meglátogatom a barátomat Bécsben, nosztalgiázni is kell egy kicsit, meg néha jól esik egy potya kávé.
Aztán ha meguntam, akkor beülök a bálnába és azzal kicsit nagyobb utakat is megteszek :-)
Az már élvezetesebb is.
Egyébként valóban észrevettem rajta a változást, hogy nem annyit megyek vele mint régebben, most porosabb. Kevesebbet mosom. Most a bálna a kedvencebb.
Szia! Hengerfejtömítés átégésre gondolok, az pont ilyen tüneteket produkál hidegen, ahogyan eszi a fagyállót. Nem melegszik túl a motor emelkedőkön, vagy alapjáraton? A régi 190-esem pont ilyen volt, amikor megvettem.
Légzsák, abs, övfeszítő, volt már akkor is egy Mercedesben.
Meg gyűrődő, energiaelnyelő zónák is. Meg oldalütközés, borulás, frontális és ráfutásos tesztek is, a mostaninál szigorúbb előírásokkal. És ez egy akkori népmodell...
Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=EqMEGA76HsE" target="_blank">Nézd meg inkább ezt a 30 éves videót.</a>
Légzsák, abs, övfeszítő, volt már akkor is egy Mercedesben.
Meg gyűrődő, energiaelnyelő zónák is. Meg oldalütközés, borulás, frontális és ráfutásos tesztek is, a mostaninál szigorúbb előírásokkal. És ez egy akkori népmodell...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YzFXN9lFvws" target="_blank">Ezt is megnézheted, </a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NwcVEnyxeo8" target="_blank">EZT VISZONT SEMMIKÉPPEN NE HAGYD KI.</a>
Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem.190,2.0d van.Egy hónapja kb amikor hidegen indítom reggel,iszonyatosan füstől feketét,kéket,szürkét.Ugrál a motor,mintha a hengerek össze-vissza járnának,kihagynának.Amikor melegszik,eléri az üzemi hőmérsékletet abbamarad szépen jár és nem füstöl.Mi lehet a probléma?Tud valaki valami irányt adni,merre,mit keresgéljek.Esetleg tapasztalt már valaki ilyet?Köszönöm
Szerintem is nagyon hasznos, dolog! A felsoroltakon túl az egész motortér mindig tiszta maradt, se por, se viz nem mentbe, nem verődött fel. Egy gondom volt-de nem feltétlenül a lemez volt az oka- a nyestnek még komfortosabb volt, tovább volt meleg a motortérben.
Igen, a bemuatkozás az nem ártott volna, de nem látok benne rossz szándékot, hiszen nem valami bontványoktól akar megszabadulni. Azok a modellek, meg az az írógép olyan különlegességek ami egy mercirajongót érdekes lehet.
ezt majd' elfelejtettem közben:Kedves 201 testvérek,ha hiányzik az alsó burkolat itt van:-)'kicsipénzért'..én amikor az enyémre kerestem bezzeg nem volt:-)Amikor találtam& rögtön felszereltem,csak pozitív tapasztalataim vannak vele:por/sár/vízmentes 'erőtér'&lényegesen csendesebb:-))