Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121292
Ez egyik sem euro NCAP teszt, nem értelek.
Fél átfedés, oldalütközés, ilyesmi.
Előzmény: sipike78 (121282)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121291
A fékpofa ránézésre ugyanolyan volt, azt cseréltem az egyik oldalon (202höz vett dobozos újjal hasonlítottam össze kiszerelt állapotban) meg a fékpofákat rögzítő rugó kellett, mert a belógó csavar azokat eltörte.
Előzmény: CokeMisi (121290)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121290
A két tipus rögzitőfékjét melyik ponton házasitottad össze?
Előzmény: bexxter (121289)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121289
Ott volt mellettem dobozban a zsírúj fékpofa, de minek cseréljem, ha alig 1mm különbség van a benne levő meg az új között ? Azért ennyire nem megy jól.. :(
Előzmény: Törölt nick (121287)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121288
A góf felni is jó a mercire és forditva??
Előzmény: sasaG40 (121286)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121287

Fék javitásnál ilyen esetben szerintem csere minden, ami ott van. Aztán alapba állitani mindent. De én ebbe már nem bele vau-vau..

:-)

 

 

Előzmény: bexxter (121284)
sasaG40 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121286

Vazz Tibi Te az én kerekeimet vetted meg,eladtam haveromnak ő leszintereztette pirosra őket,aztán egy másik havert megkért hogy tegye fel vaterára, na ő a bogaras Maresz,tőle vetted:))) kicsi a világ, legalább a klábban maradt:)) mert eddig egy 3 as gófón vót:))

Előzmény: vespatibi (121271)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121285

Néha nekem is lehet sikerélményem :-)

Ezeket a dolgokat nem felejti el az ember. Főleg, hogy én is sok mindent magamtól tanultam meg anno.

De rég volt...

:-)

 

Előzmény: CokeMisi (121283)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121284
Ezt sejtettem, de amikor szétszedtem mindkettő teljesen össze volt tekerve, legrövidebb állásba. Ezen mikor kéne változtatnom? ha kopott a betét? Arra a bovden állítás való, ha még nem nyúlt ki, nem?
Előzmény: Törölt nick (121281)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121283
Úúúgy van. :-))
Előzmény: Törölt nick (121281)
sipike78 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121282

"Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez."

 

A Föld pedig lapos, és egy helyben áll. :)

 

http://szabolcsswift.freeweb.hu/toresteszt.htm

 

További szép estét mindenkinek.

Előzmény: s500 (121243)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121281

" Arra sem jöttem rá, hogy a fékpofák közt levő fogaskerekes feszítő minek is van ott, és miért van rajta "fogaskerék" ? "

 

Most én mint nagy szakember adok tanácsot :-)

Már nem mászok alá, meg egyébként sem foglalkozok ilyen dolgokkal, de fiatal koromból azért maradtak emlékek. Autó szerelésből is. Egy kicsi.

Azzal a fogaskerékkel tudod beállitani a fékpofák alaphelyzetét.

Na ez nem volt nehéz.

:-)

 

Előzmény: bexxter (121278)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121280
Az izzitógyertyák problémája tuti,hogy nincs kapcsolatba a fogyasztassal es az adagoló alapjárat tekergetésével.
A tipusodon lévő adagoló nem az a fajta,hogy 1ccer csak az a baja leggyen.
Inkább porlasztócsúcs.
Előzmény: mbw201 (121275)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121279
Ja, 202es fékről van szó, de ahogy néztem a 124esé is ugyanolyan, ugyanis bontani kellett 1-2 dolgot hozá, és épp egy 24es hátsó rész hevert a sarokban...
Előzmény: bexxter (121278)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121278
Üdv!

Ma összetákoltam msk Sanyi rögzítőfékjét, mert egy hosszabb csavar beleszólt a dolgokba.. elég csúnya volt. No mind1, egy maradt ki, a bovden beállítása. Hol tudom ezt megtenni? padloig taposva is alig fog vmit, pedig szinte új betétek vannak bent.

Arra sem jöttem rá, hogy a fékpofák közt levő fogaskerekes feszítő minek is van ott, és miért van rajta "fogaskerék" ? látszólag semmi sem akad bele, semmi sem tekeri. Egyik fele menetes, ezzel szét lehet feszíteni a betéteket jobban.
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121277
Na ezek :)
Előzmény: Törölt nick (121274)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121276
Közben beugrott, dextronII -t mondtak. Az kell belőlük?
Előzmény: csabais (121252)
mbw201 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121275
SZia!OK köszönöm az ötletet!Kicsavarom,kipróbálom.Esetleg nem tudod,hogy az adagolón,alapjáraton nem-e kell állítani.A fogyasztása is felment 5,5 ről 7-re.
Előzmény: CokeMisi (121269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121274

:-P

:)

 

 

:-)))))))))))

 

Előzmény: s500 (121272)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121273
Én is vótam nála,vettem 1 hütöt a kéccázdébe.
Előzmény: vespatibi (121271)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121272
Tényleg megyek, csak én nem olyan messzire :D
De ne panaszkodj, Merciben utazni olyan, mint a régi volán reklámban:
Biztonság, luxus, kényelem, minden kilómééééééteren :)
Előzmény: Törölt nick (121267)
vespatibi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121271
:-)Aha,tőle van a-az azóta kicserélt- v.pumpád,emléxem....írok Neki hátha van számomra is vmi kincse:-)Köszönöm az infót!
Előzmény: Törölt nick (121258)
w123/300D Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121270
Csabais!

Mail ment!
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121269
Az izzitógyertyáknál nem a kilométer a mérvadó,hanem az indítgatások száma. Négy év alatt nem keveset izzíthatot.
A gyertyának a végéről kell,hogy elkezdődjön az izzás és szépen halad a töve felé. Ezt a működést csak úgy tudod ellenőrizni hogy kiveszed a gyertyát és direktbe rákötöd az akksira. Gyakran előfordul, hogy csak a gyertya töve melegszik tehát áramfelvétel van és kivétel nélkül azt gondolod hogy jó.
Én azt javaslom, hogy csavard ki a 4 gyertyát és tegyél bele 4 újat, ez a legegyszerűbb és legolcsóbb módja a hiba megkeresésének. Ha a jelenség ezek után sem múlik (füstölés stb.), csak akkor kell tovább kutakodni.
Előzmény: mbw201 (121263)
vespatibi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121268

Az biztos.Az enyém is gyári és mind megvan:-))...mind1...ja&milyen olcsó újban ez pff.. vmi 32őt néztünk a váltó alattira a Viannóban,amikor a lemezanyákat vettem hozzá.

Jól mutat így újban a szép világos 'tompítókkal'....én fekete 'klímaszivacsot' tettem bele....majd 1szer lefotózom,milyen szép:-D

Előzmény: csabais (121235)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121267

Beirtalak a naptárba, hogy péntek reggel 1/2 9-re jössz. Csak, hogy el ne felejtsem...

 

Előzmény: s500 (121266)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121266
Hát rakott egy kis rendet az öreg. :)
Előzmény: Törölt nick (121249)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121265
Köszönöm!
Nem elektromos, ugyanaz, mint a 126-osé.
Kimásoltam, mint a szentírást :))))
Van még valami tudnivaló? Atf2-t emlegettek vagy mit.
Előzmény: csabais (121252)
w124D Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121264
Megértelek, kívül is belül is nagyon szép az a kocsi. Ebben a színben meg ritkaság.
Előzmény: Törölt nick (121262)
mbw201 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121263
Abszolút nem melegszik a víz.Baáll üzemire és marad is.Esetleg dugóban nyáron szokott felmenni, akkor se nagyon.A ventillátor visszahúzza.
Előzmény: Törölt nick (121255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!