A fékpofa ránézésre ugyanolyan volt, azt cseréltem az egyik oldalon (202höz vett dobozos újjal hasonlítottam össze kiszerelt állapotban) meg a fékpofákat rögzítő rugó kellett, mert a belógó csavar azokat eltörte.
Ott volt mellettem dobozban a zsírúj fékpofa, de minek cseréljem, ha alig 1mm különbség van a benne levő meg az új között ? Azért ennyire nem megy jól.. :(
Vazz Tibi Te az én kerekeimet vetted meg,eladtam haveromnak ő leszintereztette pirosra őket,aztán egy másik havert megkért hogy tegye fel vaterára, na ő a bogaras Maresz,tőle vetted:))) kicsi a világ, legalább a klábban maradt:)) mert eddig egy 3 as gófón vót:))
Ezt sejtettem, de amikor szétszedtem mindkettő teljesen össze volt tekerve, legrövidebb állásba. Ezen mikor kéne változtatnom? ha kopott a betét? Arra a bovden állítás való, ha még nem nyúlt ki, nem?
"Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez."
Az izzitógyertyák problémája tuti,hogy nincs kapcsolatba a fogyasztassal es az adagoló alapjárat tekergetésével. A tipusodon lévő adagoló nem az a fajta,hogy 1ccer csak az a baja leggyen. Inkább porlasztócsúcs.
Ja, 202es fékről van szó, de ahogy néztem a 124esé is ugyanolyan, ugyanis bontani kellett 1-2 dolgot hozá, és épp egy 24es hátsó rész hevert a sarokban...
Ma összetákoltam msk Sanyi rögzítőfékjét, mert egy hosszabb csavar beleszólt a dolgokba.. elég csúnya volt. No mind1, egy maradt ki, a bovden beállítása. Hol tudom ezt megtenni? padloig taposva is alig fog vmit, pedig szinte új betétek vannak bent.
Arra sem jöttem rá, hogy a fékpofák közt levő fogaskerekes feszítő minek is van ott, és miért van rajta "fogaskerék" ? látszólag semmi sem akad bele, semmi sem tekeri. Egyik fele menetes, ezzel szét lehet feszíteni a betéteket jobban.
SZia!OK köszönöm az ötletet!Kicsavarom,kipróbálom.Esetleg nem tudod,hogy az adagolón,alapjáraton nem-e kell állítani.A fogyasztása is felment 5,5 ről 7-re.
Tényleg megyek, csak én nem olyan messzire :D De ne panaszkodj, Merciben utazni olyan, mint a régi volán reklámban: Biztonság, luxus, kényelem, minden kilómééééééteren :)
Az izzitógyertyáknál nem a kilométer a mérvadó,hanem az indítgatások száma. Négy év alatt nem keveset izzíthatot. A gyertyának a végéről kell,hogy elkezdődjön az izzás és szépen halad a töve felé. Ezt a működést csak úgy tudod ellenőrizni hogy kiveszed a gyertyát és direktbe rákötöd az akksira. Gyakran előfordul, hogy csak a gyertya töve melegszik tehát áramfelvétel van és kivétel nélkül azt gondolod hogy jó. Én azt javaslom, hogy csavard ki a 4 gyertyát és tegyél bele 4 újat, ez a legegyszerűbb és legolcsóbb módja a hiba megkeresésének. Ha a jelenség ezek után sem múlik (füstölés stb.), csak akkor kell tovább kutakodni.
Az biztos.Az enyém is gyári és mind megvan:-))...mind1...ja&milyen olcsó újban ez pff.. vmi 32őt néztünk a váltó alattira a Viannóban,amikor a lemezanyákat vettem hozzá.
Jól mutat így újban a szép világos 'tompítókkal'....én fekete 'klímaszivacsot' tettem bele....majd 1szer lefotózom,milyen szép:-D