Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121303
Tévedés, 124esből raktam át a betétet és a rugót !

w201 rögzítő fékjéhez nem nyúltam, az holnap jön, miután s500, msk, vespatibi társaságában bontóztam egyet! :) Utána rakok be képet...
Előzmény: CokeMisi (121300)
MSK813 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121302
Ahogy s500 is írta, itt kézifékről van szó, ráadásul, ami benne van jelenleg az gyári, nagyon jó állapotú... Sokszor rosszabb egy vadi új után gyártott, egy alig kopott gyárinál!! Az üzemi fék nekem is elsődleges, jelenleg is új Textar betétek vannak...
Előzmény: Törölt nick (121295)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121301
RÖGZÍTŐ fékről volt szó ! NEM üzemi fékről !

Az alig 1mm kopás annyit jelent, hogy ennyi a különbség a most benne levő meg az ÚJ között. Nem, nem én vettem, én csak szereltem, tartalékba volt a polcon egy másik 202höz régről, megmaradt.
Előzmény: Törölt nick (121295)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121300
Ez is oké...,de bexxter kolléga összeházasitotta a jobb kezes kézit a bal lábas taposóval.
Előzmény: s500 (121297)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121299
Ez csak egy rögzítőfék, nem üzemi fék !
Automatánál amúgy sem sok jelentősége van.
Én is max erős lejtőn használtam, hogy ne a váltót terheljem.
Előzmény: Törölt nick (121295)
ferike77 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121298

Sziasztok!

 

C 180-ra keresnék bal hátsó lámpabúrát,ha valakinek van elfekvőben akkor kérem jelezze itt!

 

Köszönöm!

s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121297
Nekem is ez volt, belógott egy csavar, és rendet rakott.
Most lett átműtve bele a másiké, és ugyanez a fogaskerekes verzió volt.
amikor felkerült a tárcsa, akkor lehetett a tárcsa egyik lyukján keresztül beállítani a feszességet, egy csavarhúzóval.
A későbbi utánállítást az alvázon lévő automatikus szerkezet csinálja, amibe belemegy a bovden, és szétosztja külön bovdenekre a két kerékhez. (a 140-esen legalábbis)
Előzmény: bexxter (121284)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121296
Azért mert a 201 kézifék csatlakozását ahogy rácsatlakozik a hátsó bowdenekhez nem ismerem.
Előzmény: bexxter (121291)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121295

" Ott volt mellettem dobozban a zsírúj fékpofa, de minek cseréljem, ha alig 1mm különbség van a benne levő meg az új között ? "

 

Én nem tudom mennyi a méret a kopott és az uj között, nem vagyok szerelő. De ha ott volt, gondolom nem véletlen. Vagy nem te vetted meg? Akkor minek? Szal nem értem és nem is akarok okoskodni. Csak egyet tudok. Az autóval nem csak menni kell, megállni is. Ezt sokan elfelejtik és nem foglalkoznak ilyen apró mm -es dolgokkal. Ha nem értenek hozzá...

Aztán a zebra előtt meg nem tudsz megállni. Mert szar a féked. Nem ragozom, én ilyen dolgokba akkor se megyek bele, ha "nem megy jól" ! Sőt, akkor egyáltalán nem.

Gondolkozz, hogy mi éri meg egy autón, amin lehet spórolni. Egy belső kárpit, egy elektromos ablakemelő, stb...

Egy dolgon soha ne! A futómű / gumik és a fékek!

Ha ez rendben, akkor nagy baj nem lehet!

A többi csak panir.

Naggyából.

!

 

 

Előzmény: bexxter (121289)
dhzsigmond Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121294

Jó estét !   Nagyon szép autóba gondolkozol, mert a Mercedes coupé a márkán belül is a legszebb forma  ( szerintem ). Sajnos egy nagyon rizikós gép. Keveset gyártottak belőle álltalában magasan felszereltek, és nem éppen a vak nyugdijas vidéki orvosok vették meg és hajtották kiméletesen ügyelve a szervizelésre.  Van a piacon egy két olyan coupe ami  teljesen le van amortizálva, és aki ezeket megveszi az aztán irja a krimiket a népitéletben mert tényleg vagyonokat költ rá. Itt a fórumon van több bálna is  ( nem coupé), de annyira nem problémás  a tipus.   Egy  E200D-vel nem hasonlitható össze semmilyen téren, természeténél fogva nagyságrendel többe kerül a projekt  tehát csak akkor vágjál bele ha anyagilag birod finanszirozni. Mint Zoli irta a 600-as motort nem ajánlom én se, van 420-as és 500-as motorral is. Mai áron: vétel  2 millió, átirás,fék,olaj,biztositás stb 500 e Ft. Éves fenntartása   300 e Ft.  (sok pénz !) Elegancia,erő,időtálló forma, minden amit egy autótól elvárható...... luxus felsőfokon !!!

 

Előzmény: rejt-éj (121203)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121293
Az új vw eszközöké igen, majdnem mind 5x112, de az agyméret más. g3, g4, meg ezek előttiek viszont 4x100, osztókör módósítóval szokták felpakolni a merci felniket, mert ezzel nagyon CULT lesz a verda... pf..
Előzmény: CokeMisi (121288)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121292
Ez egyik sem euro NCAP teszt, nem értelek.
Fél átfedés, oldalütközés, ilyesmi.
Előzmény: sipike78 (121282)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121291
A fékpofa ránézésre ugyanolyan volt, azt cseréltem az egyik oldalon (202höz vett dobozos újjal hasonlítottam össze kiszerelt állapotban) meg a fékpofákat rögzítő rugó kellett, mert a belógó csavar azokat eltörte.
Előzmény: CokeMisi (121290)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121290
A két tipus rögzitőfékjét melyik ponton házasitottad össze?
Előzmény: bexxter (121289)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121289
Ott volt mellettem dobozban a zsírúj fékpofa, de minek cseréljem, ha alig 1mm különbség van a benne levő meg az új között ? Azért ennyire nem megy jól.. :(
Előzmény: Törölt nick (121287)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121288
A góf felni is jó a mercire és forditva??
Előzmény: sasaG40 (121286)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121287

Fék javitásnál ilyen esetben szerintem csere minden, ami ott van. Aztán alapba állitani mindent. De én ebbe már nem bele vau-vau..

:-)

 

 

Előzmény: bexxter (121284)
sasaG40 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121286

Vazz Tibi Te az én kerekeimet vetted meg,eladtam haveromnak ő leszintereztette pirosra őket,aztán egy másik havert megkért hogy tegye fel vaterára, na ő a bogaras Maresz,tőle vetted:))) kicsi a világ, legalább a klábban maradt:)) mert eddig egy 3 as gófón vót:))

Előzmény: vespatibi (121271)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121285

Néha nekem is lehet sikerélményem :-)

Ezeket a dolgokat nem felejti el az ember. Főleg, hogy én is sok mindent magamtól tanultam meg anno.

De rég volt...

:-)

 

Előzmény: CokeMisi (121283)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121284
Ezt sejtettem, de amikor szétszedtem mindkettő teljesen össze volt tekerve, legrövidebb állásba. Ezen mikor kéne változtatnom? ha kopott a betét? Arra a bovden állítás való, ha még nem nyúlt ki, nem?
Előzmény: Törölt nick (121281)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121283
Úúúgy van. :-))
Előzmény: Törölt nick (121281)
sipike78 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121282

"Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez."

 

A Föld pedig lapos, és egy helyben áll. :)

 

http://szabolcsswift.freeweb.hu/toresteszt.htm

 

További szép estét mindenkinek.

Előzmény: s500 (121243)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121281

" Arra sem jöttem rá, hogy a fékpofák közt levő fogaskerekes feszítő minek is van ott, és miért van rajta "fogaskerék" ? "

 

Most én mint nagy szakember adok tanácsot :-)

Már nem mászok alá, meg egyébként sem foglalkozok ilyen dolgokkal, de fiatal koromból azért maradtak emlékek. Autó szerelésből is. Egy kicsi.

Azzal a fogaskerékkel tudod beállitani a fékpofák alaphelyzetét.

Na ez nem volt nehéz.

:-)

 

Előzmény: bexxter (121278)
CokeMisi Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121280
Az izzitógyertyák problémája tuti,hogy nincs kapcsolatba a fogyasztassal es az adagoló alapjárat tekergetésével.
A tipusodon lévő adagoló nem az a fajta,hogy 1ccer csak az a baja leggyen.
Inkább porlasztócsúcs.
Előzmény: mbw201 (121275)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121279
Ja, 202es fékről van szó, de ahogy néztem a 124esé is ugyanolyan, ugyanis bontani kellett 1-2 dolgot hozá, és épp egy 24es hátsó rész hevert a sarokban...
Előzmény: bexxter (121278)
bexxter Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121278
Üdv!

Ma összetákoltam msk Sanyi rögzítőfékjét, mert egy hosszabb csavar beleszólt a dolgokba.. elég csúnya volt. No mind1, egy maradt ki, a bovden beállítása. Hol tudom ezt megtenni? padloig taposva is alig fog vmit, pedig szinte új betétek vannak bent.

Arra sem jöttem rá, hogy a fékpofák közt levő fogaskerekes feszítő minek is van ott, és miért van rajta "fogaskerék" ? látszólag semmi sem akad bele, semmi sem tekeri. Egyik fele menetes, ezzel szét lehet feszíteni a betéteket jobban.
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121277
Na ezek :)
Előzmény: Törölt nick (121274)
s500 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121276
Közben beugrott, dextronII -t mondtak. Az kell belőlük?
Előzmény: csabais (121252)
mbw201 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121275
SZia!OK köszönöm az ötletet!Kicsavarom,kipróbálom.Esetleg nem tudod,hogy az adagolón,alapjáraton nem-e kell állítani.A fogyasztása is felment 5,5 ről 7-re.
Előzmény: CokeMisi (121269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 121274

:-P

:)

 

 

:-)))))))))))

 

Előzmény: s500 (121272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!