Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanaxxx Creative Commons License 2012.08.08 0 0 26979

Sziasztok,

 

Találtam az 1.3 mpi feliciához lengyel label  fájlt, leforditottam magyarra, a következő vezérlőhöz való:

 

047-906-030-C

 

Akit érdekel töltse le, tegye, a vag com LabelsUser  vagy simán a Labels mappába, a a forditás nem teljesen tökéletes, akadhat javitani való benne. Ha ki javítod töltsd vissza az oldalra, hogy más is használhassa. Köszi.

A C végzödést  átírva N-re illetve M van még azt hiszem, használható ezen tipusokhoz is.

Természetesen saját felelősségre állitgassunk bármit is!

 

 

 

hxxx://data.hu/get/5427658/047-906-030-C.lbl

 

Ha nem megy a letöltés, a 3 x-et a "ttp"-vel helyettesitsd.

 

Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 26978

Magyar vagy estleg angol nyelvűt tud valaki?

hubo44 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 26977

Akor est nem činalta meg jol. (Autocomsoft SIMOS Manager)

Előzmény: vismajor77 (26976)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 26976

szerintem ki,mert ujraprogramozta az értékeket a számitógép(2x is) meg a hibakódokat is, tehát ő azt mondta mechanikai probléma lehet mert nincs hibakód.

Előzmény: hubo44 (26974)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 26975

De kár! Pont akkor lesz anyós szülinap. :( El kukkantottam volna legalább az egyik napra....  Jó szórakozást annak aki megy!

Ui: Boldog László napot!

 

Üdv!

Előzmény: wille.e (26971)
hubo44 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26974

Alap be alitaš elôt ki tôrôlte a ôreg adatokot?

Előzmény: vismajor77 (26973)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26973

üdv urak ujjabb kérdés:)

fójtószeleptisztitás majd alapbeállitás szervizben 

minden 2-3-4 alkalommal 2000fordulat  minden 5. alkalommal 1000...mi a fene lehet rossz? szelep féktisztitóval csomo kosz volt, alapbeáll után mondta a szaki 2x is megcsinálta,mentünk már  vele 150km et és még mindig csinálja,,,gázbowdent ellenőriztem nem feszül  map szenzor nemrég tisztitva...ötlet,javaslat?

köszönettel

arthur877 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26972

A szívócsonkban hátul van egy csatlakozóval (2 db tors csavar fogja) a fűtődobnál.

Előzmény: Törölt nick (26970)
wille.e Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26971
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26970

Sziasztok!

 

1996-os 1.3-mas 40kw-os MPi Felicián hol található a légtömegmérő, ha egyáltalán van rajta?

wille.e Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26969

Helló mindenkinek.

 

Aki esetleg nem tudná és szeretne jönni annak szólok hogy jövőhéten szombat-vasárnap nagy Skoda találkozó Nyiregyházán.

svgyula Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26968

Tisztelt Uraim!

Csak egy gondolatot fűznék hozzá a hengefely meghúzási dologhoz. Ezen az autón még nem cseréltem hengerfejtömítést! Viszont a 105-ös igencsak próbára tette a türelmemet! A 120-nál már ritkábban kellett cserélni. Nos bátran mondhatom hogy túl a ~30. cserén nagyon nem mindegy hogy mivel és hogy mit húzunk meg. A hogyan nálam úgy működött, hogy első lépésben az összes csavart betekertem teljesen és csak éppen ütközésig! A következő lépésben meghúztam őket az előírt nyomaték felével aztán a teljes nyomatékkal természetesen mindíg betartva a sorrendet! Az utánhúzást pedig csak egyes típusú tömítések igénylik! De mivel nem lehet megállípítani hogy melyik mennyire "rugalmas" érdemes 500-1000km után csak az előírt nyomatékkal utánahúzni a csavaroknak.

Nem véletlenül írtam le ezt mivel többször volt rá nálam is példa hogy kellett utánahúzni a csavarnak és nem egy két fokot! Sajnos ezen az sem segített hogy "szuper" gumibetétes tömítést vettem hozzá ~10éve 2500Ft-ért! Az eredeti német gyártmányú tömítés is megrogyott! és utána kellet húzni viszont az nem égett ki olyan könnyen mint az ólcsó!

Még mielőtt kritika érne a hengerfejet mindíg le szoktam "gyalultatni" és a hüvelyek is jól voltak hézagolva.

mazsolmaany Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26967

Fojtószelep tisztitás,alapbeállitás?

Előzmény: balvari (26957)
Willy16 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26966

Igen, pont a mozgatáshoz kellene sajnos...

Előzmény: glx16 (26965)
glx16 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 26965

Attól függ, hogy csak a tükörfűtés miatt kell, vagy elektromosan szeretnéd állítgatni is.

Én vettem hozzá fűthető tükörlapot, ahhoz csak a hátsóablak fűtőszáljára menő vezetéket kell megkeresni és rákötni, testet meg valahonnan az ajtóból.

Ilyenkor (akárcsak gyárilag) a hátsóablak leolvasztással együtt a tükörlapot is leolvasztja.

 

Motoros mozgatáshoz eléggé kérdéses a előkészítés, az enyém GLX felszereltségű, de a kábelköteg így sem tudja az elektromos tükröt (nincs rajta csatlakozó kivezetve)

Előzmény: Willy16 (26949)
András52 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26964

nincs mit.  amúgy csere előtt,úgy ahogy írták :végignézném,átmozgatnám a rudazatot,olajszintet sem hagynám ki.......

Előzmény: btamas84 (26891)
btamas84 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26963

köszi!

Előzmény: András52 (26959)
btamas84 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26962

Köszi!!

Előzmény: peti931 (26960)
Bombyna Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26961

Engem érdekelt de aztán nem írtál vissza semmit,ez van.

Előzmény: 1TARESZ1 (26748)
peti931 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26960

Ez nekem is világított, pedig nincs is az autóban légzsák. Ilyenkor kiveszem a műszerfalat, átmozgatom a csatlakozókat, visszateszem és nem világít tovább, de aztán van, hogy megint előjön. Nem tudom mitől lehet.

Előzmény: btamas84 (26956)
András52 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26959

Légzsákrendszer

Előzmény: btamas84 (26956)
Szkotti1 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26958

Én ezt a :" húzzunk rajta egynegyed, valamennyi fokot" sosem értettem.Meg van adva, mekkora nyomatékkal kell meghúzni

 

Nem csak nyomaték-érték lehet megadva, sőt az újrahúzásoknál jellemzően nyomaték + szögérték van. Pl. 50Nm + 45°

Abban egyetértünk, hogy a precíz munkához nyomatékkulcs viszont kell.

Előzmény: Rick404 (26954)
balvari Creative Commons License 2012.08.06 0 0 26957

sziasztok!

 

talan massal is elofordult:

 

a kocsi magatol gazt ad. ha csak raengedem a kuplungot, szepen elviszi es csak kapcsolgatni kell. (majdnem tempomat)

 

foleg a nap masodik beinditasanal adja ezt elo kb az inditas utani elso 10-20 percben.

aztan visszaall szepen a rendes alapjaratra.

 

kezd egy kicsit unni hogy nem tudok motorfekezni es minden piroslampanal azt hiszik h versenyezni akarok.

 

otlet velemeny?

 

kosz

 

andras

btamas84 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26956

Sziasztok!!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy a műszerfal jelzőlámpáknál jobboldali utolsó mit jelent?? mert állandóan vílágit! :/
Előre is köszi!! 

Mr.Robert Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26955

Jó napot mindenkinek!

 

Offolni fogok ezért előre is elnézést kérek.

 

Van egy működő magasnyomású mosóm 140 baros tartozékok nélkül és szeretném elcserélni felicia alkatrészekre.

 

Ha van valami ami felesleges keressen meg nyugodtan.

 

Helyileg Fejér megyében Ráckeresztúron van.

 

Az e-mail címem:  meduza88@citromail.hu

 

Mégegyszer elnézést mindenkitől.

Rick404 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26954

De, szokás utánahúzni a hengerfejcsavarokat bizonyos (most hirtelen nem tudom mennyi, párezer) kilométer után, miután a tömítés elhelyezkedett, és összetömörült, csak senki nem teszi meg.Bár ezirányú tapasztalataim csak a 120-as motorjával kapcsolatban vannak, de olyan nagy különbség szerintem nincs köztük...

Én azt is olvastam valahol, hogy nem elég csak egyszerűen utánahúzni, hanem először meg kell lazítani kb. negyed fordulatra (persze egyszerre csak egy csavart), és utána a megfelelő nyomatékkal meghúzni.Én ezt a :" húzzunk rajta egynegyed, valamennyi fokot" sosem értettem.Meg van adva, mekkora nyomatékkal kell meghúzni, akinek nincs nyomatékkulcsa, az ne álljon neki a hengerfejtömítés cserének, mert vagy jó lesz, vagy nem....

Előzmény: vismajor77 (26951)
gdzsozy Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26953

így van. az enyém is ilyen.

Előzmény: arthur877 (26950)
gdzsozy Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26952

Ez nem így van!

a peca közbeni rádióhallgatás attól függ hogy jön-e a hal, beengedik e az autót a partig, ill. hogy mi megy a rádióban.

 

rendszerint

1/ ha jön a hal nem rádiózunk.

2/ nem engedik hogy az autóval beálljunk a partra.

3/ térzenét nem adok és azt se szeretem ha nekem adnak.

4/ inkább egy pici elemes zsebrádiót szoktam halkan hallgatni.

 

:)

 

 

Előzmény: nagydajab (26941)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 26951

na most kérek okos tanácsot:)

 

 

ujrahuztam a hengerfej csavarokat(bár tudom nem szokás)és eltünt  amelegedésem ami eddig a  sirba tett..

a  csavarok nem mozdultak egy mm dsem 90newtonméterrel és azóta(2 napja)nem  melegszok,,most akkor  hengerfejben feszültség vagy a hüvelykiállás, ha ujra előjön?

arthur877 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 26950

Azért az elég hülyén nézne ki, hogy megállok valahol, várok mondjuk a nejemre, és a híreket csak gyújtáson halljam...?!?

Esetleg még a motort is járassam, hogy ne égjen le a trafó?

A memória szál eszik egyedűl némi áramot, de ez annyi, amit egy gombelem is ellátna, mint a számítógépekben.

Nekem gyárilag rádió előkészítéses az autóm, bedugtam az EURO csatlakozóba már pár készűléket, és mind gyújtás nélkül szólt.

Előzmény: 1TARESZ1 (26948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!