Én spec örülök hogy ilyen dolgokra szánod el magad...
lényegében ami felmerül bennünk gondolat, pl lehet e elktromosan vezérelni a lámpaállítást, lehet-e utólag klímát rakni a feliciába..azt te megcsinálod elkészíted. ezt mi magunkban jegyezzük, konstatáljuk hogy igen vagy nem.
jelenleg itt ez a klíma téma. én örülök hogy kiderült hogy lenne értelme is, lehet is ilyet, ugyanakkor én már biztos hogy nem csinálok ilyet mert másra se nagyon van anyagi keretem erre meg pláne nem, sajnos meg kell barátkozni a ténnyel hogy az autó értékét nem növelné, mindegy mit rakok bele.
így az én tunningom , egy alighasznált jó állapotú ülés garnitúrára szűkül.
és talán valami nemesebb fából (csersznye, éger vagy dió) elkészítem a kapaszkodókat az ajtókra, amik új kárpitot kapnak. és ennyi.
Hát nem tudom messze is van nekem tatabányáról meg aztán szombat az első pihenésem hétfőtől 12 tőbe tolom...
Sasza: igen utólagosan de a gyári lett beépítve 1,3 MPI be még van egy két kissebb macera melegszik a motor kell rá másik ( klímásokra való ) vízhűtő 17e forintocska :S meg még a kompreszorra nem volt időm, de a klíma lepróbálva minden megy beindul elől a venti, feljebb megy alapjárat egyszóval fasza pár hét és megvagyok vele aztán mondom milyen bár már nem lesz olyan nagyon meleg sem... szerintem
Jövőhéten hétvégén 3 napos tali Nyiregyházán.Olvass vissza tettem fel egy oldalt ott leirnak mindent részletesen.Én mindenképp megyek,ha mindhárom nap nem is,de szombaton vagy vasárnap mindenképp.Jó lesz a helyszin is,egy kellemes hétvégi kikapcsolódás.
Bocs a dupláért, nem tudok taliról de valszeg melózok mert most sok a túlóra lehetőségem így megyek... attól függ mikor hol lehet asszonyal kinéznénk :)
Ez ugyan nem magyar nyelvű, de töltsd le nyugodtan, nagyon jó kis program. Ha elinditod a képek megmutatják mit kell csinálni. Az oldal közepe felé megtalálod ezt: Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free
Találtam az 1.3 mpi feliciához lengyel label fájlt, leforditottam magyarra, a következő vezérlőhöz való:
047-906-030-C
Akit érdekel töltse le, tegye, a vag com LabelsUser vagy simán a Labels mappába, a a forditás nem teljesen tökéletes, akadhat javitani való benne. Ha ki javítod töltsd vissza az oldalra, hogy más is használhassa. Köszi.
A C végzödést átírva N-re illetve M van még azt hiszem, használható ezen tipusokhoz is.
Természetesen saját felelősségre állitgassunk bármit is!
szerintem ki,mert ujraprogramozta az értékeket a számitógép(2x is) meg a hibakódokat is, tehát ő azt mondta mechanikai probléma lehet mert nincs hibakód.
fójtószeleptisztitás majd alapbeállitás szervizben
minden 2-3-4 alkalommal 2000fordulat minden 5. alkalommal 1000...mi a fene lehet rossz? szelep féktisztitóval csomo kosz volt, alapbeáll után mondta a szaki 2x is megcsinálta,mentünk már vele 150km et és még mindig csinálja,,,gázbowdent ellenőriztem nem feszül map szenzor nemrég tisztitva...ötlet,javaslat?
Csak egy gondolatot fűznék hozzá a hengefely meghúzási dologhoz. Ezen az autón még nem cseréltem hengerfejtömítést! Viszont a 105-ös igencsak próbára tette a türelmemet! A 120-nál már ritkábban kellett cserélni. Nos bátran mondhatom hogy túl a ~30. cserén nagyon nem mindegy hogy mivel és hogy mit húzunk meg. A hogyan nálam úgy működött, hogy első lépésben az összes csavart betekertem teljesen és csak éppen ütközésig! A következő lépésben meghúztam őket az előírt nyomaték felével aztán a teljes nyomatékkal természetesen mindíg betartva a sorrendet! Az utánhúzást pedig csak egyes típusú tömítések igénylik! De mivel nem lehet megállípítani hogy melyik mennyire "rugalmas" érdemes 500-1000km után csak az előírt nyomatékkal utánahúzni a csavaroknak.
Nem véletlenül írtam le ezt mivel többször volt rá nálam is példa hogy kellett utánahúzni a csavarnak és nem egy két fokot! Sajnos ezen az sem segített hogy "szuper" gumibetétes tömítést vettem hozzá ~10éve 2500Ft-ért! Az eredeti német gyártmányú tömítés is megrogyott! és utána kellet húzni viszont az nem égett ki olyan könnyen mint az ólcsó!
Még mielőtt kritika érne a hengerfejet mindíg le szoktam "gyalultatni" és a hüvelyek is jól voltak hézagolva.
Attól függ, hogy csak a tükörfűtés miatt kell, vagy elektromosan szeretnéd állítgatni is.
Én vettem hozzá fűthető tükörlapot, ahhoz csak a hátsóablak fűtőszáljára menő vezetéket kell megkeresni és rákötni, testet meg valahonnan az ajtóból.
Ilyenkor (akárcsak gyárilag) a hátsóablak leolvasztással együtt a tükörlapot is leolvasztja.
Motoros mozgatáshoz eléggé kérdéses a előkészítés, az enyém GLX felszereltségű, de a kábelköteg így sem tudja az elektromos tükröt (nincs rajta csatlakozó kivezetve)