Garázs az előbbitől nyugatra Rose mellett.(techno party helyszín)Ez alagúttal(+vaslétra) összekötve a felette álló erőddel,jobbra bent egy agregátor-terem található.
Herceg Novitól keletre Kumborban laktunk (előttünk a Kotorba vezető Kumbori csatorna) és szinte szemben kettő volt ebbből a gyorsnaszáddekkoló-dokkból a hegybe fúrva, a közelükben egy még ma is őrzött, de néptelen katonai objaktummal.
(a közhiedelemmel ellentétben nem tengeralattjáró kikötő!)
Egyedül foglaltam el egy 280 cm-es gumicsónakkal, kétoldalt valahová vezető alagutak voltak. Ha valaki rámkiabált volna, biztosan irány a mosoda. :)
Ebben egyetértünk, éppen a természetessége a lényeg. Ha itt szállodák lesznek, az már teljesen más lesz. :(( Az már nem Montenegro, szállodasort bárhol a világon lehet látni. Nem amiatt érdemes odamenni.
Na és a legnagyobb hír amivel újság és hiradó is tele volt Crna Goraban és bennünket turistákat is ezerrel érint: Ünnepélyes keretek között átvágta a szalagot AUTÓPÁLYAépítés kapcsán a horvát, a montenegrói ésa szerb miniszterelnök!!!
Szerintem ez annyira a legek autópályája lesz mint a Belgrád- Bar közötti vasútvonal. Néhány szám: kb 170 kilometer út, 95 híd/völgyhíd, 50 alagút, 5millio m3 beton, 16 millió kg robbanóanyag, 7000munkás. Az első Podgorica - Mateevo szakasz 4 év múlva készül el, a teljes szakasz 8 év alatt tervezik. Egy dolgot tartok csak aránytalanul kicsinek a gigászi project kapcsán: a 2,7 milliárd euro(700-740milliárd forint) költség. Igaz ez csak viszonyítás kérdése. A pesti 4es metróhoz képest ez egy nevetséges összeg!!!!!! ekkora munka mellett.
Remélem a nyarilap.hu-n írnak majd róla a heti friss hírek rovatban több konkrétumot is,mert a nyeltudásom erős korlátot jelent abban pl megértsem, mennyibe fog kerülni egy út a teljes szakaszon várhatóan egy személygépkocsinak?
További hírek még (ha már a kintiek nem tudósítanak nekünk semmit sem!!!) hogy az Velika Plaza és Ada Bojana privatizációs páyázata is érévnyes ajánlat nélkül zárult. Egy arab befekektetői csoport mellett az elmúlt években a magyar Trigránit csoport és érdeklődött és tervezgetett. Ez nekünk, akik nem vágynak végeláthatatlan parti szállodasorokra, jó hír, hiszen minden marad eredeti szépségében. Ajövőben a területet 5 zónáraosztják és így próbálják részegységenként meghirdetni!
Hozzád képest én egy sokkal kisebb volumenű hajócsinosítási project előtt állok, de remélem még azelőtt végzek vele és eljutok ide, mint hogy bezárják ezt is mint Sv. Stefan szigetét.
Hát egy ideje nézegetem a képeket, de nem tudom, hol is van . Eláruljátok? Szervezkedőnél még arra is gondoltam, viccel:) De szervezkedő, meg néztem, YouTube-ra mit töltöttél fel valami újat, hát a vonatozás:) azt még nem láttam:) Elszédültél, micsoda kommentek :) Tibor papa, meg valahol Kotori öbölben, ha nem akkor nem nyertem.
Sielést még nem próbáltam, igaz a síléc már kiszállításra került még tavaly nyáron! A hétvégén fel kell rakni a téligumikat, egyrészt a hideg miatt, másrészt tavayl nyáron vett gumikat totál lekoptattam a "balkánjórón"! Családi okok miatt az október végére tervezett egy hetes kirándulás úgy tűnik elmarad.
...és akkor ismét egy kép, amit még szerintem egyikőtök sem látott. Igaz te csavarogtál Sutomore körül!
Ne pettingelj, mész síelni vagy nem??? Mórikálód itt magad, ahogy Juli, ki nem akart a vásárba menni, de a Janiiiiiiiiiiiiii- nak nem lehet ellenállni :)
A nyári kalamdozások alkalmával az országba látogatók nagytöbbsége a szokásos helyeket járja végig. Az ezeken a helyekn készült képeket már ismerjük, tehát ha most hirdetnénk egy "kedvenc helyem Montenegróban" című versenyt akkor jönne egy csomó kép a Sv. Stefan szigetéről, Budva óváros stb. De ha már semmi új táma nem várható jövő februárig endezzünk már egy kis házi versenyt, "Még sosem látott képek Montenegróból" címmel!
Nekem tavayl baffalolev "olvtárs" így éresztett kedvet hogy megynézzük a strandot Muriciben.
...és az én egyik ilyen képem, amit szerintem még senki sem látott: