a fűtéspanel leírását majd megpróbálom megkeresni, de annyi rendgeteg hozzászólás van, hogy nem garantált, hogy megtaláltom...
Igen, multiméterrel ki lett mérve. A következő a jelenség: a rádió csatlakozójánál rámértem (ami megy a hangszórók felé), és a jobb első hangszóró vezetékének pozitív és a negatív kábele megegyezik. Tehát valahol összeér. Gyanítom, hogy valahol ott lehet a galiba, ahol az ajtóba megy át a kábel. Csak ott annyira kicsi a hely (ha az ajtó teljesen ki van nyitva, akkor is), hogy inkább húznék be új kábelt, és a régit teljesen kiiktatom, ezért szeretném tudni, hogy végig hol fut ez a kábel.
tegnap sikerült egy élő feliről átraknom a fojtószelepházat kompletten csodára várva beinditottam és minden maradt a régiben a donornál meg tökéletesen beállt az alapjárat, azt hiszem a hibakód törlés nem sikerülhetett tökéletesen hiszen tisztitás előtt jo volt tisztitás után sok kilométer és nem gyógyul meg , köszi az ötleteket ha van még irjatok:.:))
a fűtéspanel leirása 4x 5x le van irva lapozz vissza a kábel meg az ajtóban fut s nagy eséllyel ott is zárlatos(kimértétek ellenállásmérővel?)
Úgy tudom, hogy akkor szokott tönkre menni a mikrokapcsoló, amikor tisztítás közben visszacsapódik a szelep. Ha nincs leszerelve, csak "kitörlöd", akkor ajánlatos úgy csinálni, hogy a gázpedálra teszel egy "téglát", hogy ne tudjon visszacsapódni.
Én egyszer tisztítottam kb. 3-4 éve "karbantartás" céljából, de akkor megfogadtam hogy legközelebb csak akkor fogom, ha valami gond lesz az alapjárattal. Az enyémnek akkor kellett 1000-1200 km mire magához tért.
Szerintem még ne cseréld le, adj neki még egy kis időt... hátha megjavul.
Ha tegnap nálam lett volna az autód, akkor lehet hogy megjavult volna az alapjáratod;) 680 km-t hajtottam bele szinte megállás nélkül, 11 órán keresztül folyamatosan ment a motor. Ha ennyi idő alatt nem javult volna meg, akkor tényleg cserére szorulna!
A jobb első ajtóban lévő hangszóró vezetékét ki kellene cserélnem, mert valahol zárlatos. Kérdés, hogy hol fut ez a kábel, és hogyan tudom kicserélni? (hogyan tudom leszedni a burkolatot, stb.)
fojtoszelepet sajnos valoban kell ezeken neha cserelni, meghozza a potmeter miatt. ez egy egyseg, nem bonthato, nem javithato, viszont a potmeter "hamar" kopik, ilyenkor zavaros jelet ad es eleinte csak a gazreakcio romlik, torpan, rangat neha, vegso stadiumban "magatol" megy az auto.
fojtószelep tisztitás után erős 200-2500 as alapjárat(semmi máshoz nem nyúltam:)
hibakód olvasás törlés adatok törlése ujratanitás, után sem javult meg most mentem vele 400km et eltelt egy hét, ma is ujra tanitott mindentt a szervizes és most annyiban változik ,hogy minden 5. 10. gázpedál elvételnél gondol egyet 2000 en marad alapban meg 1000 lett az alapjárat,,
a fojtószelep potmétere vagy a z nalapjárat érzékelő mikrokapcsoló ment már tönkre valakinek?? a folytószelepet kompletten gondoltam cserélni alapjárat állitó motorral, mennyibe kerülhet? vagy ötlet a hibára? a csajom már utálja vezetni a tempomatos skodát:))))))
Azt is lehet meg kábel köteget is lehet cserélni attól függ mennyit akarsz vele melózni. Ha érdekel akkor le írom hogyan cseréltem ki a hátsó ajtóban a köteget!
Már sokszor irtatok erről a vagcom-os cuccról. Van vki aki esetleg jártasabb a témában? Vennék madzagot hozzá de fogalmam sincs milyet melyike, meg a programról se tudom melyik kellene. Valaki lenne olyan kedves és felvilágosítana?
Ez test problémára utal, az áram ne talál jó testet és egy másik fogyasztón testelődik így azok ahol épp testelődik ott az meggágyul, mikortól ál fen a hiba? illetve cseréltél valamit mikor ez előjött piszkáltad a műszereket?
Nem szeretnék rá sokat költeni, ezért le fogom nézni haver golfjáról. Gondoltam hátha valaki tudja a dolgokat. :)
Más amit mindenkitől kérdezek: a műszerfalam megkettyent... indítás előtt nem jelez vissza hogy nincs töltés, be van húzva a kézi sőtt még hőfokot és benyszintet sem mutat gyujtásra téve csak akkor ha beindítom és megtúráztatom. Töltésem sincs előtte csak pörgetés után viszont a töltésjelző folyamatosan világít. A kézi behúzására van, hogy a mutatók is meghülyülnek, felugranak, leesnek. Készítettem egy videót is róla, hátha valaki találkozott hansonlóval.
A gyári fesszabályzó szénkefék kibírnak 60.000 Km felett is! Én tavaly azért cseréltem szabályzót(gyárit gyárira) mert a tél elött már kicsinek láttam a keféket... :D
A szénkefék a fesszabályozóból lógnak ki, egybe vannak építve. Mivel a fesszabi hibája típushiba, én még nem hallottam olyanról, hogy a szénkefe miatt kellet volna cserélni. Nekem 20-30 ezrenként megeszik egy 2000 Ft-os fesszabit, és ilyenkor új szénkefék is bekerülnek.
Az, hogy nem üt a tárcsa, csak egy dolog, az agyra is pontosan kell felfeküdnie, mert ha nincs rendesen letisztítva, akkor már üthet.Én finom csiszolópapírral lecsiszoltam az agyat, és utána tettem fel az új tárcsát, azután megmértem az ütést mérőórával (bár az gondolom, nincs mindenkinek). ha jól emlékszem, 0,1 tized lehet az ütése, én az egyiken 00,4, amásikon 00,5 századot mértem.
A másik dolog:a fékbetétek nem szorulnak a féknyeregben? A féknyerget is tisztára kell takarítani, és a fékbetéteknek lazán kell mozogniuk benne, mert különben megszorulhatnak.Rézpasztával is érdemes bekenni összerakás előtt.
Nekem az előző fékbetéteket úgy kellett kirángatni a nyeregből...
üdv urak első fék betét és tárcsa csere után ütemes surrogó hang hallatszik már kipucoltam megjárattam mindent lehet ez a kerékcsapágy hoibája? olyan ahang mintha el lenne hajolva a féktárcsa...de az teljesen uj és esztergályossal ellenőriztettem nem üt, járt már igy valaki?
Legtomegmerot majd megprobalom.masera ha lesz,minden tobbi atpucola,a valtobol kiszedve a jelado minden 3 honapban amugy.szoval elokszidallott csatlakozo az nincs sehol,mert mindig benne bujok :)) ma indulok osztrakba csutortokon jovok meg kb 800-1000 km fog ramenni,remelem turni fogja.
Két három másodperces problémával ne foglalkozz ilyen mértékben, nézd meg esetleg vagy ha van rá mód cseréld ki másik felisből a legtömegmérőt esetleg a hőgombát a termosztátnál de ha az lenne akkor nehezen indulna, én még a hall jeladóra is tippelnék lehet koszos, váltóba felülről termosztát alatt van becsavarozva vedd ki tisztítás majd meglátod :)
Ez a jelenség nálam is megvan. Ugyanígy, csak hidegen jelentkezik. Néha rendesen játszani kell a gázzal, mert ha erősebben nyomom, akkor le akar fulladni. Gyertyák nálam is cserélve lettek, benzinszűrő is. Amint bemelegszik a motor, teljesen megszűnik minden gond, úgy megy mint a villám. Engem is érdekelne valamiféle megoldás erre a problémára. Lehet vele így is menni, de ha jó lenne azért boldogabb lennék.