Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27032

Ezért pofáztam hogy jobb ha van egy témára bontott fórum de ez itt ám marha jó sok ember szerint... :S

 

na mindegy, nem rosszból írtam, csak ilyenkor elkap az ideg...

Előzmény: DjTomboy (27031)
DjTomboy Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27031

a fűtéspanel leírását majd megpróbálom megkeresni, de annyi rendgeteg hozzászólás van, hogy nem garantált, hogy megtaláltom...

 

Igen, multiméterrel ki lett mérve. A következő a jelenség: a rádió csatlakozójánál rámértem (ami megy a hangszórók felé), és a jobb első hangszóró  vezetékének pozitív és a negatív kábele megegyezik. Tehát valahol összeér. Gyanítom, hogy valahol ott lehet a galiba, ahol az ajtóba megy át a kábel. Csak ott annyira kicsi a hely (ha az ajtó teljesen ki van nyitva, akkor is), hogy inkább húznék be új kábelt, és a régit teljesen kiiktatom, ezért szeretném tudni, hogy végig hol fut ez a kábel.

Előzmény: vismajor77 (27030)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27030

tegnap sikerült egy élő feliről átraknom a fojtószelepházat kompletten csodára várva beinditottam és  minden maradt a régiben a donornál meg  tökéletesen beállt az alapjárat, azt hiszem  a  hibakód  törlés nem sikerülhetett tökéletesen  hiszen  tisztitás előtt jo volt  tisztitás után sok kilométer és nem gyógyul meg , köszi az ötleteket ha van még irjatok:.:))

 

 

 

a  fűtéspanel  leirása 4x 5x le  van irva lapozz  vissza a kábel meg az ajtóban fut s  nagy eséllyel ott is zárlatos(kimértétek ellenállásmérővel?)

stemplis Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27029

Úgy tudom, hogy akkor szokott tönkre menni a mikrokapcsoló, amikor tisztítás közben visszacsapódik a szelep. Ha nincs leszerelve, csak "kitörlöd", akkor ajánlatos úgy csinálni, hogy a gázpedálra teszel egy "téglát", hogy ne tudjon visszacsapódni.

 

Én egyszer tisztítottam kb. 3-4 éve "karbantartás" céljából,   de akkor megfogadtam hogy legközelebb csak akkor fogom, ha valami gond lesz az alapjárattal. Az enyémnek akkor kellett 1000-1200 km mire magához tért.  

Szerintem még ne cseréld le, adj neki még egy kis időt... hátha megjavul.

 

Ha tegnap nálam lett volna az autód, akkor lehet hogy megjavult volna az alapjáratod;) 680 km-t hajtottam bele szinte megállás nélkül, 11 órán keresztül folyamatosan ment a motor. Ha ennyi idő alatt nem javult volna meg, akkor tényleg cserére szorulna!

Előzmény: vismajor77 (27023)
DjTomboy Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27028

Jah, és még valami. Hogyan lehet kiszedni a fűtés/ventillátor-kapcsolónál lévő panelt? Ki van benne égve az izzó, és ki szeretném cserélni.

 

Bocsi, hogy nem egybe írtam.

DjTomboy Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27027

Sziasztok!

 

A jobb első ajtóban lévő hangszóró vezetékét ki kellene cserélnem, mert valahol zárlatos. Kérdés, hogy hol fut ez a kábel, és hogyan tudom kicserélni? (hogyan tudom leszedni a burkolatot, stb.)

 

A segítséget előre is köszönöm!

johannes. Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27026

egy korábbi hozzászólást találtam :

 

 

 fojtoszelepet sajnos valoban kell ezeken neha cserelni, meghozza a potmeter miatt. ez egy egyseg, nem bonthato, nem javithato, viszont a potmeter "hamar" kopik, ilyenkor zavaros jelet ad es eleinte csak a gazreakcio romlik, torpan, rangat neha, vegso stadiumban "magatol" megy az auto.

 

 

...lehet ez a baja,ez is központi injektoros.

johannes. Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27025

szevasztok

 

Drágán szeretett felicsitánk 1.3  elkezdett köhögni,mintha kihagyna a gyújtás vagy nem kapna egy pillanatra anyagot,néha berángat,megtorpan.

Volt e már ilyen tapasztalata valakinek,illetve villamosságra vagy üzemanyagra összpontosítsak ?

 

köcce.

arthur877 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27024

A folytószelep akár 60.000-ba is fájhat...

Ki lett törölve az alapbeállítás elött "SIMON"nal a vezérlő? Mert ezt a hibát sokszor elkövetik...

Előzmény: vismajor77 (27023)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27023

üdv urak:)

fojtószelep tisztitás után erős 200-2500 as alapjárat(semmi máshoz nem nyúltam:)

hibakód olvasás  törlés adatok törlése  ujratanitás,  után sem javult meg most mentem vele 400km et  eltelt egy hét, ma is ujra tanitott mindentt a szervizes és most  annyiban változik ,hogy minden 5. 10. gázpedál elvételnél gondol egyet 2000 en marad  alapban meg 1000 lett az alapjárat,,  

 

 a  fojtószelep potmétere vagy a z nalapjárat érzékelő mikrokapcsoló ment már  tönkre valakinek?? a  folytószelepet kompletten gondoltam cserélni alapjárat állitó motorral,  mennyibe kerülhet? vagy ötlet a  hibára? a  csajom már utálja vezetni a tempomatos  skodát:))))))

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27022

Kösz a válaszokat, majd szétkapom, ha lesz egy szabad dálutánom.

Most voltunk műszakin, a CO 0,0032% lett bármifélye trükközés, adalékok nélkül is :) Kék matrica, yeee. 

Előzmény: Szasza7103 (27021)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27021

Bal oldalon az ajtóban szalad. A borítást szedd le az ajtóról és könnyebben hozzá férsz meg látni is lehet valamit az egészből!

Előzmény: Törölt nick (27018)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27020

Azt is lehet meg kábel köteget is lehet cserélni attól függ mennyit akarsz vele melózni. Ha érdekel akkor le írom hogyan cseréltem ki a hátsó ajtóban a köteget!

Előzmény: Dreamer (27019)
Dreamer Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27019

Gondolom közvetlen a hátsó lámpatestbe bekötve nagyon nem hibázhatsz. Egyébként a csomagtartófedél átvezető kábelköteg szokott eltörni.

 

Dreamer

Előzmény: Törölt nick (27018)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27018

Sziasztok!

Nem világít a pótféklámpám, bemértük, nem kap áramot.

Behúznék 1 új kábelt. Tudja valaki, hogy a hátsó ajtótól pontosan hol halad a vezeték, illetve hova van bekötve? 

Köszi

Laci

Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27017

Már sokszor irtatok erről a vagcom-os cuccról. Van vki aki esetleg jártasabb a témában? Vennék madzagot hozzá de fogalmam sincs milyet melyike, meg a programról se tudom melyik kellene. Valaki lenne olyan kedves és felvilágosítana?

 

 

Köszönöm!

Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27016

Testelés probléma lehet érdemes megnézni mindenhol. Sajnos Nincs ötletem Merre indulj, de talán az segíthet ha az áramköröket eggyesével teszteled.

Szép lett a müszerfal világításod érdekelne engem is a hogyanja bár megcsinálni nem mostanában fogom.

 

Üdv!

Előzmény: Willy16 (27012)
Willy16 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 27015

Az utastérben újra lett bandázsolva az egész kábelköteg. Próbáltam neki külön testet adni de semmi...

Lehet hogy újra szétkapom a műszeregységet.

Előzmény: 1TARESZ1 (27014)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27014

Ez test problémára utal, az áram ne talál jó testet és egy másik fogyasztón testelődik így azok ahol épp testelődik ott az meggágyul, mikortól ál fen a hiba? illetve cseréltél valamit mikor ez előjött piszkáltad a műszereket?

Előzmény: Willy16 (27012)
peti931 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27013

A műszerfal világításod hogy van megcsinálva? Engem ez érdekelne. Egyébként jól néz ki.

Előzmény: Willy16 (27012)
Willy16 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27012

Köszönöm kedvességed!

Nem szeretnék rá sokat költeni, ezért le fogom nézni haver golfjáról. Gondoltam hátha valaki tudja a dolgokat. :)

Más amit mindenkitől kérdezek: a műszerfalam megkettyent... indítás előtt nem jelez vissza hogy nincs töltés, be van húzva a kézi sőtt még hőfokot és benyszintet sem mutat gyujtásra téve csak akkor ha beindítom és megtúráztatom. Töltésem sincs előtte csak pörgetés után viszont a töltésjelző folyamatosan világít. A kézi behúzására van, hogy a mutatók is meghülyülnek, felugranak, leesnek. Készítettem egy videót is róla, hátha valaki találkozott hansonlóval.

Előzmény: 1TARESZ1 (26998)
ksano Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27011

Köszi a gyors választ!

Előzmény: ms1964 (27009)
arthur877 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27010

A gyári fesszabályzó szénkefék kibírnak 60.000 Km felett is! Én tavaly azért cseréltem szabályzót(gyárit gyárira) mert  a tél elött már kicsinek láttam a keféket... :D

Előzmény: ms1964 (27009)
ms1964 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27009

A szénkefék a fesszabályozóból lógnak ki, egybe vannak építve. Mivel a fesszabi hibája típushiba, én még nem hallottam olyanról, hogy a szénkefe miatt kellet volna cserélni. Nekem 20-30 ezrenként megeszik egy 2000 Ft-os fesszabit, és ilyenkor új szénkefék is bekerülnek.

Előzmény: ksano (27007)
Rick404 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27008

Az, hogy nem üt a tárcsa, csak egy dolog, az agyra is pontosan kell felfeküdnie, mert ha nincs rendesen letisztítva, akkor már üthet.Én finom csiszolópapírral lecsiszoltam az agyat, és utána tettem fel az új tárcsát, azután megmértem az ütést mérőórával (bár az gondolom, nincs mindenkinek). ha jól emlékszem, 0,1 tized lehet az ütése, én az egyiken 00,4, amásikon 00,5 századot mértem.

A másik dolog:a fékbetétek nem szorulnak a féknyeregben? A féknyerget is tisztára kell takarítani, és a fékbetéteknek lazán kell mozogniuk benne, mert különben megszorulhatnak.Rézpasztával is érdemes bekenni összerakás előtt.

Nekem az előző fékbetéteket úgy kellett kirángatni a nyeregből...

Előzmény: vismajor77 (27006)
ksano Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27007

A faceliftes 40 kW-os felíciák alternátorának új szénkeféi "normál" körülmények és feltételek között hány km után kopnak el?

vismajor77 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27006

üdv urak első fék betét és tárcsa  csere után ütemes surrogó hang hallatszik már kipucoltam megjárattam mindent lehet ez a kerékcsapágy hoibája? olyan ahang mintha el lenne  hajolva a féktárcsa...de  az teljesen uj és esztergályossal ellenőriztettem nem üt,  járt már igy valaki?

köszi

potyi20 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27005
Legtomegmerot majd megprobalom.masera ha lesz,minden tobbi atpucola,a valtobol kiszedve a jelado minden 3 honapban amugy.szoval elokszidallott csatlakozo az nincs sehol,mert mindig benne bujok :)) ma indulok osztrakba csutortokon jovok meg kb 800-1000 km fog ramenni,remelem turni fogja.
Előzmény: 1TARESZ1 (27004)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27004

Két három másodperces problémával ne foglalkozz ilyen mértékben, nézd meg esetleg vagy ha van rá mód cseréld ki másik felisből a legtömegmérőt esetleg a hőgombát a termosztátnál de ha az lenne akkor nehezen indulna, én még a hall jeladóra is tippelnék lehet koszos, váltóba felülről termosztát alatt van becsavarozva vedd ki tisztítás majd meglátod :)

peti931 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 27003

Ez a jelenség nálam is megvan. Ugyanígy, csak hidegen jelentkezik. Néha rendesen játszani kell a gázzal, mert ha erősebben nyomom, akkor le akar fulladni. Gyertyák nálam is cserélve lettek, benzinszűrő is. Amint bemelegszik a motor, teljesen megszűnik minden gond, úgy megy mint a villám. Engem is érdekelne valamiféle megoldás erre a problémára. Lehet vele így is menni, de ha jó lenne azért boldogabb lennék.

Előzmény: potyi20 (27002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!