Csütörtökön nyomok egy full tank gázolajat (általában OMV sprint), és tolok hozzá spurit (special thanks to Vbandit!), és irány az autópálya... lesz abban a tankban vagy 300km autópálya, vagy 50-100km országút, egy kis adag Szegeddel, és kis adag Bp-vel fűszerezve... :)
No majd ha visszaérek, egyszercsak teletöltöm, és számolok..., ahogy a mostani tankot is megszámolom katt-kattig, még spuri nélkül... így teszek majd tartósan, mert a spurim elvileg 5 tankot kifut nagyságrendileg...
Az eredményre kíváncsi leszek, meg hogy a pill fogyimérőn mutatkozik-e valami majd... :)
Véletlenül nem 1 hete kedden vetted át a hófehér sportcsomagos Ceed SW-d a K-N kereskedésben Tatabányán? Mert ha igen, akkor pont akkor mentél el, mikor én érkeztem az autómért. :)))
Igyekszem holnap néhány képet készíteni és már pakolom is fel! Bár már a gyári 225/45 R17-es kerekek nincsenek rajta. Most a csúf téli gumik virítanak rajta.
Valahol olvastam, hogy a sötét szín áll jól a Ceednek... Ezzel vitatkoznék, mert szerintem hófehérben is kellően meggyőző fekete fényszóróháttérrel, és ráadásul alig látni ilyen színben.
A KIA M6 Érd-nél rendeltem, 4 munkanap alatt megjött, az ára rögzítő patentekkel együtt 34 500 Ft. Az olajcsere alatt megláttam egy előkészítés alatt lévő új CRDI-t, és annak a motorháztetején volt belül, megkérdeztem, hogy lehet-e rendelni benzinesbe, megnézték és lehet. Magam tettem fel kb 45 másodperc alatt. (minden klappolt :)))
Úgy hallom, hogy változott a hangja, bár még csak városban próbáltam 15 percet. Nem tudom hogy halkabb-e, de határozottan kevesebb magas hangot hallok egyenletes és gyorsításos menetben is. Hosszabb távú, magasabb fordulaton hallott tapasztalatot, ha érdekel benneteket, majd hosszabb túra után.
Kb. 850 km van a kocsiban, amit igyekeztem a leírásnak megfelelően változatos fordulatszámon megtenni, így nem hiszem, hogy elkormolódott volna a kipufogószelep.
Egyébként ma bővült a fordulatszám tartomány!:-(
Már éreztem lejebb és följebb egyaránt a rángatást.
Szóval szervíz?!
Köszi a hozzászólásokat!
Nagyon bosszant ez a rángatás, mert egyébként gyönyörű az autó. Az EX-hez kértem még egy SPORT csomagot, amivel elég komolyan néz ki az autó. A www.kia.com oldalon fent van a Sportcsomag, a magyar oldalakon, még említés szintjén sincs.
Budapesten vagy a budai oldalon van olyan szervíz amit tudtok ajánlani? Esetleg egy kontak?
1.6 CRDI-m van, rángatást nem érzek. A turbólyuk szerintem az, hogy amikor rálépsz 1700 alatt a gázra és meg kell várni mig a turbó felpörög és meglódítja kasztnit, ami elég hosszú idő. Ez egyébként városi indulásoknál elég kellemetlen, mert 2000-ig nem húz, utána viszont nagyon.
Szerintem érdemes lenne a cee'd tulajoknak tanulmányozni a lacsi fórumokat, hogy mikre készüljenek. Amúgy a hibaforrás valszeg kiszűrve és nem kell hozzá kipuff-szelepsor csere, csak egy pár forintos alkatrész. 10-ből kilenc esetben bevált, nálam sem volt csere, de nem is próbáltam pörgetéssel kínozni a kocsit.:-)