Jobb oldalon szedd fel a küszöbtakaró műanyag elejét, bátran rántsd meg és feljön, majd ott látni fogsz egy csavart, ami tartja az előtte levő műanyag takarót, ha ezt kiveszed, akkor könnyedén lejön az is. Ez a műanyag takaró takarja el a kábeleket, amik bejönnek az ajtóból. Sajnos nem tudom, hogy mi ennek a neve, remélem meg lehet érteni, hogy miről beszélek. Ha ezt levetted, látni fogod, hogy merre megy a hangszórókábel, nekem ha jól rémlik, akkor a kesztyűtartó alatt futott a rádióig. Ha kiveszed a kesztyűtartót, akkor valószínűleg látni fogod.
Fojtószelep tisztítás után nekem elég hamar, 100 km-en belül elmúlt a túl magas alapjárat, de az alapjárat ingadozást nem a fojtószelep okozta, hanem a nem megfelelő gyertyák, a torpanást-köhögést meg az öregedő gyújtótrafó. Cserék óta minden sima.
A hangszórókábelt hiába is méregetném, biztos, hogy valami galiba van vele, mert néha szólt a hangszóró, de többnyire nem. Nem nagyon akarok a szakadás keresésével szórakozni, mindenképpen kicserélem az egész kábelt. Az érdekelne konkrétan, hogy hol fut a kábel, miután bejön az ajtóból? Mit kell le/kiszednem ahhoz, hogy hozzáférjek?
fűtéspanel világitás= egy vékony lapos hosszu csavarhúzóval benyulsz alul kicsit(pár mm ert kifeszegeted) majd felüle benyulva két sarok sé középen vannak a pattintós szemek amiket le kell győznöd,hogy kaiakadjanak,,
más a hangszzóró kábelét ellenállással mérd ki(azaz na multimétert ellenállás módban mérj rá a hangszórónál és a magnónál mert a hangszórók váltakozó feszt kapnak nem egyent igy (ha esetleg nem értesz hozzá nagyon akkor megtréfálhaznak.) de az is jo próba ha egy db másfél méteres vezetékkel áthidalod elkőször az egyik majd a másik kábelt.)
létezik hogy a 98 és a 200 évjárast kuplungja teljesen más?? az asszonyé betonkemény az enyém vajpuha minden cserélve de mégsem ugyanaz,,
Ha a nagy óra helyére egy fordulatszámmérőt akarnák berakni, akkor ahhoz mit kell venni? Valami jeladó kell? Egyáltalán bele lehet rakni hogy pontos is legyen? És véletlen nincs valakinek elfekvőben egy?
Skoda Feliciához keresem a következő tuning dolgokat:
- ültetőrugó
- toronymerevítő
- keményített gátlók
- sport kipufogó hátsó, gyorsító dob vagy esetleg komplett is érdekel.
- direktszűrő
- 14" alufelni gumival is.
Persze mindent jó állapotban és jó árban szeretnék, akinek van felesleges megmaradt, vagy esetleg megválna tőle az e-mailben küldje ajánlatát. info@ddrrallye.hu
a fűtéspanel leírását majd megpróbálom megkeresni, de annyi rendgeteg hozzászólás van, hogy nem garantált, hogy megtaláltom...
Igen, multiméterrel ki lett mérve. A következő a jelenség: a rádió csatlakozójánál rámértem (ami megy a hangszórók felé), és a jobb első hangszóró vezetékének pozitív és a negatív kábele megegyezik. Tehát valahol összeér. Gyanítom, hogy valahol ott lehet a galiba, ahol az ajtóba megy át a kábel. Csak ott annyira kicsi a hely (ha az ajtó teljesen ki van nyitva, akkor is), hogy inkább húznék be új kábelt, és a régit teljesen kiiktatom, ezért szeretném tudni, hogy végig hol fut ez a kábel.
tegnap sikerült egy élő feliről átraknom a fojtószelepházat kompletten csodára várva beinditottam és minden maradt a régiben a donornál meg tökéletesen beállt az alapjárat, azt hiszem a hibakód törlés nem sikerülhetett tökéletesen hiszen tisztitás előtt jo volt tisztitás után sok kilométer és nem gyógyul meg , köszi az ötleteket ha van még irjatok:.:))
a fűtéspanel leirása 4x 5x le van irva lapozz vissza a kábel meg az ajtóban fut s nagy eséllyel ott is zárlatos(kimértétek ellenállásmérővel?)
Úgy tudom, hogy akkor szokott tönkre menni a mikrokapcsoló, amikor tisztítás közben visszacsapódik a szelep. Ha nincs leszerelve, csak "kitörlöd", akkor ajánlatos úgy csinálni, hogy a gázpedálra teszel egy "téglát", hogy ne tudjon visszacsapódni.
Én egyszer tisztítottam kb. 3-4 éve "karbantartás" céljából, de akkor megfogadtam hogy legközelebb csak akkor fogom, ha valami gond lesz az alapjárattal. Az enyémnek akkor kellett 1000-1200 km mire magához tért.
Szerintem még ne cseréld le, adj neki még egy kis időt... hátha megjavul.
Ha tegnap nálam lett volna az autód, akkor lehet hogy megjavult volna az alapjáratod;) 680 km-t hajtottam bele szinte megállás nélkül, 11 órán keresztül folyamatosan ment a motor. Ha ennyi idő alatt nem javult volna meg, akkor tényleg cserére szorulna!
A jobb első ajtóban lévő hangszóró vezetékét ki kellene cserélnem, mert valahol zárlatos. Kérdés, hogy hol fut ez a kábel, és hogyan tudom kicserélni? (hogyan tudom leszedni a burkolatot, stb.)
fojtoszelepet sajnos valoban kell ezeken neha cserelni, meghozza a potmeter miatt. ez egy egyseg, nem bonthato, nem javithato, viszont a potmeter "hamar" kopik, ilyenkor zavaros jelet ad es eleinte csak a gazreakcio romlik, torpan, rangat neha, vegso stadiumban "magatol" megy az auto.
fojtószelep tisztitás után erős 200-2500 as alapjárat(semmi máshoz nem nyúltam:)
hibakód olvasás törlés adatok törlése ujratanitás, után sem javult meg most mentem vele 400km et eltelt egy hét, ma is ujra tanitott mindentt a szervizes és most annyiban változik ,hogy minden 5. 10. gázpedál elvételnél gondol egyet 2000 en marad alapban meg 1000 lett az alapjárat,,
a fojtószelep potmétere vagy a z nalapjárat érzékelő mikrokapcsoló ment már tönkre valakinek?? a folytószelepet kompletten gondoltam cserélni alapjárat állitó motorral, mennyibe kerülhet? vagy ötlet a hibára? a csajom már utálja vezetni a tempomatos skodát:))))))