Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vincent66 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141170

:-)

Előzmény: mcI_2.0 (141168)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141169

:-)

A gokartpályás képen is ott vagy, a végén kanyarodsz? Gondolom, nem előny a gokartnál, hogy alapvetően nem fúj el a szél téged... :-D

Előzmény: bajan122 (141160)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141168

Jól csináljátok. :-)

Egyszer, talán ide is beírtam anno, én meg egy gyanús foltot néztem meg a motorháztetőn - nyállal letakarítás céljából. Véletlenül ugyanazt az ujjam nyaltam meg kétszer. Madárszar volt, kaptam egy fasza felső légúti gyulladást. :-))

Előzmény: vinjo (141163)
piros madááár Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141167
En megva csaladi szedant kombira szeretnem vagy nagyobbra :-)csak nem akar jonni a giulia sehogy:-)
Előzmény: Mewo (141085)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141166

Amióta a digitklíma probléma a sláger, ez már nem lehet elrettentő kép. :-)

Apropó, innen nem lehet megszerelni a klímát? S ha nem, miért nem? :-D

Előzmény: gambl-R (141038)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141165

:-D

Előzmény: vinjo (141028)
vinjo Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141164

Na, gratulálok, igazi Celeb lettél. :-)

Gondolom, jó program volt, irigykedem rendesen.

Előzmény: bajan122 (141160)
vinjo Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141163

Nekem rossz szokásom, hogy a kocsi alatti foltot szoktam ellenőrizni hasonló módon. :-)

Előzmény: dirige (141158)
vinjo Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141162

A bravoban is csak 6 liter a hűtőközeg mennyisége.

Előzmény: bajan122 (141154)
vinjo Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141161

Nyáron is?

Előzmény: Kyfi (141130)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141160
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141159

Ezért is szép mert van hozzá meroeszkozom. Pont 20 másodperc ellenőrizni.

Előzmény: dirige (141158)
dirige Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141158

Mi, amikor jött az első hideg, szó szerint végignyaltuk az összes autó hűtőfolyadékát. Mindegyik édes volt....

Előzmény: bajan122 (141154)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141157

Simán lehet mechanikai probléma, magyarán kidörzsölődött egy vezeték és most nincs neki delej. (Gondolom a biztosíték ellenőrzésen túl vagy.)

Előzmény: Ludovicus (141156)
Ludovicus Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141156

Nem szokott villogni, de egy próbát megér...

Előzmény: seewer (141153)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141155

Az extrém takarékos vezetők felé mindig vannak kételkedők ha fogyasztásukról számolnak be. Nem kell foglalkozni vele.

Előzmény: Kyfi (141146)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141154

off

 

Nissan: legnagyobb örömömre reggel -10-ben pöcc-röff. Kisebb örömömre míg beértem (12km) felforrt. Alánéztem és nincs fenn az egyik ékszíj. Irány az autósbolt és vettem egyet. Onnan emelős szerelő és megállapít, hogy amit láttam az a klíma kompresszorának ékszíja (klíma hűtő a padlásomon így tök mindegy neki). Szerelő hűtőcső megfog: csontig van fagyva. Nem volt benne fagyálló csak minimális. Így míg én dolgoztam, a kocsi motorterében egy hősugárzó működött. Délutánra kiolvadt, így haza tudtam jönni és kicserélni fagyállóra a vizet (7 liter soknak számít?). Én voltam a barom mert nem mértem rá mikor megvettem.

 

Olajfogyás: 2000km kb 1,5 liter. Ennek jó része a kocsi alá csöpög, mióta hideg van kicsit ütemesebben. Ha jó idő lesz és újra két kerékre szállok, akkor szét lesz bontva a motor és kap új tömítést, szimeringeket.

Amúgy nagyon jó kis autónak tartom mert -10-ben is csak a szokásos pamacs van indításkor aztán semmi füst.

 

 

On

 

A bravo annyit mozgott az elmúlt 2 hétben hogy előrébb toltam 10 centit mert kellett a hely a motorszereléshez. Ez idő alatt jelentős olajfogyásról beszámolni nem tudok :-)

 

seewer Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141153

A KM számláló nem szokott villogni? Lehet, hogy CAN bus ütközés van

Próbálkozhatsz az akkusaru levétellel.

Előzmény: Ludovicus (141148)
seewer Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141152

Ööö, így ahogy mondod, tényleg:-)

Előzmény: Ludovicus (141148)
denil Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141151

szóval a lényeget nem írtam.

Mert hogy a ezekben a motorokban a turbó max 100k km-ert bírt ki :)

(persze hülyeség)

Előzmény: denil (141150)
denil Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141150

a régi motorosok tudják..

csak szájhagyomány útján terjedő rossz elszólás :)

Viccelődni szoktunk vele.

Előzmény: szkorhetz (141149)
szkorhetz Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141149

Miből gondolod, hogy cserés a turbo? 

Előzmény: denil (141147)
Ludovicus Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141148

Így is próbáltam, bár úgy emlékszem, a kikapcsolásnál kell hosszabban nyomni.

Előzmény: seewer (141143)
denil Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141147

bárcsak az én autóm ennyi olajat enne:)))

Ettől függetlenül semmi hibája nincs és még mindig úgy szedi a lábát ahogy kell. Ma hajnalban az M3-on is megmutatta,h lassan a 130k km-ert elérve is nagyon jól megy ( mondom ezt azért mert már rég turbót kellett vna cserélnem rajta...na meg hát az olaj..:D )

Előzmény: Bravósgábor (141101)
Kyfi Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141146

tartom amit írtam...

15" kerék

 

 

 

 

Előzmény: Bravósgábor (141134)
nbalazs__ Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141145

Fejlemény az én rádióm ügyében. (rossz/gyenge vétel)

Kibányásztam végre a rádiót (tiszteletem az olasz és portugál mérnököknek!!!) és az antennát egy szál dróttal helyettesítve helyreállt a rend, tökéletesen szólt a rádió. Tehát az antennával lett "valami" és szerencsére nem a fejegységgel! Vagy az antennáig vezető koax, vagy maga az antenna. Ezt még ki kell derítenem... 

denil Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141144

Megerősítem.

Ma nekem is ezt csinálta a -10 fokban.

Előzmény: seewer (141142)
seewer Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141143

Tudod, bekapcsoláshoz nyomva kell tartani néhány mp-ig!

Előzmény: Ludovicus (141141)
seewer Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141142

 

    "Volt már valakinek olyan problémája, hogy az index nem kattan be semelyik irányba sem, csak a sávváltó jelzés működik?"

 

Nem kell aggódni, ez a probléma, nagy hidegben, mindenkinél játszik. Szvsz a zsír ledermed a kapcsolóban, ezért nem rögzít.

 

Előzmény: GazCamp3r (141132)
Ludovicus Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141141

Köszi a tippet. Sejtem melyik beállításra gondolsz, ezt már megtaláltam pár hónapja a rádió menüjében és akkor kikapcsoltam az autoswitch-et, azóta tehát nem gyújtásra indult, hanem manuálisan, gombnyomásra.  Mióta egy hete nem akar bekapcsolni, egy alkalommal lepett meg azzal, hogy gyújtásra elindult, de sajnos azóta sem működik :-( A fedélzeti menüben meg sajnos csak azt lehet állítani, hogy kijelezze-e a rádió állomásnevét középen vagy sem.

 

Arra gondoltam, hogy esetleg a gyújtás elvétele utáni 20 perces kikapcsolás reléje adta meg magát, de ez csak elmélet... Márkaszervizeken túl nem tudtok valaki hozzárétőt ajánlani?

Előzmény: zgi521 (141131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!