Egyszer, talán ide is beírtam anno, én meg egy gyanús foltot néztem meg a motorháztetőn - nyállal letakarítás céljából. Véletlenül ugyanazt az ujjam nyaltam meg kétszer. Madárszar volt, kaptam egy fasza felső légúti gyulladást. :-))
Nissan: legnagyobb örömömre reggel -10-ben pöcc-röff. Kisebb örömömre míg beértem (12km) felforrt. Alánéztem és nincs fenn az egyik ékszíj. Irány az autósbolt és vettem egyet. Onnan emelős szerelő és megállapít, hogy amit láttam az a klíma kompresszorának ékszíja (klíma hűtő a padlásomon így tök mindegy neki). Szerelő hűtőcső megfog: csontig van fagyva. Nem volt benne fagyálló csak minimális. Így míg én dolgoztam, a kocsi motorterében egy hősugárzó működött. Délutánra kiolvadt, így haza tudtam jönni és kicserélni fagyállóra a vizet (7 liter soknak számít?). Én voltam a barom mert nem mértem rá mikor megvettem.
Olajfogyás: 2000km kb 1,5 liter. Ennek jó része a kocsi alá csöpög, mióta hideg van kicsit ütemesebben. Ha jó idő lesz és újra két kerékre szállok, akkor szét lesz bontva a motor és kap új tömítést, szimeringeket.
Amúgy nagyon jó kis autónak tartom mert -10-ben is csak a szokásos pamacs van indításkor aztán semmi füst.
On
A bravo annyit mozgott az elmúlt 2 hétben hogy előrébb toltam 10 centit mert kellett a hely a motorszereléshez. Ez idő alatt jelentős olajfogyásról beszámolni nem tudok :-)
Ettől függetlenül semmi hibája nincs és még mindig úgy szedi a lábát ahogy kell. Ma hajnalban az M3-on is megmutatta,h lassan a 130k km-ert elérve is nagyon jól megy ( mondom ezt azért mert már rég turbót kellett vna cserélnem rajta...na meg hát az olaj..:D )
Fejlemény az én rádióm ügyében. (rossz/gyenge vétel)
Kibányásztam végre a rádiót (tiszteletem az olasz és portugál mérnököknek!!!) és az antennát egy szál dróttal helyettesítve helyreállt a rend, tökéletesen szólt a rádió. Tehát az antennával lett "valami" és szerencsére nem a fejegységgel! Vagy az antennáig vezető koax, vagy maga az antenna. Ezt még ki kell derítenem...
Köszi a tippet. Sejtem melyik beállításra gondolsz, ezt már megtaláltam pár hónapja a rádió menüjében és akkor kikapcsoltam az autoswitch-et, azóta tehát nem gyújtásra indult, hanem manuálisan, gombnyomásra. Mióta egy hete nem akar bekapcsolni, egy alkalommal lepett meg azzal, hogy gyújtásra elindult, de sajnos azóta sem működik :-( A fedélzeti menüben meg sajnos csak azt lehet állítani, hogy kijelezze-e a rádió állomásnevét középen vagy sem.
Arra gondoltam, hogy esetleg a gyújtás elvétele utáni 20 perces kikapcsolás reléje adta meg magát, de ez csak elmélet... Márkaszervizeken túl nem tudtok valaki hozzárétőt ajánlani?